Na jakim silniku powstał DNF? Na 3 mi nie wygląda, jeśli już to na 2.5.
Na 3, to że nie wygląda to nic nie znaczy, jak był robiony na silniku Q2 też nie wyglądał na Q2...
O kurcze, w takim razie DNF jest jedna z najbrzydszych gier na UE3.
Pogralem w demo i jesli spojrzec na to, ze czekalo sie na nia 14 lat to wypada biednie, bo sprawia wrazenie gry robionej max 2 lata, zreszta przy tej grze w calej historii tworzenia bylo wiecej obijania sie niz pracy. Tak czy siak, milo sie gralo, ale w pelniaka zagram jak mocno stanieje.
Dla mnie oczywiste jest to, że koncept gry powstał w 1998 roku i do tego czasu zmienił sie tylko silnik graficzny, ktory nie zostal w pelni wykorzystany (inna spraw, że podobno na statku kosmicznym grafika jest dużo lepsza) oraz gearboxowe dodatki is pieprzenia gry (2 bronie, brak kopniaka).
PS. na IGN bodaj ma dostać 5/10 :> taka plotka kraży :D
Unreal Engine 2,5
DAŁEM CIAŁA
na 90% 2.5, sugerowałem się plotkami, a teraz sprawdziłem...
Czyli jednak 2.5, to by się zgadzało, bo taki Bullestorm jest o wiele ładniejszy od Duke Nukem Forever, który wyglądałby nowocześnie, ale w 2006 roku. :D
Tak czy siak, nigdy nie ciągnęło mnie do tej serii i w zeszłym roku zacząłem przygodę z księciem przechodzać Duke Nukem z 91 roku zawierający 3 epizody, miło się grało. Może po DNF skuszę się na DN3D.
[7]raziel88ck Jest kilka fajnych dodatkow do starego Duke'a. Tego 3D jakby co. Poszukaj.
Nie zapomne jak sie gralo po sieci we 4-ch w tym samym lokalu ..
Nie byl nawet potrzebny headset.
koncept gry powstał w 1998 roku
W 98 wymyślili, że Duke będzie nosił tylko dwie bronie naraz?