Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Jak reklamować niesprawny telefon?

23.10.2012 11:45
legrooch
1
legrooch
240
MPO Squad Member

Jak reklamować niesprawny telefon?

Witam,

jaką drogę wybrać i w co się nie dać władować, aby oddać do serwisu/salonu sieci komórkowej telefon?
Przestaje działać wyświetlacz z własnego widzimisię, telefon jest na gwarancji (rok od podpisania umowy).
Chodzi mi o rozegranie tego jak najszybciej oraz liczenie na jak najszybsze odebranie sprawnego, ale przede wszystkim w konkretnym terminie bez możliwości prawnej przeciągnięcia oddania sprawnego przez serwis.

23.10.2012 11:47
grish_em_all
2
odpowiedz
grish_em_all
251
Grish

Pytanie podstawowe, co to za telefon?

23.10.2012 11:59
legrooch
😊
3
odpowiedz
legrooch
240
MPO Squad Member

Galaxy S2

Z Samsungiem miałem małą przygodę dawno temu przy problemach z telewizorem, więc wolę się zabezpieczyć.
Ale lepiej będzie z tego co czytam dać do salonu.

23.10.2012 12:15
QamilekQ
4
odpowiedz
QamilekQ
106
Wisła Kraków

Po 1 oddajesz telefon np. do regnersis a nie do t mobile, orange czy tam gdzie kupiles bo oni wysylaja... do regnersisa (chyba regnersis). Jak oddasz bezposrednio do nich to potrwa to 1-2 dni. Mi sie nie spieszylo to dalem telefon do t mobile i zrobili go w tydzien.

23.10.2012 12:31
pecet007
👍
5
odpowiedz
pecet007
178
~

na przyszłość kup coś działającego, np. telefony z serii Apple iPhone

23.10.2012 12:34
grish_em_all
6
odpowiedz
grish_em_all
251
Grish

Jeżeli masz gdzieś pod ręką serwis Samsunga to idź bezpośrednio do nich, zaoszczędzisz czas jaki jest potrzebny na dostarczenie telefonu z salonu do serwisu i z powrotem, a tak czy inaczej telefon trafi właśnie do nich. W karcie gwarancyjnej masz zapis że telefon będzie naprawiony w terminie "nieprzekraczającym 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do Autoryzowanego Centrum Serwisowego", więc jak oddasz sprzęt bezpośrednio do nich to w ciągu max. 2 tygodni masz go z powrotem, jak oddasz telefon do salonu to musisz doliczyć te 2-3 dni na transport pomiędzy salonem na serwisem.

23.10.2012 12:55
legrooch
7
odpowiedz
legrooch
240
MPO Squad Member

grish ==> W karcie gwarancyjnej, której nie otrzymałem razem z telefonem. Potwierdzeniem zakupu w Orange jest umowa wraz z wbitym modelem i IMEIem. Kiedyś z Orange bez problemu oddawałem SPVkę do dawnego CRC i zastanawiam się, czy nie zostawić tego tym razem po stronie Orange jednak. Sprzedawca a gwarant to dwie różne instytucje.

pecet ==> Mi smartphone'y działają zawsze dopóki nie upadną :) Podejrzewam, że się LEDy odpięły z ekranu przy małym "poślizgu" po podłodze.

23.10.2012 13:48
grish_em_all
8
odpowiedz
grish_em_all
251
Grish

W ogóle nie dostałeś karty gwarancyjnej? Dziwna sprawa... No nic, w takiej sytuacji faktycznie pozostaje Ci udać się do Orange i przez nich to załatwić.

23.10.2012 15:34
maciejkami
👍
9
odpowiedz
maciejkami
69
Jónior

[5] +1

Forum: Jak reklamować niesprawny telefon?