Do twarzy ci z głową
A mi się mimika twarzy z Heavy Rain nie podoba. IMO jest strasznie sztywna.
Jeśli jesteśmy przy animacjach, to warto przypomnieć temat eJaya o L.A. Noire. Filmik z niego robi ogromne wrażenie.
http://gameplay.pl/news.asp?ID=55784
Rzeczywiście, dzięki że dodałeś ten link do tekstu eJaya. Ciekawe czy po L.A. Noire będzie jeszcze możliwość zrobienia kolejnego kroku do przodu w kwestii mimiki. Według mnie, patrząc na ten materiał, już nie.
Ten ostatni filmik jest strasznie zabawny. Pokazuje to, co wszyscy wiedzą, że Heavy Rain to tylko grafika. A co do tematu to tak jak powiedział COREnick mimika twarzy w L.A. Noire bije tą z HR na głowę.
ble ble ble mu mu mu ta kopia babki z heavy rain brzmi jak krowa bełkot totalny, a zęby gorzej niż u krasuli. Mimika ważna sprawa ale nie aż taka by skupiać na niej 80% uwagi , nie chce tylko patrzec na usta. Mnie cieszy że grafika nie idzie do przodu bo więcej tytułów starcza mi na mój sprzet i nie muszę sie bać o to że któraś gra mi nie ruszy, i czeka mnie jakaś nie przymusowa aktualizacja zwłaszcza nie planowana, oby jak najdłużej dirext 9!!! dopóki wow chyba istnieje to gry bedą mieć 9 na Pc i tak trzymać, x11 to już nie dla mnie
COREnick uzupełnił ten wpis swoim komentarzem i linkiem o aktualny temat L.A. Noire, który poruszył już na Gameplay eJay. Można powiedzieć, że te dwa materiały dobrze się uzupełniają, po Heavy Rain L.A. Noire postawi chyba już kropkę nad "i" w temacie mimiki :)
W tym momencie można także przypomnieć Heavenly Sword, tam też mimika jest warta odnotowania. W tym tekście jednak nie skupiałem się na każdym kroczku w ewolucji twarzy w grach, wskazałem tylko kilka głównych kroków, zmian.
No tak, niedawno grałem w Heavenly Sword i zachwycałem się mimiką twarzy mimo tego, ze gra nie jest najnowsza. Aż czuć emocje postaci i w Enslaved to samo :)
Tak L.A. Noire nie ma lepszej (chyba)grafiki od Heavy Rain, ale mimika twarzy - achh cudo
Ale wy wszyscy zapominacie (a raczej po prostu nie macie zielonego pojęcia) jak ogromne wady ma technologia z L.A Noire i czemu nie jest nowym etapem mimiki w grach, a raczej świetną alternatywą dla istniejących rozwiązań.
Pisałem o tym już kilka razy, więc nie będę się powtarzał.
Najlepiej jest osądzać rzeczy, o których nie ma się większego pojęcia.