Muszę szybko uzbierać 1000 zł (na co to już moja osobista sprawa, ale rozczaruje was bo to nie jest związane z komputerem :P) ale nie wiem jak... Mam 16 lat, czy mogę roznosić ulotki ? Jest jakaś taka "młodzieńcza praca" ? Zanim uzbieram te 1000 zł ze swoich oszczędności to minie jakieś pół roku albo i więcej, bo w oszczędzaniu jestem kiepski. Uzbierałem już ok.250 zł w tym 200 zł dostałem od rodziców
Czekam na wasze propozycje...
Sprzedawaj na allegro :P
Sprzedaj nerkę.
spoiler start
Myślę że tylko ulotki wchodzą w grę
spoiler stop
Wszystko co nielegalne, jest najbardziej dochodowe alle, i ryzykowne.
Powodzenia. Wiek Cię strasznie ogranicza- ulotki, prace dorywcze. Czymś się interesujesz?
Mieszkam w centrum Wrocławia, na allegro raczej nie będę sprzedawał bo po 1 to nie mam co :D a po 2 nigdy nie korzystałem z allegro i nie mam w tym doświadczenia.
Zostań alfonsem koleżanek z klasy, na pewno się jakaś znajdzie.
Dworzec macie dość spory ;)))) W Polskim prawie można legalnie podjąć pracę już od 15 czy 16 lat. Tylko pytanie gdzie. Masz szkołę więc masz ciężej w dodatku wiek. Z ulotkami to żaden problem ale raczej szybko 1k z nich nie uzbierasz :/ Próbuj na pewno znajdziesz jakiś pomysł. Skoro już masz 250zł to już sporo. Pozdr
Są pewne metody.
Tirowcy bardzo lubią "świeże" mięcho. a są i tacy co będziesz odpowiadał im Ty... Na A4 i jazda!
Jako młode i "specyficzne" powinieneś w dzień uzbierać:D
>> sebekg
Akurat w remoncie chyba jeszcze, wiec jest tymczasowy :P
[11]
Widzę droga Emilko, że masz w tym doświadczenie.
Podziel się z nami szczegółami. Ile zarobiłaś w jeden dzień itp.
Dupe masz to ją wykorzystaj.
Szybko jak na ten wiek to na autostradę...
Możesz ewentualnie popytać znajomych, wujków, rodziców kolegów, wujków kolegów czy nie mają jakieś roboty dla ciebie na czarno.
Ulotki, względnie centrum kariery Mcszita (co do tego ostatniego nie jestem pewien). Stawki nie powalają, ale spokojnie uskładasz brakującą do tysiąca kwotę.