Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość World War 3 - pierwsze, skromne fragmenty gameplaya

12.07.2018 12:24
1
tromec
70
SuperNaturalny

Polska gra...Można się rozejść...

12.07.2018 12:31
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Sir Xan
88
Legend

@tromec
Więc polskie gry można wyrzucić do kosza, bo nic nie są warte uwagi według Ciebie? Aha.

Wiedźmin 3: Dziki Gon, Darkwood, Observer, Dying Light, Regalia: Of Men and Monarchs, This War of Mine, SUPERHOT

post wyedytowany przez Sir Xan 2018-07-12 12:31:43
12.07.2018 12:35
2.1
6
Lord .
47
Demons Welcome Here

to trol a takich trzeba ignorować :D

12.07.2018 13:05
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kasper001
6
Chorąży

Muszą pokazywać że coś się dzieje żeby ceny akcji nie spadły :) Ale w sumie to na pierwszy rzut oka nie tak źle wygląda.

12.07.2018 13:51
3.1
sticky_dude
7
Centurion

Chciałym żeby ta gra była dobra, ale wygląda trochę na takiego bardziej drewnianego Battlefielda 4. Tylko czy to ma skłonić ludzi do zakupu? Równie dobrze mogą graćw BF4

12.07.2018 18:18
3.2
BlurekPL
65
Pretorianin

Tylko wiecznie w tego BF4 grać nie będą i osobiście BF4 już mnie się dawno znudził, bo większość gra na mapach z podstawki a na dodatkach ciężko czasem znaleźć jakiś server, który działa przyzwoicie i nie ma na nim dziwnych ograniczeń.

12.07.2018 14:05
4
odpowiedz
jacek86
9
Legionista

Kozak wyglada. Czekam na ta gre. Zwlaszcza ze jest polska. A przy tej okazji apel do studia The Farm 51 aby wspieralo rowniez polskie szkoly a nie tylko ukrainskie.

12.07.2018 14:24
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
12dura
44
Edgelord

Jak mnie triggeruje gdy patrzenie przez urządzenia celownicze przybliża cały obraz zamiast tylko obrazu lunety, czemuuuuuu

12.07.2018 14:43
😉
5.1
2
domino310
52
Burzą Błogosławiony

Bo tak jest cool, a nie jakieś realizmy.

post wyedytowany przez domino310 2018-07-12 14:43:18
12.07.2018 14:50
5.2
4
T_bone
190
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

"czemuuuu"

Kwestie techniczne, klasyczne rozwiązanie łatwiej zaimplementować i skutkuje lepszą optymalizacją gry.
Warto poczytać tutaj:
http://forums.joinsquad.com/topic/1873-scope-implementation-discussion/

post wyedytowany przez T_bone 2018-07-12 15:08:15
12.07.2018 16:02
5.3
SpecShadow
62
Silence of the LAMs

Jak wyżej.
Taki motyw może przejść u wschodnioeuropesjkich developerów gdzie nikogo nie dziwi słaba optymalizacja. Albo twórców ARMA....

12.07.2018 16:06
5.4
12dura
44
Edgelord

Taki motyw może przejść u wschodnioeuropesjkich developerów gdzie nikogo nie dziwi słaba optymalizacja
Słaba optymalizacja to raczej już na cały świat się rozprzestrzeniła.

Ale jak się chce i potrafi to sie da zrobić- patrz Insurgency, pamiętam że działało płynnie a lunety działały tak jak powinny, dodawało to sporo realizmu grze

post wyedytowany przez 12dura 2018-07-12 16:07:46
12.07.2018 17:13
5.5
SpecShadow
62
Silence of the LAMs

Może dlatego że silnik gry pozwalał na takie sztuczki bez kosztów w postaci spadków wydajności czy bugów a devsi byli ogarnięci w tym silniku i podołali. Większość nie ma takiej możliwości.
Zresztą, w dzisiejszych czasach nawet z lustrami jest problem a co dopiero celowniki.

Wiadomość World War 3 - pierwsze, skromne fragmenty gameplaya