Problem z BF3:
Gra reaguje z opóźnieniem na ruchy myszką, kąty obrotu są nieadekwatne do ruchu ręki po podkładce. Czasem strzał jest opóźniony względem momentu naciśnięcia LPM. Ogólnie powoduje to, że ciężko jest wycelować w cokolwiek i gra jest praktycznie niegrywalna. Momentami nawet przy małych ruchach ręki kamera leci w niekontrolowany sposób na sufit. Problem pojawia się od pierwszej misji SP, w Multi nie testowałam. Dodam, że w becie nie było tego problemu.
Zmiana ustawień graficznych nie daje rezultatu (testowane ustawienia predefiniowane od low do ultra + ustawienia własne bez oświetleń i antialiasu)
Ingame'owy vsync (wł/wył) nie wpływa na ten efekt
Zmiana czułości myszy i kamery nie dają rezultatu.
Na forum supportu battleloga znalazłam info, że może to być spowodowane bugiem w wymuszonej wstecznej akceleracji myszki. Jeśli ktos cos wiec na ten temat, albo ma podobny problem to będę wdzięczna za info.
Sprzęt: i7 2,93, 8GB RAM, GTX 580, Win 7 64 bit Ultimate, Razer DeathAdder
Mam pewien pomysł, może sie myle ale narazie nic lepszego nie wymyśle, Nie grałem w B3, ani jego bete, ale jeśli mówisz że w becie było wszystko ok to może zastąpisz pliki konfiguracyjne Battlefielda tymi z bety
@Punisher1 - beta i full to sa dwa różne buildy bf3 i obawiam się, że prosta podmiana plików ustawień może doprowadzic do definitywnego crashu.
w becie nie było SP :)
sprawdź w multi najpierw
bf3 mouse lag shackowany ;)
Rozwiązanie:
W panelu nvidii - ustawienia - battlefiled 3 - vsync - wymuś wylaczenie
ustawienia myszki:
- oba paski czułości ustawić na taka sama wartość
- wylaczyć raw input
Teraz mam z kolei zielone artefakty na niektorych mapach (freeze), error bf3 przestal działać i inne cuda, ale da się pograć ;)