Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 na konsolach wygląda lepiej dzięki FSR 2.1

14.11.2022 21:20
dj_sasek
1
dj_sasek
154
Freelancer

Nie tylko na konsolach, też mogłem podbić detale włączając FSR 2.1 na Quality, bo karta radziła sobie lepiej wydajnościowo a jakości nie ubyło.

14.11.2022 22:13
2
6
odpowiedz
dwimorbergo
0
Centurion

Dlatego AMD jest lepsze od NVIDIA :)

14.11.2022 23:33
3
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
janosik6
109
Konsul

Ja z tym nowym FSR na steam deck mam 40 fps na średnio wysokich detalach.

15.11.2022 08:32
tgolik
3.1
tgolik
137
Generał

Czy to jest więcej i ładniej niż miałeś przed patchem?

15.11.2022 09:02
marcing805
3.2
marcing805
187
PC MASTER RACE

A naprawili RDR? Bo z początku gra miała status zweryfikowany i można było grać w 40 klatkach, potem przyszedł SteamOS 3.3 i coś się popsuło i zmienili status na grywalny.

15.11.2022 09:32
3.3
janosik6
109
Konsul

Tak, to więcej i ładniej, a RDR2 nie mam więc nie wiem.

15.11.2022 01:35
4
odpowiedz
Felipesku
58
Konsul

Ogram na święta na GeForce Now z RTX ON. Nie mam innej opcji bo na PS4 nie ma sensu.

15.11.2022 16:15
5
odpowiedz
Jaya
56
Generał

Duża poprawa. AMD nadgoniło Nvidię jakością. Wcześniej bardzo przeszkadzało w FSR szumienie zwłaszcza drzew i krzaków.

RTX ON jak dla mnie nie ma dalej sensu, ani w Cyberpunku, ani w Quake2 ani w Minecrafcie. "Tradycyjne" gamingowe oświetlenie daje większą ostrość, mniej szumów/odszumiania, dalszy zasięg działania i przede wszystkim lepszą wydajność w stosunku do jakości. Jak się przyjrzy to znajdzie się dużo wad RayTracingu i raytracing raytracingowi nierówny. Liczy się liczba odbić, gęstość promieni. Może za 50lat będzie coś kompletnego, dzisiaj raczej można mówić o wspomaganiu starych rozwiązań.

Wiadomość Cyberpunk 2077 na konsolach wygląda lepiej dzięki FSR 2.1