Jak w temacie:
Mam mapkę w minecraftcie i chcę ją przerobić na obiekt typu "obj".
Znalazłem program o nazwie "Mineways" ale jest strasznie wolny często się kreszuje.
Dajcie nazwy albo linki do programów tego typu.
Ja bym na twoim miejscu uzyl rippera OGLE+GLintercept. Od razu dostaniesz obj+textury+aktywne shadery z zaladowanego levelu Minecrafta.
GLinterceptor to "przepisana" biblioteka opengl32.dll posiadajaca te same funkcje co oryginalny plik opengl32.dll z folderu windowsa. Od oryginalu rozni sie tym, ze posiada dodatkowe funkcje do przechwytywania i pobierania roznych informacji z OpenGL`a. OGLE natomiast to program i biblioteka dll sluzaca jako wtyczka do GLinterceptora, pozwalajaca zapisywac dodatkowo dane geometryczne uzywane w wybranym programie. Interceptora uzywa sie do sledzenia dzialania OpenGL podczas etapu tworzenia gry.
Instrukcje instalacji masz w dokumentacji interceptora i OGLE`a(chodzi glownie o skopiowanie odpowiednich plikow dll i ini do miejsca gdzie znajduje sie exek gry korzystajacy z OPENGL`a.
Mozesz takze sprobowac uzyc programiku o nazwie OpenGLXtractor opartego na OGLE: http://members.chello.at/alexan/