Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Jaki wybrać fundusz emerytalny ??

08.06.2011 11:38
1
W32.Blaster
102
Generał

Jaki wybrać fundusz emerytalny ??

Dzisiaj otrzymałem list z zusu z informacją iż zapomniałem wybrać ofe i powinienem to szybko uczynić nim oni zrobią to za mnie w drodze losowania..
Powiem szczerze że jestem totalnie zielony w tej kwestii, nie wiem czym się kierować wybierając fundusz, wiem na pewno że nie chciałbym płacić gigantycznej prowizji...

08.06.2011 11:40
pablo397
2
odpowiedz
pablo397
138
sport addicted

jeden wuj, chcesz miec godziwa emeryture? licz na siebie? :)

wez cos z pierwszej 3jki - nie wiem, generali?

08.06.2011 11:42
wysiak
3
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ranking+funduszy+emerytalnych

Mnie kiedys wylosowali bodaj do pocztyliona, szczerze mowiac wisi mi to - i tak nie spodziewam sie zobaczyc kiedykolwiek jakichkolwiek pieniedzy z tej racji.

08.06.2011 11:43
Tal_Rascha
4
odpowiedz
Tal_Rascha
215
Never Fade Away

Premium VIP

j.w. tak naprawde jakiegos kolosalnego znaczenia to nie ma. Osobiscie jestem w generali

08.06.2011 11:44
Browar Drinker
5
odpowiedz
Browar Drinker
88
Szef wszystkich szefow

Któryś z 4 najlepszych i tak się po ciebie zgłosi :) Oni nie biorą udziału w losowaniu, więc będą cię chcieli przed losowaniem jeszcze zgarnąć do siebie :)

spoiler start

Przynajmniej kiedyś tak było :P

spoiler stop

08.06.2011 11:45
6
odpowiedz
zanonimizowany629536
43
Generał

Ja tez jestem w pocztylionie :) Zaprzyjazniona pani naczelnik z poczty mnie poprosila zebym sie zapisal, bo jakies plany im narzucili :) Zrobilem to z przyjemnoscia.

Natomiast fajnie jest mowic dzwoniacym naganiaczom z np ING ze sie jest w pocztylionie. Raz jak tak powiedzialem, to pani po drugiej stronie az sie zachlysnela na sama mysl o latwej ofierze i wysokiej prowizji za przepisanie :)

Niestety nie udalo jej sie ;)

08.06.2011 11:47
7
odpowiedz
W32.Blaster
102
Generał