Witam!
12 sierpnia ukradziono mi konto. Wysłałem wiadomość w tym samym dniu do Steam Supportu z dokładnym opisem sytuacji
i dowodem zakupu jednej gry. Napisałem najpierw po polsku i angielsku, a do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Upominałem się o nią łącznie ze 4-5 razy - nic. Pisałem również do Gabe'a Newell'a (codziennie od czwartku do soboty) - żadnego odzewu.
W związku z tym chciałbym się zapytać czy opłaca się spamować supportowi, newell'owi czy komukolwiek ze steam'a, czy może raczej opłaca się poczekać jeszcze dłużej, a może założyć nowy temat na Steam Support?
Ja na odpowiedź czekałem tylko 2 dni. :)
Nie rób im spamu, tylko poczekaj...
Pisałem również do Gabe'a Newell'a (codziennie od czwartku do soboty) - żadnego odzewu.
LOL.
Przeglądałem różne fora i jednym odpisują szybciej, drugim wolniej i trochę mnie to irytuje :D Ale okey, poczekam jeśli tak radzisz.