Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nadchodzi Median XL Sigma – olbrzymi mod do Diablo 2

12.12.2018 10:51
|13|
😒
1
|13|
77
walas85

Być może mod poprawi humor fanom marki Diablo, dla których końcówka tego roku zdecydowanie nie należała do najlepszych.

... Ok, jak to ma poprawić humor?

12.12.2018 10:52
misterŁŁ
😉
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
misterŁŁ
78
Generał

Niby grudzień i mamy świętować narodziny Jezusa nie długo, a tu mody gier o zabijaniu demonów. Ciekawy sposób świętowania XD

12.12.2018 11:17
😁
1.1
1
zanonimizowany1243544
58
Konsul

Czyli w święta mam grac tylko w radosne gry czy jak?

12.12.2018 11:28
misterŁŁ
😉
1.2
misterŁŁ
78
Generał

Graj w co chcesz przecież ja o tym nie decyduje. Tylko podkreślam ironie. Wyszło mod do Doom'a Sigil,a, a teraz ten mod i zabawnie wypada to kiedy zestawimy z tym, że grudzień nie kojarzy się z demonami czy krwawą masakrą....no może oprócz rzezi niewiniątek, ale w tym momencie się czepiam szczegółów.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2018-12-12 11:33:42
12.12.2018 11:36
Kanon
👍
1.3
1
Kanon
247
Befsztyk nie istnieje
12.12.2018 11:42
misterŁŁ
😂
1.4
misterŁŁ
78
Generał

Ok Kanon szczerze.....mogłem się tego spodziewać

12.12.2018 13:05
1.5
zanonimizowany779578
88
Generał

Jak chcesz pisać jak pisałeś wyżej to polecam na drugi raz jakoś to zaznaczyć bo niektórzy cię źle odczytają będą z tego problemy.

12.12.2018 13:53
1.6
MatKus
39
Chorąży

Ja bym się tam nie doszukiwał żadnych powiązań i "czy gra pasuje do okresu", ale jak już koniecznie chcesz, to może właśnie idealnie w klimat się wpisuje? Według Biblii Jezus przyszedł, żeby zbawić świat i ostatecznie pogonić stąd diabła. Więc mod do gry o walce z diabłami i ich pomocnikami idealnie pasuje do okresu świątecznego.

15.12.2018 18:12
1.7
louidzi
24
Legionista

Weź ogarnij łep, jaki jesos? ahahaha. To religia żydziorów, nie NAsza, co Ty nie wiesz??? Czy jak wszyscy hołdujesz trupa na deskach??? Gratuluje kufa, gratuluje. "Ludzie żryjcie gówno - miliony much nie mgoą sie mylić!!!" - taka logika kretyńska.

12.12.2018 11:34
ReznoR666
2
4
odpowiedz
1 odpowiedź
ReznoR666
48
Forgive me the 666

"No Death Penalty" oraz "no monster immunities" >> w końcu ktoś kto rozumie! :relieved: GGG, twórcy PoE, powinni się uczyć od tych modderów.

"Gaming standards are not what they were 20 years ago, and for a good reason. There's nothing particularly exciting about building a character around a specific skill and encountering mobs that will receive no damage from your main attack, no matter your character strength."
https://forum.median-xl.com/viewtopic.php?f=25&t=22035

30.08.2019 02:09
2.1
Diabloel_
5
Junior

Też to czytałem i słuchałem tych ich cudownych zapewnień, i co?

A1)
Idę do Andy i jeden meteor shower = death.
Idę na Kamienne Pola i te raty dookoła kręgu przy śmierci zasypują mnie pociskami = death.
Griswold jak zwykle spammuje swój shower of cocks = death.
A ta góra mięsa z Psn Flash w ataku, ta w podziemnym tunelu, jest jeszcze szybsza i dalej ma cię na hita = death.

A2)
Nie ma to jak pest, w obu rodzajach = death.
Ice Clan jak zawsze op = death.
Fatal Morgana - konia z rzędem temu, kto na tak niskim lvlu wytrzyma tą dyskotekę teleportacji = death.
Duriel - no, cudownie. Nie ma to jak fortress barb 0 cd = death.

