Legacy of Pliskin: Part 2
jestem 1!!!hihihi
dobra jedziemy z tym koksem
idz w lewo.wez kartke na scianie.otworz szuflady.wez kawalek mapy skarbu.otworz szafe.wez mlotek.2x w prawo.klik on wlocznia.przy tekscie powinna byc litera i.klik on mlotek i klik litere a tyle razy zeby skroszyc reke.w lewo.klik on kluczyk na lancuchu.litera i.wlocznia.w prawo.klik on zamek w drzwiach po prawej.znowu i.kluczyk.szafa po prawej.czerwone 50 cent.znajdz ksiazke i klik.
dalej nie wiem
zauwarzylem ze po skruszeniu reki mozna wziac kamien a potem odblokowuje sie nowy pokoj.w nowym pokoju trzeba wcisnac a kiedy straznik nie patrzy a po drugiej stronie pokoju trzeba uzyc czerwone 50 cent potem w prawo no i koniec chaptera
_____________________________
chapter 2:the great escape
_____________________________
wez patyk ktory jest w krzakach.w prawo.do budynku.wez zabawke(gdzies przy pudelkach),szpule(na polce po lewej)i kawalek mapy skarbu(na polce po prawej).wyjdz.2x w lewo.klik na korbke i tyle razy kliknij s zebys oderwal korbke.2x w prawo.na drzewie jest gniazdo ptaka a w nim strzala.uzyj kamienia,naceluj i wcisnij a.skombinuj strzale z lina a potem patyk z lina a potem strzale z lukiem.w prawo.uzyj luku i wcisnij a.ciagle srodkowy tekst potem 1x pierwszy potem do konca ostatni.woda sie podnosi.na ziemi sa 2 kurki.klik na pierwszy i kilka razy wcisnij s.to samo z drugim.przychodzi mysz i dajemy jej ser i koniec chaptera.
_____________________________
chapter 3:what lies below
_____________________________
no i tutaj nie wiem
______________________________
chapter 3:what lies below
______________________________
kliknij na baterie w czerwonej skrzynce.2x w lewo i dol.wez pokeballa(rany to juz dziwactwo).w prawo.spotkasz gostka i automatycznie wrocisz.wez czaszke.na przod.wez kosci tulowia.w prawo.wez reke.w prawo.wez noge.wyjmij baterie.znowu wloz.wloz klucz do zebatek przy przejsciu.wyjmij baterie i wroc do wiszacego goscia.na przod.wloz element ukladanki do do tamtych puzli i rozwiaz wg przykladu
-----------------------------
|| \
|| ---- \ ----
\ / ---- / ---- /
\/ / /
-----------------------------
\ ||
---- \ || ----
---- / \ / ---- /
/ \/ /
-----------------------------
|| \ ||
|| ---- \ ||
\ / ---- / \ /
\/ / \/
-----------------------------
___________________________
chapter 4:mission possible
___________________________
idz do jadalni.wez klucz.lewo.wez noze.4x w lewo.odetnij zab.
i dalej nie wiem
[spioler]
zanim poukładacie puzzle ; przed nimi jest dziura, zajrzyjcie i weźcie część mapy. potem do góry wejdźcie do jadalni weżcie klucz i noże. potem do pokoju nożami odetnijcie ząb. skombinujcie noże z zębem. idźcie do drzwi z wielkim zamkiem i użyjcie klucza z jadalni. w prawo. w dziurę na ścianie uderzcie młotkiem. idźcie do pokoju gdzie zaczyna się gra weźcie obraz i nożyczkami wytnijcie portret a potem skombinujcie go ze sznurkiem.idźcie do śpiącego strażnika zakładając maskę. on zaprowadzi was do pokoju wspólnego. weźcie zieloną rurę i i idźcie ciągle w lewo do łazienki tam włóżcie do dziury rurę i włączcie wiatraczek. cofnijcie się do miejsca skąd wzieliście rurę i przekręćcie zawór. uciekną strażnicy. idźcie na dół i zamieńcie artefakt na zabawkę-robota. idźcie do środkowych drzwi. RESZTA POTEM
następnie wejdziecie do windy i pojedziecie na dach. tam walczycie ze sobowtórem Plinskina. kiedy go zabijecie (odpowiadajcie na jego zaczepki; kiedy odpowiecie prawidłowo przeciwnik się cofa i pokazuje się niebieski wykrzyknik) na ciśnijcie na line po lewej stronie i wybierzcie pokrętło które oderwaliście przy studnii.zjedźcie na dół.wyjdziecie przez kominek. idźcie w górę tam porozmawiacie z Rufusem. następnie pojawi się TOM, który następnie się przemieni. musisz z nim walczyć. rzucaj w niego przedmiotami a potem gdy pojawi sie magia możesz jej używać. wraz z pokonaniem TOM-a następuje koniec gry. dzięki za początkowe podpowiedz, bo to dzięki nim przeszłam prawie całą grę :-)
gra spoczko, najfajniesze są komentarze i mr hangingman