Star Wars: The Old Republic [PC] - Kompani i strefy wojny
Oby nie było takiej samej sytuacji co z WoWem od Blizzarda, że Star Wars: The Old Republic będzie przynosiło krocie studiu BioWare i parez to zaczną "olewać" sobie produkcje typowo singlepleyerowe albo trzeba będzie na nie czekać latami.
Może być fajne. Jeżeli to wypali będzie hicior. Fajnie byłoby się bawić tymi rzeczami w świecie gwiezdnych wojen.
Zna ktoś choć wstępne wymagania tej gry?
Oby TOR okazał się przełomem, to jedyna szansa na rozruszanie tego skostniałego gatunku (MMO). Nawet mój dotychczasowy faworyt (WoW rzecz jasna :P) zaczął mnie ostatnio strasznie nudzić. Wróciłem doń po prawie rocznej przerwie, liczyłem na świetną zabawę, a skończyłem jednego paida (60 dni) i końmi mnie nie zaciągniecie bym tam wrócił... Wszystko wydaje mi się tam takie schematyczne, nudne, płytkie, magia WoWa (przynajmniej jak dla mnie) bardzo przygasła :/.
Te wszystkie pomysły napawają mnie wielkim optymizmem, dialogi na kilka osób, mniej schematyczne zadania, teraz dochodzi ta drużyna (To już dawno powinien być standard w cRPG, dziwne że dopiero teraz to sobie uświadomili. Koniec z królem krainy który mimo własnego wojska i skarbca, musi zabijać szczury w piwnicach poddanych, kosić im trawniki i przynosić różne pierdoły za miskę zupy...). Widać że BioWare ma wizję i dobrze się czuje w tych klimatach, wie co robi.
TOR zapowiada się wyśmienicie i do tego osadzony jest w jednym z moich ulubionych unversów - powinno się więc udać. Oby tylko wprowadzili abonament, a nie mikrotransakcje.
Ja tam nie wróżę tej grze sukcesu, w ciągu roku pewnie będą mikropłatności, żeby chociaż połowa inwestycji się zwróciła.
Tymczasem odnowię subskrypcję WARka bo coraz lepiej zaczyna się dziać i będę czekał na GuildWars 2, albo Rifta.
Stimpak/stimpack - apteczka starwarsowa.
Mi się taki crafting podoba. Zawsze to jakaś odmiana. Nigdy nie widziałem nic fajnego w gapieniu się jak moja postać robi miliard itemów z jakiejś profesji. No i nie będzie to całkowicie bez naszego udziału, bo sami też możemy zbierać materiały itp... Spoko.
@ViP_18 Sam czekam na GW2, bo jestem cholernie wielkim fanem jedynki, ale twój komentarz jest po prostu...hmmm...załosny? TOR to gra która chce być takim "WoWem w kosmosie" + fabuła z KOTORÓW. KOTOR był grą wielką, dlatego wielu fanów tam pójdzie, a ludzie, których WoW już znudzi, a niespecjalnie będą chcieli zmieniać upodobania, zagrają w TORa.
ANet przez GW2 stara się zrobić coś nowego w gatunku MMO i mam szczerą nadzieję, że im wyjdzie. Dynamic Eventy, skupienie się na postaci gracza, jej histori,skille zależne of broni w łapie...oby, brzmi to fajnie, ale co wyjdzie to zobaczymy.
Przedewszytkim Mortalking mylisz się. Nie znasz BioWare? To jest firma której celem jest tylko i wyłącznie stworzenie cudownego świata pod względem fabuły i treści. To nie będzie gra która będzie tylko doiła kasę od graczy tak jak robi to teraz wow. Świadczą o tym kolejne newsy o tej grze. Cały czas dowiadujemy się czegoś nowego o nowych pomysłach na q, o zastosowaniu kompanów, BioWare pomimo takich pieniędzy jaka włożyli w tą grę do tej pory, są w stanie dalej w nią inwestować. BioWare robi najlepsze rpg na rynku, a co za tym idzie starają się zrobić najlepsze MMO w tym przypadku, które nie będzie standardowym MMO, tylko potężną grą skupioną na fabule. Dzięki wciągającej fabule, gracze zrzyją się ze swoją postacią i będą sami tworzyć historie SW. I to jest najwiekszy plus tej gry, który jest tworzony przez najlepszych ludzi. Ich pomysły jak dla mnie są genialne, jest ich dużo, a jeszcze mogą tyle stworzyć. Mają do dyspozycji cały wszechświat oraz piekielnie dobre uniwersum.
SW:TOR > GW2 > WOW > ...
Mi się wydaję że albo twórcy za dużo obiecują , albo to będzie na prawdę przełomowe MMO
super ale i tak lepsza było by cRPG