Dziś postanowilem sobie odswieżyć tą pierwszą grę i to co mi się rzuciło w oczy to 'kwantowa rzeczywistosc' w TV, która można oglądać.
Mowa jest np. o oddanym strzale, ktory w innej rzeczywistoci nie mial miejsca.
Czyli wlasciwie Quantum Break.
Oni nad tą grą pracowali ponad 6 lat? :O
No, a sam Quantum dupy nie urywa tak swoją drogą
https://www.youtube.com/watch?v=81XmKEP-zPo
Zagadka rozwiązana! Remedy współpracowało z TVP w latach 90' nad grą Quantum Break.
btw. Za nowego Alana BEZ broni to bym sobie dał obciąć... pensje!
Hehe
Myślę, ze moze jeszcze nie pracowali, ale mieli taki pomysl, to nie moze byc przypadek ;)
Nie pamietam w jakiej grze, ale gdzies tez byl taki motyw, ze bylo info na temat nastepnej gry
btw. Za nowego Alana BEZ broni to bym sobie dał obciąć... pensje!
Tam zaraz bez broni, bron moze byc, najlepiej zeby cos takiego jak w RE7 zrobili - ograniczona amunicja i powoli odblokowujesz coraz to lepsze bronie - wiecej takich motywow w grach prosze - wiekszosc gier albo od razu daje najmocniejszy oręż, albo nie robi to konkretnej roznicy ;/
Tak czy siak jedynka jest mega, fabule tam swietnie poprowadzili, rozgrywka tez wciaga choc strzelania jest za duzo.
Pamietąm, ze graficznie tez bylo swietnie i pewnie nadal wyglada to dobrze. Tylko to co mnie dziwilo to strasznie niskiej jakosci tekstury w pewnych momentach no i niektore pomieszczenia wygladaly gorzej niz w Max Payne 2.
Ogolnie nierowno, ale oswietlenie i tak robilo robote
Quantum w sumie tez jest nierowny graficznie..
Wcale by mnie nie zdziwilo, gdyby faktycznie nad QB pracowali 6 lat.
Alan ile powstawal? Z 6 czy 7 lat wlasnie. Na E3 2005 byl juz bodajze gameplay, wiec tez sie niezle grzebali.
Choc tam rozgrywka ulegla pewnym zmianom (mial byc sandbox)