Witam serdecznie,
jestem studentem IV roku Neurokognitywstyki w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Możliwe, że część z was już widziała to badanie, mianowicie jest to druga tura.
Na skróty:
1. Badanie może wypełnić każdy.
2. Czas badania wynosi około 15 minut.
3. Po zakończeniu rekrutacji do badania, wśród uczestników zostanie rozlosowany bon 100PLN do empiku.
4. ZAPRASZAM OSOBY KTÓRE JESZCZE NIE BRAŁY UDZIAŁU.
Bardziej szczegółowo:
Interesuje mnie jaki wpływ na codzienne funkcjonowanie użytkowników ma „zawodowe” granie on-line. Moje badanie dotyczy poziomu tendencji agresywnych i wzorców osobowości pośród użytkowników gier on-line, które zawierają akty przemocy. Chciałbym sprawdzić czy gracze „zawodowi” wyróżniają się na tle innych osób (grających lub nie) pod względem tendencji agresywnych i wzorca osobowości.
Badanie jest całkowicie anonimowe a uzyskane wyniki posłużą wyłącznie celom naukowym. Udział w badaniu jest oczywiście dobrowolny. Badanie prowadzone jest w internecie na stronie www.Qlabo.eu i polega na wypełnieniu przedstawionych tam kwestionariuszy. Czas, jaki należy przeznaczyć na udział w tym badaniu nie powinien przekroczyć 20 minut.
Badanie dostępne będzie przez 3 tygodnie (do 12.06.2011).
Aby przystąpić do badania należy wejść na stronę www.Qlabo.eu/register.php i zarejestrować się, podając swój adres e-mail oraz dowolne hasło. Po potwierdzeniu rejestracji (w wiadomości e-mail, którą otrzymasz) i zalogowaniu się do serwisu będziesz już mógł/a brać udział w badaniu (Poziom tendencji agresywnych i wzorce osobowości a gry on-line).
Do udziału w badaniu zapraszam przede wszystkim graczy Counter-Strike’a i Quake Live, oraz wszystkich, niezależnie od wieku, płci i zamiłowania do gier on-line (lub jego braku :)).
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy: [email protected]
Pozdrawiam,
Łukasz Łojewski
Muszę zadać to pytanie, co to jest neurokognitywistyka?
+1
Te pierwsze pytania nie są chyba wystarczająco doprecyzowane, chodziło o grę on-line, w którą gram najczęściej?
no więc tak
neurokognitywistyka to specjalizacja psychologi, zgłębiająca fizjologiczne mechanizmy pracy mózgu,
więcej na ten temat tutaj http://www.nis.swps.edu.pl/nk/
"automat" do losowania nagród to prosty skrypt napisany w matlabie, który zwraca dowolną liczbę z podanego zakresu (w tym przypadku liczba osób badanych)
co do początkowych pytań, chodziło ogólnie o tytuł najczęściej wybieranej gry,
ma to na celu ustalić ogólne preferencje wśród graczy biorących udział w badaniu
dziękuję wszystkim za wypełnienie badania