Jak myślicie, ile czasu czekać na odpowiedź od steam support w sprawie ukradzionego konta? Przedstawiłem im sprawę, wysłałem dowody zakupu, a do teraz (minęły 2 tygodnie) nie otrzymałem odpowiedzi :\. Opłaca się im spamować czy lepiej czekać? Łącznie napisałem już 10 wiadomości do nich...
@Edit: Czy może zamknąć temat i założyć nowy, opisać wszystko od początku?
Myślałem że sprawy skradzionych kont są rozwiązywane priorytetowo i rzeczywiście niektórzy tak mieli...
@Dym14 dzięki :D
Ktos pisal, ze support ma mniej wiecej miesieczny backlog w ticketach. Takich spraw jak twoja jest coraz wiecej, bo uzytkownikow Steama przybywa, a i sami ludzie jakby glupsi bo klikaja w co popadnie i pozniej placza, ze konto ukradli.
Być może, dzięki za odpowiedzi... Sam zachowałem się jak taki bezrozumny dzieciak i kurde mogę mieć pretensje do samego siebie... Jeśli ktoś jeszcze ma odpowiedź na moje pytanie, to śmiało można pisać :D