Nie tylko AMD. Intel też mija się z prawdą w materiałach marketingowych
Kompletnie nie broniąc AMD - dobrze że to napisaliście. Firmy największym wrogiem konsumenta!
Nie kibicuję żadnej firmie, choć od dawna kupuję Intel`e. Ale spytam - dlaczego napisaliście:
Intel też mija się z prawdą w materiałach marketingowych
zamiast Intel KŁAMIE ;)
Niesamowite, kto by pomyślał że wielkie koncerny mijają się z prawdą w swoich materiałach marketingowych. Zawsze żyłem w przekonaniu, że wielkie firmy działają na rzecz konsumenta i z ogólnie pojętego dobrego serduszka, a tu wychodzi że z ich osią działania jest chęć zarobku. Zburzyliście mój porządek wszechświata.
Powiedz to fanatykom Sony heheh
"statystyka ta dowodziłaby jedynie tego, że ludzie korzystający z pakietu Maxon Cinema 4D mają dość rozumu, by sięgnąć po konkurencyjny procesor,"
Nie nazbyt stronnicza opinia jak na niezależne i rzetelne dziennikarstwo?
Mogę prosić o dane użytkowników procesorów AMD, które potwierdzą tę rewelację?
Pomijam fakt jak mogłoby sie poczuć owe 0.22% użytkowników... Niespełna rozumu?
Dla jasnosci - od lat buduję zestawy na podzespołach AMD (z różnym skutkiem) i nie bronię żadnej z firm.
no kto by przypuszczal, ze jednak reklamy klamia XD. jak zreszta wiele, wiele innych reklam np ten o plynie do kibla. jakas tam usuwa iles tam bakterii np 99%. po jakims czasie pojawia sie nowa reklama ulepszonego plynu ale wciaz zabije 99% bakterii. i znowu kolejna o ulepszeniu ulepszonego plynu, ale wciaz tylko 99% bakterii ginie tak jakby ten 1% tych bakterii jest niesmietelny. i tak w kolko :D. pamietam jak dawno temu moze 15 lat temu, widzialem taka reklame z takim jakby rogalikiem z nadzieniem czekoladowym. w realu tego nadzienia bylo moze tak z 10 razy mniej niz w reklamie. i na pewno to nie byl pechowy egzemplarz bo potem pare razy od kogos takiego rogalika dostalem i znow bylo to samo. korporacja to korporacja.