A3)
Rycerze z lasu trzymają fason - nim się obejrzysz = death.
Ice Clan w grocie pająków - nic dodać nic ująć = death.
Wejście do Kurast - klasyk Mediana, spróbuj zrobić rush przez lokację = death

A4)
Heretics przy wejściu do Izuala jeszcze mocniejsi niż byli( i to ma być ten nerf i balance?...) = death, nieważne jaką postacią grasz
Fireblood - jak zwykle = death
Ashtroll - he he = death
Ghoom - znowu fortress barb no cd?... = death
Mahda - a podobno mieli usunąć gamma field bo to taki bezużyteczny skill... = death
Diablo - znacznie słabszy, ale dalej spammuje 100 tysięcy bloodstars na yard = death

A5)
Thunderbolt - bez zmian, a jest jeszcze gorzej bo nie można już biegać = death
Ghost phoenix - jak było tak jest = death
Vampiress - to samo, op dmg jak wcześniej = death
Dirge - przetrwaj ich śmierć... = death

Co do uberów - są dużo łatwiejsze. W dalszym ciągu jednak niektórzy nie rozumieją dlaczego giną stojąc miejscu np. na Kabie. O tych co nie rozumieją jak zrobić Assura nie chcę nawet pisać bo to żenada, ale serio - tacy teraz tam gracze są. Jeszcze oburzają się że trzeba jakiegoś innego skilla używać, lol.

I z tego co orientuję się... dalej są immuny? Czy może mnie oczy mylą?... ;-)

12.12.2018 15:35
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany768165
119
Legend

Sam mod świetny ale po jakimś czasie człowieka bolą oczy jak po wielu godzinach pracy na monitorze CRT...mam nadzieję że coś poprawili w tej kwestii.

30.08.2019 02:11
3.1
Diabloel_
5
Junior

Nie. Kolory są teraz tak jaskrawe że nawet mnie bolą oczy. Na minimalnej gamie nie mogę wytrzymać godziny... :(

10.01.2019 21:12
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Xaoo
5
Junior

Na polskiej wersji językowej gry ten median też działa?Czy trzeba mieć angielską wersję gry?

30.08.2019 02:12
4.1
Diabloel_
5
Junior

Ktoś w MXL 1.3 opracował plik .txt na j. polski, ale nie kojarzę by teraz to było po polsku( widocznie miał dosyć modteam i się wycofał chłopak, szkoda) . Dialogi będą po polsku, ale opisy po ang.

30.08.2019 01:47
5
1
odpowiedz
Diabloel_
5
Junior

Median XL: Sigma - R E C E N Z J A

Gram w ten mod od czasów Laz-a( tj. pierwszego moddera) .
Sigma ma niestety kilka mankamentów, które ją dyskwalifikują jako MXL i projekt bazujący na D2:LoD, tj.:

1) Brak biegu - w Sigmie by biegać należy przytrzymać przyporządkowany klawisz biegu. Niestety, jakby tego było mało, nawet postaci na 140 lvlu mogą pozwolić sobie tylko na 2 sek. biegu z uwagi na błyskawicznie znikającą staminę.

2) Redukcja craftingu - co wyróżniało MXL od D2LoD to właśnie crafting. Swoboda przygotowania swojego ekwipunku dawała ogromne pole do popisu ambitnym graczom, którzy z gry chcieli wycisnąć wszystkie soki. Crafting zredukowano, no more ''orb effect doubled", crapp rolls na porządku dziennym = - 5/6 buildów.

3) Redukcja itemów unique - mogę zgodzić się że niepotrzebne przedmioty( a kilka ich w grze było) można było pożegnać bez większych sentymentów... ale nikt nie mówił o 3/4 itemów w grze(!!! ) . Biorąc pod uwagę redukcję tierów do 4ech z 6iu mamy mizerną przestrzeń manewru. W dodatku, co jest absurdalne, 99% wszystkich(!!! ) itemów w grze kosztuje przy sprzedaży u kupca 1 sztukę złota( dokładnie tyle) . Chyba nie muszę tego komentować...

