Witam szukam laptopa do grania w różne gry multiplayer jak np CS:GO za około 1000zł. Nie znam się na laptopach dlatego proszę o pomoc. Każda rada mile widziana i za każdą dziękuje z góry :)
Za 1000? Za 3000 dobrego do grania nie znajdziesz...
Hobbit Bilbo, pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Zacznijmy od tego, że autor nie napisał, że chcę laptop za 1000zł żeby pograć w GTA V. Chodzi mu o CS:GO, w którym ja na 2 letnim Lenovo, za które dałem 1390zł mam stabilne 70fps.
dziamdziol1, potrzebne trochę więcej informacji. Będziesz podłączał zewnętrzny monitor? Jeśli już jakiś masz to jaką ma on częstotliwość odświeżania? Napisz coś więcej o swoich potrzebach. Prawdopodobnie będzie trzeba wydać trochę więcej niż to 1000zł jeśli chcesz komfortowo pograć. Co myślisz o kupnie używanego?
grzegi27- po pierwsze dzięki za odpowiedź. Laptop raczej nie będzie podłączany do zewnętrznego monitora. W pierwszej kolejności myślę nad zakupem nowego, ale nie wykluczam używanych. Nie znam się trochę na laptopach i nie chce kupować w ciemno. Nie chce by był to komputer do grania tylko taki na którym mogę spokojnie użytkować i czasem pograć w CS:GO :)
Poważnie zastanów się nad tym, czy na pewno potrzebny ci laptop. Jeśli nie będziesz z nim podróżował to lepszym wyborem będzie komputer stacjonarny. Wiem, że nie o to pytałeś, ale sam popełniłem ten błąd parę lat temu i zwracam na to uwagę.
Wiesz leem komputer stacjonarny już mam i następny nie jest mi potrzebny, a podróżuje co 2 tygodnie więc chciałbym jedna postawić na tego laptopa, ale dziękuje za rade.
Jeśli najtaniej, to bierz używkę z minimum gf820m, lepiej gf 740m czy radkiem 8750m, jeszcze lepiej 840m. To jakoś pograsz. W CSa na min pograsz i na integrze hd4600.
btw. przetacza się sporo wątków o tani lap do gier, w tym csa, wyszukaj sobie.
Normalny lap nówka zdolny do grania i w bf4 to minumum 2k ze sporym hakiem.