Witam. Otóż mam problem w postaci tego że kupiłem ostatnio (w sobotę 15.03) grę CS:GO na przecenie do 1,99 euro, a jej nie dostałem. Kupiłem poprzez przelew przez kartę (visa), tyle że jak kupiłem grę to zamiast normalnie dostać sms'a że pieniążki zostały przelane z konta i dostać e-mail od steam'u, to zamroziło mi te pieniądze (i nie dostałem żadnego mail'a że kupiłem grę czy coś), a dopiero dzisiaj dostałem sms'a że odmroziło mi te pieniądze i zostały przelane na konto steam, ale gry w bibliotece nie ma, ani nawet na mailu nic od steam'u nie dostałem.
Generalnie kupiłem gre na przecenie, a pieniądze przeszły na ich konto po przecenie i nie dostałem gry.
Coś ktoś może zaradzić?
I przepraszam że piszę tak chaotycznie i mało zrozumiale, ale mam nadzieję że jednak ktoś mnie zrozumie ;p
Może kupiłeś grę jako gift, i masz ją w ekwipunku ?
Support. Stop. Jezyk polski. Stop. Po problemie. Stop.
Niestety nic nie mam w ekwipunku.
Co do steam supportu, to chciałem do nich napisać w ostateczności ;)
No fakt.
Po co rozmawiać z supportem steama albo z bankiem skoro tutaj wszystko da się załatwić.
Ja bym jeszcze pogadał o tej sprawie z panią Jadzią ze spożywczego i panem Ziutkiem spod monopolowego - i tak jak piszesz z supportem to w ostatecznej ostateczności!