4) Uberquesty - to, co stanowi kwintesencję Mediana zostało teraz ograniczone: by wejść do lokacji musisz mieć konkretny poziom. I są to bardzo konkretne poziomy - 115, 120, 125, 130, itd., co uniemożliwia swobodny dobór zadań, które chcemy realizować. W dodatku, co piszę całkiem szczerze, nie znam gry, w której tak jak w Median XL Sigma, expienie było by *aż tak* uciążliwe i czasochłonne. Ludzie, to ma być gra a nie drugie życie.
Modteam widocznie wziął sobie do serca skargi graczy na brak nowych uberquestów i ... wprowadził ograniczenie poziomu postaci celem wejścia do konkretnego uberu; tym samym pozbywając się wszystkich ,,szczekaczy" - żaden stary wyjadacz nie pozwoli sobie na expienie jak w przypadku dawnego wbijania 121 lvl, tylko po to by odwiedzić Duncraig.
Stąd żadnego gracza sprzed premiery Sigmy, do tej pory na Sin War nie spotkałem...

5) Za co kochamy D2:LoD? Za PvP...
W Sigmie, uwaga proszę Państwa(! ) , jako pierwszym Medianie w historii Świata... usunięto tryb PvP. Wytłumaczono to tak:
,,A kto by tam się pojedynkował? To taka durna funkcja, z której nikt nie korzystał".
Szczerze - z całego Diablo i Mediana najbardziej lubię właśnie PvP; aktywność aren PvP świadczy o tym że to najważniejsza część rozgrywki. I nic dziwnego - fajniej gra się z inteligentnym graczem niż z głupim automatem, który nas gania po mapce. Widocznie Marco( obecny główny modder) doszedł do wniosku że PvP to największy błąd Blizzarda, który on postanowił naprawić. Viva Marco!

Te właśnie mankamenty, moim zdaniem, przekreślają Sigmę. Jest ładna grafika, jest inspiracja D3, jest pewien balans umiejętności - ale nie ma zabawy, dowcipu, swobody.

Dla mnie, ten MXL Sigma, przekształcił Mediana w coś na wzór tych japońskich mmorpg, gdzie ta nasza postać ma być jakim ,,tama-guczi"( przepraszam, nie wiem jak to napisać w j. polskim) , które trzeba pielegnować i pieścić, co nie do końca jest zgodne z ideą Diablo, moim zdaniem. Owszem, postać buduje się pewien czas, ale nie może być to ograniczone jakimiś bzdurnymi wymogami w grze - wyobraźcie sobie jakby wyglądało Diablo, gdyby wejście do Sanktuarium Chaosu blokował napis ,,wymagany poziom 95". W Sigmie takie coś ma miejsce.
Mało tego, w Sigmie wymyślono poziom lokacji. I tak, gdy lecisz zrobić Baala na Hell, lvl lokacji Trone of Destruction to 110. A po ubiciu ostatniej grupy przywoływanym minionów na poratlu wyświetla się napis... req. lvl = 120. Super, nie? I okazuje się że czeka na Ciebie tydzień expienia tylko po to by dokończyć bazową grę.

Moim zdaniem, jeżeli chcesz zagrać w Mediana - są lepsze wersje. Polecam MXL 1.f.9.b, MXL Ultimative XVI, nawet ten dziwny MXL 1.3, wydany tuż przed Sigmą jako prowizorka. Każdy, byle nie ta kraina absurdu Sigmą zwana. 6 lat zapowiedzi i przedszkole w po kliknięciu ,,PLAY" to - moim zdaniem - pewnego rodzaju policzek w stronę fanów.

I nic dziwnego, żadnego z nich tam nie widzę.

Pozdrawiam!

Wiadomość Nadchodzi Median XL Sigma – olbrzymi mod do Diablo 2