Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Jaka konsola będzie odpowiednia?

26.05.2014 20:17
1
zanonimizowany739102
1
Junior

Jaka konsola będzie odpowiednia?

Witam! Od zawsze grałem tylko na PC, ale od pewnego czasu interesuje się zakupem konsoli, najlepiej nowej. Nie zależy mi na grze online, głownie będę korzystał z konsoli samotnie i niezbyt często, czasem ewentualnie z jakimś znajomym w coś pyknąć, ale samej konsoli nawet nie mam zamiaru podłączać do internetu. Z racji braku czasu interesuje mnie możliwość tylko i wyłącznie pogrania bez większych problemów. Same gry planuję nabywać wyłącznie w wersji pudełkowej. PS4 odpada bo za duże koszta. Czy zwykłe, najtańsze PS3 Super Slim 12GB jest w ogóle warte zainteresowania? Jeśli nie to co polecacie? Jestem kompletnym laikiem w kwestii konsol, więc nie mam pojęcia na co zwracać uwagę przy zakupie. Czy taka mała pojemność dysku w czymś przeszkadza? I jak z awaryjnością tejże konsoli?

26.05.2014 20:47
2
odpowiedz
zanonimizowany924115
9
Senator
Wideo

Z mojej strony polecam PS3 Super Slim i nie ma takiego czegoś jak popsute PS3!

A co do pojemności - to niestety na instalacje gier na HDD nie starczy ci pamięci i jak wiemy wolnego miejsca nie jest wcale 12 GB, tylko niecałe 10. Wiem co mówię, bo sam posiadam PS3 Super Slima 12 GB.

Hmm, na twoim miejscu dozbierałbym jeszcze na konsole z większym dyskiem (SS'a 500 GB). Najlepiej kupić raz, a dobrze.

Lub jak chcesz troszkę zaoszczędzić kaski, to musiałbyś dokupić dysk, a o montaż nie musisz się martwić, bo jest bardzo łatwy. :) Masz tu linka, jak się montuje - http://www.youtube.com/watch?v=fQbfMW4-9rI

Sam już montowałem do mojego SS'a 12 GB i chodzi wszystko idealnie. TYLKO DYSK MUSI BYĆ W SYSTEMIE "SATA" i 2,5" cala! A, i TRZEBA mieć tak zwane "sanki", aby dysk nie latał, wtedy luźno siedzi w konsoli. (Tylko musisz przykręcić do dysku). A na koniec włożyć dysk w konsole.