Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Gameplaye i kompilacje z FIFY, pytanie !

17.11.2012 01:41
1
TheRaq
30
Centurion

Gameplaye i kompilacje z FIFY, pytanie !

Witam, przejdę od razu do rzeczy. Otóż gram w FIFĘ od dłuższego czasu i można powiedzieć, że robię to całkiem nieźle (najwyższe ligi online, wyniki w różnych turniejach itp), a co ważniejsze w kwestii, którą chcę poruszyć - podobno całkiem ładnie (jestem jednym z tych, którzy nadużywają prawego triggera i tzw. entertainment stuff'u), w związku z czym chciałem zacząć nagrywać jakieś filmy z grania w FIFĘ.

Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, próbowałem nagrywać frapsem, ale podobno mocno obciąża komputer, więc przerzuciłem się na bandicam, który nagrywa filmiki w dobrej jakości, ale ważą one zdecydowanie mniej. problem w tym, że mam trochę zaniedbanego kompa (dysk zapchany, nie formatowałem go chyba od półtora roku) i podczas nagrywania strasznie spadają mi fpsy, w związku z czym nie ma to sensu (raz, że bez sensu granie w takich warunkach, dwa, że filmiki również wychodzą "pozacinane"). Jest ktoś, kto zna się na tych sprawach i mógłby mi doradzić? Zastanawiam się, czy format komputera mógłby tu coś pomóc, ewentualnie czy dokupić RAMu, czy może spróbować podkręcić procesor?

Mój sprzęt to :

-Windows 7 64bit
-AMD Phenom(tm) II X4 945, 4x 3000 MHz
-4GB RAM
-ATI Radeon HD 5700 Series (1024mb)

Czy do nagrywania trzeba mieć na prawdę jeszcze lepszy sprzęt? mój komputer ma już ze 3 lata, no ale jakimś gratem jeszcze chyba nie jest, więc liczę, że może wystarczy format? Ewentualnie co jeszcze mogę zrobić, żeby móc nagrywać gameplaye z gier? dokupić RAMu? podkręcić procesor?

Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to proszę albo tutaj, albo na Origin TheRaq.
Z góry dzięki i załączam brameczkę, strzeloną wczoraj w sezonach jakiemuś typkowi, oczywiście autorstwa Tino Costy <3 http://www.ea.com/pl/football/wideo/ugc/142537354

17.11.2012 04:57
reksio
2
odpowiedz
reksio
219
Pies Pogrzebany