Witam! Zakupiłem sobie nowe laczki w internetowym sklepie ADIDAS ale jak przyszły do mnie okazały się za duże i je zwróciłem. Na stronie kuriera niby przesyłka doszła. Ale wcześniej (zanim odesłałem buty) oderwałem metkę bo pomyślałem że jednak zostawię i przyczepiłem za pomocą nitki. Co będzie jeśli nie przyjmą zwrotu butów?
Zwracał ktoś z was buty lub coś w sklepie adidas.pl? Po jakim czasie otrzymaliście zwrot pieniędzy? Dostawaliście e-mail np. o tym że przesyłka do nich dotarła albo że przyjęli zwrot lub że pieniądze zostały odesłane?
A wiecie jak zadzwonić do obsługi klienta? Bo jak dzwonie na 008001214201 to za chwile mówi: "połączenia zagraniczne są w tej chwili nie możliwe". Jak mam się do nich dodzwonić? Jest jakiś numer do polskiego biura obsługi klienta?
Sorka że tak dziwnie to napisałem :)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!
Koniec świata będzie.
spoiler start
Niektórzy to naprawdę muszą mieć beztroskie życie.
spoiler stop
Jeśli użyłeś tej samej nitki i dobrze to zakamuflowałeś, to jak mieliby się zorientować ?
Nie!... Ona była przyczepiona na takie "motylki" jakby. Takie że tylko raz da się to nałożyć. Jakie jak przy ubraniach często są czy przy skarpetkach. Takie jak zaciski. Jak zasuniesz to już nie rozsuniesz.
Jakby się nie dało ruszyć dupy do sklepu i wybrać buty jakie się chce, a tak to trzeba na allegro i później jeszcze afera bo za duże buty w necie kupił.
Taa na pewno...
Takie to trudne wziąć 3 stówy i kupić Adidasy w sklepie jakie sie chce, ludze są tak leniwi że zaraz jedzenie zaczną kupować na allegro
Nie każdy chce wydawac 100zł więcej za buty. Już jak coś to zmierzyć w sklepie i kupić w internecie.
Akurat tu muszę się z bizonem zgodzić, najlepiej iść do sklepu i przymierzyć, na numerach są często takie wałki, że szkoda gadać.
Ubrania sam często kupuję na allegro ale akurat buty muszą być jak najbardziej wygodne, więc wolę osobiście przymierzyć, a nie tracić czas i nerwy na odsyłanie towaru.