j.w.
Mam telewizor LG Full HD 32" (model LH3000 - http://www.ceneo.pl/2283556) i kompa z procesorem AMD Athlon X2 255 3,1 GHz, 2 GB RAMu i kartą graficzną GeForce 9600 GSO 384 MB. Chciałbym podłączyć tego kompa do TV, ale nie znam się na tym i nie wiem czy komp podoła (nie chcę aby coś się spaliło) i czy będę potrzebował jakiś specjalnych kabli (nie wiem czy są dodawane w zestawie). Czego będę potrzebował i jak to podłączyć? No i czy w ogóle się da bez ryzyka zniszczenia czegoś.
Analogowy kabel VGA (ten niebieski, którym podłączasz monitor z komputerem) + kabel Jack -> 2x chinch dla dźwięku.
Albo jak masz w karcie HDMI to od razu w ten sposób.
Te kable powinienem mieć w zestawie od kompa/monitora/telewizora?
BTW: I nie będzie problemów z TV/kompem? Nic się nie zepsuje?
Nie jestem pewien, ale ta karta chyba nie ma HDMI tylko DVI. Jeśli mam rację to potrzebujesz kabel DVI-HDMI. Za pomocą tego prześlesz obraz. Dźwięku raczej nie, chociaż DVI-D (jeśli takowe akurat karta posiada) teoretycznie też na to pozwala.
edit up: Zrób zdjęcie wyjść karty. Dostaniesz wtedy nawet linka do konkretnego kabelka ;)
Jedno niebieskie, drugie beżowe.
To moja karta, jak na obrazku.
Złącz nie widać :P
Ale na pudełku jest info "DVI" więc kabel DVI-HDMI powinien załatwić sprawę.
A skąd taki wziąć? Czy może już go mam?
Kupić. Kable DVI-HDMI czy HDMI-HDMI raczej nigdy nie są dodawane do zestawów. Koszt? W zależności od długości: 15 - kilkaset PLN.
ew. kupić przejściówkę za grosze. DVI-HDMI rzecz jasna.
edit: nie wiem jak z kartami Nvidii, ale mój radek potrafi przesłać dźwięk dvi. Kwestia przejściówki sygnowanej logiem ATI i odpowiednich sterowników. Poczytaj. Jeżeli takiej możliwości nie będzie, dźwięk możesz puścić za pomocą takiego kabla:
http://allegro.pl/jack-cinch-jack-2xcinch-67383
I po podłączeniu kompa do TV, będę miał obraz i dźwięk?
fredzio, przejściówka + kabel HDMI = większe koszty.
Rod, nie. Niektóre złącza DVI na to pozwalają ale wątpię aby w tym przypadku tak było.