Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Futurebeat „Ray tracing na konsolach się nam nie opłaca” - twierdzą twórcy Warhammera 40k Darktide

04.12.2024 13:42
maszynypancerne
😂
1
maszynypancerne
44
Pretorianin

Chyba będę się musiał tutaj przenieść, tylko żeby więcej o grach było.
Ale bieda z tym Ray tracingiem, obiecanki z konsoli a teraz twórcy twierdzą że nie będzie się opłacało i nie będzie, hahahaha, to zastanawiam się czy przez takie rzeczy konsument nie może zwrócić sprzętu. Skoro były obiecanki a nie sprawdza się to to wprowadzenie w błąd.

04.12.2024 13:50
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Robas
1
Junior

No i bardzo dobrze bo cały ten ray-tracing nie warty tej utraty klatek. Mam mocny PC i mógłbym używać RT, a i tak wyłączam bo nie widzę różnicy w Darktide. Poza tym dobra gra i ciszę się, że więcej graczy dołączy do misji

04.12.2024 14:10
2.1
Benekchlebek
25
Senator

A jaki to PC?

04.12.2024 14:15
Wieprz
3
odpowiedz
Wieprz
0
Pretorianin

Przecież ten cały Ray tracing to ściema aby podwyższać ciągle wymagania sprzętowe i tyle w temacie.

W ogóle całe wymagania to też ściema bo nadal nikt mi nie odpowiedział na pytanie dlaczego jak wyjdzie dzisiaj jakaś nowa gra z RT typu Alan Wake 2 to ma ona takie same wymagania sprzętowe jak gra sprzed 20 lat gdzie został dodany ten PT i RT w formie modyfikacji?

https://www.gry-online.pl/newsroom/portal-2-z-modem-rtx-remix-i-path-tracingiem-obciaza-nawet-rtx-a/z52b881

post wyedytowany przez Wieprz 2024-12-04 14:16:35
04.12.2024 14:19
4
odpowiedz
zanonimizowany1404108
1
Generał

Na PC w 4K często nie daje rady wiec co tu mówić o konsolach.

Futurebeat „Ray tracing na konsolach się nam nie opłaca” - twierdzą twórcy Warhammera 40k Darktide