Czy w tej cenie polecili byście laptop z tego linka ??? Czy może coś lepszego, podobnego w podobnej cenie?
[link]
Jakiej cenie ?
allegro.pl/oferta/gamer-lenovo-y520-i7-7700hq-16gb-ssd512-1060-win10-8728289896
Ogólnie cenie sobię dwie serie laptopów do gier, czyli Lenovo Y520 i Acer Vx-15. Jeśli brał bym coś na tę chwilę to
raczej z tej właśnie serii. MSI i Dell też jest spoko, ale jeśli chodzi o kulturę pracy to ta w Lenovo i Acer
jest mi bardziej znana i uważam, że sam laptop ma dobry stosunek jakości do ceny.
Zawsze na tym forum odradzałem laptopa do gier, jednak sytuacja mnie zmusiła również do takiego zakupu (od Switcha zaczął siadać mi wzrok, a PS4 sprzedałem już wcześniej po ograniu wszystkich exów) , więc o ile przemyślałeś sprawę i masz dużo niepotrzebnych pieniędzy, to na tę chwilę laptop z gtx1060 daje radę.
Okej, dzięki za szczegółową odp. Szukałem laptopów z podobnymi podzespołami, ale ciężko znaleźć coś w kwocie 4000 zł. Szczególnie z GTX 1060.
Nie znam się, ale nie lepiej Y540 niz Y520? Lepsza grafika, cena ta sama i w dodatku nie wygląda jak gówno z odpustu
"Reksio" chyba masz rację. Patrząc na testy chyba lepiej się spisuje. Interesuje mnie to, aby gry do 2019 mógł bez problemu odpalać niekoniecznie na full. Muszę jeszcze tylko poszukać dokładniej za systemem
allegro.pl/oferta/lenovo-legion-y540-i5-16g-512ssd-1660ti-6gb-w10pr-8800267338
A co powiecie o takiej konfiguracji? Jak patrzyłem na testy to jest dobry, ze spokojem 60 klatek i itp. ktoś, coś wie więcej na temat tego laptopa i tej konfiguracji?
poszukałbym na allegro I7-9750H, 1660ti, 16gb i najlepiej dysk ssd 256 + 1tb hdd... sa takie oferty w okolicy 4600-4800
a windę kup sobie za 5 zlotych
Tylko że mój budżet to niestety max 4500 zł, więc ciężko. Patrzyłem na te z i7 tylko trochę za drogo wychodzi.
A i sam dysk SSD 512 GB mi starczy.