Witam
Zakupiłem kilka dni temu karte graficzną HD7770 Sapphire Flex 1GB, otóż mam problem po zainstalowaniu sterowników już na czystym systemie, ekran skacze mi podczas przeglądania internetu. Kiedy włacze jakiś filmik na YouTubie ekran dostanie crasha i wyświetlane są migotające kolorowe paski, jedyny sposób wtedy to restart kompa. Podaje filmik przedstawiający podobna sytuacje jak moja http://www.youtube.com/watch?v=jyZcklpy4vU&feature=youtu.be. Dodam, że poszedłem z tą grafą do kolegi i u niego ten sam problem i moja stara grafa HD4650 działa poprawnie. Zasilacz to Forton Hexa-500w. Nie wiem czy są jakieś opcje, żeby działała poprawnie czy pozostaje oddać na gwarację. Jescze jedno pytanie czy w techplanet.pl wymieniają towar na nowy kiedy sprzedali uszkodzony ???
Pozdrawiam
Wiecie może czy wlasnie jest możliwość wymiany produktu na nowy w techplanet.
Bo tak lipa świeżo kupiona grafa i na gwarę od razu.
W myśl ustawy o szczególnych zasadach sprzedaży konsumenckiej z 2002 r. klient ma prawo żądać doprowadzenia rzeczy do stanu zgodnego z umową poprzez: 1. naprawę, 2. wymianę produktu na nowy. O sposobie decyduje nabywca. Potrzebne jest stworzenie pisma skierowanego do sprzedawcy dotyczącego niezgodności rzeczy z umową (wzory są w sieci). Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczenia. Jeżeli w tym terminie nie zawiadomi nabywcy o podjętym sposobie działania - przyjmuje się, że uznał roszczenie. Ja zastosowałem się do wyżej wymienionego rozwiązania w zeszłym roku jak mój HD 6750 od początku był popsuty i nieskutecznie dwukrotnie go naprawiano. Wymieniono na nowy model, który działa bezawaryjnie. Oczywiście istnieją też sposoby inne niż oficjalne pisma, często sprzedawcy wymieniają od razu towar na nowy, jeśli od początku był wadliwy i od momentu zakupu nie minęło dużo czasu, ale jest to ich dobra wola i chęć utrzymania klienta.
Dobra dzieki za odpowiedzi. Dzwonilem do techplanet, jutro przyjeżdża kurier po grafe, jak potwierdza w sklepie usterką dadzą mi nową.