Gram sobie w CS:GO i jestem nowy w te klocki. Nigdy nie grałem w żadnego "kantera" i stąd moje pytanie. Dlaczego gracze biegają i przełączają bronie (główna-nóż-główna) żeby potem i tak strzelać z głównej? To fetysz na animacje wyciągania czy co?:)
Bieganie z nożem jest szybsze niż bieganie z ak47, a jak wiadomo, kto szybszy na danej miejscówce, ten jest w lepszej sytuacji.
2 nanosekundy w Wiki:
When held, players are able to run at the fastest speed possible, which is measured at 250 units/second. In Counter-Strike: Global Offensive, only the knife grants no speed reduction.
Edit: o ile dobrze zrozumiałem koledze chodzi o to, że ludzie przełączają broń co chwila, a nie na zasadzie "nóż podczas biegu". Jak źle zrozumiałem to sorry.
W GO nie grałem, ale w 1.6. też tak wielu ludzi robiło i chyba nie służyło to niczemu konkretnemu (na podobnej zasadzie niektórzy wyrzucali co chwila broń podczas biegu). Aczkolwiek może jest w tym jakiś ukryty sens. ;]
Mi się wydaje, że to ma jakiś związek z szybszym przeładowaniem broni, ale mogę się mylić. No i w AWP (snajperce) szybciej jest zmienić broń między strzałami, zamiast klikać podwójnie w celu "wyłączenia" lunety.
edit: myślałem, że chodzi Ci o zmianę broni w trakcie strzelania. Jak masz na myśli bieganie to tak jak wyżej - jest szybciej po prostu.
Wiem, że z nożem szybciej.
Ale chodzi mi głównie o sytuację w której gracz dobiega do celu, przycelowuje, zmienia na nóż, zmienia na główna i campi dalej.
Ale pewnie macie racje, to po prostu "dekoracja"
Tego typu działania, jak było wspomniane, mogą anulować pewne animacje. Przez co oszczędzają czas. Nie gram w CSGO więc ni potwierdzę.
'Dekoracje' to mają sens może w mmo, a nie w trakcie walki w dość dynamicznym fpsie sieciowym :) Nikt nie będzie dokładał sobie klikania i ryzykował bycie bezbronnym dla popisów- bo nie ma czym i komu. Chyba że skórkę tego noża? Ale tak jak mówiłem- w trakcie walki... bardzo naciągane.