Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Ekspres ciśnieniowy na prezent

16.01.2014 22:50
hubercik015
1
hubercik015
106
Puste pole

Ekspres ciśnieniowy na prezent

Cześć. Niedługo koleżanka obchodzić będzie 21 urodziny no i ze znajomymi chcemy jej zrobić prezent. Postanowiliśmy, że zrobimy małą zrzutkę i kupimy jej ekspres do kawy. Oczywiście nasz budżet potężny nie będzie i dlatego zastanawiamy się nad kapsułami lub kawą mieloną. Nasz budżet to ok. 400-500zł. Lepiej kupić coś lepszego na kapsuły (dolce gusto, bosh tassimo) czy coś taniego na mieloną kawę z np. delonghi? Jak ktoś z Was się zna to proszę o jakąś poradę. Pozdrawiam i dzieki wielkie z gory :)

16.01.2014 22:57
Imak
2
odpowiedz
Imak
128
Senator

Nie znam się, ale jakiś czas temu na GOLu przeczytałem, że kapsuły się kompletnie nie opłacają.

16.01.2014 23:33
3
odpowiedz
Lutz
173
Legend

do kapsulek trzeba miec pieniadze,
do klasyka trzeba miec cierpliwosc.

Chcialem kiedys kupic rodzicom kapsulki, bo latwo i szybko, szybko jednak sobie policzylem jak kolosalne przebicie maja firmy na kapsulkach (stad takie cisnienie zeby to opchnac) Kapsulki sa drozsze chyba nawet od illy (ktora jest jedna z najdrozszych - a niekoniecznie najlepsza kawa)

Taki delonghi da rade, wiekszosc i tak robi kawa, z praktyki jednak wiem, ze wiekszosc moich znajomych "kawoszy" to faceci - zupelnie nie wiem czemu, kobiety kawe pija, jednak srednio u nich z parzeniem, wyjatki sie zdarzaja.

16.01.2014 23:44
4
odpowiedz
Dessloch
263
Legend

kapsulki nie sa tanie, kawa wychodzi calkiem drogo i jest ryzyko ze nie bedzie uzywac (badz bedzie klela po kazdej wypitej kawie wyrzucenia 2pln+ w bloto)

lepiej na mielona jesli juz.

16.01.2014 23:49
tadzikg
5
odpowiedz
tadzikg
191
starszy brygadier

kapsuły się kompletnie nie opłacają

ja tam piłem kawę u kumpla tylko z kapsułek i kawa bardzo dobra. http://www.nespresso.com/#/pl/pl

kumpel wyhaczył ekspres w Media Markecie za 400 zł

18.05.2016 16:03
6
odpowiedz
Mefer8
0