Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Rage – znamy wymagania sprzętowe nowej gry twórców Doom i Quake

07.09.2011 09:28
Nolifer
1
Nolifer
139
The Highest

Nie są aż tak kosmiczne , myślałem że będzie gorzej .

07.09.2011 09:28
sinbad78
2
odpowiedz
sinbad78
162
calm like a bomb

oh - bardzo małe te wymagania.

07.09.2011 09:33
Matysiak G
3
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Jakoś tak się spodziewałem, że wymagania nie będą kosmiczne. Chociaż zastanawiam się, czy tyle miejsca na dysku wyskrobię.

07.09.2011 09:43
4
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

Boże 2011 rok a wymagania zalecane jak w 2009... Jak to miło grać w grę tworzoną pod 6 letni sprzęt. Wymagania żałosne, oby treść nie była podobna ;)

Co do ilości miejsca zajmowanego: standardem są teraz dyski 1TB :P Co prawda to i tak jest sporo jak na FPS. U mnie najwięcej w ostatnich miesiącach zajmował WoW ( 28 Gb ), no i Shogun 2 ( 23Gb ).

07.09.2011 10:10
😁
5
odpowiedz
zanonimizowany750202
0
Pretorianin

niema to jak 2,5 TB

2TB+0,5TB

2500GB

;p dla mnie 300 GB to nic haha

a te xshity z max 20 GB hahahah

07.09.2011 10:12
6
odpowiedz
misiek345
40
ABCDEFGHIJKL

;p dla mnie 300 GB to nic haha

no pewnie, przecież gdzieś to gej-porno musisz trzymac

07.09.2011 10:20
rebornnarsil
7
odpowiedz
rebornnarsil
76
Krytyk

25GB na dysku? Pogięło ich.

07.09.2011 10:36
8
odpowiedz
TomPo75
65
Pretorianin

@AsasynX
Przy cenie 250zł za 2TB to nie wiem czy jest się czym tu chwalić...
Za chwilę przyjdą do Ciebie chłopcy w kominiarkach sprawdzić po co Ci tyle HDD,
bo raczej nie do pracy.

07.09.2011 10:52
9
odpowiedz
StoogeR
131
Generał

A mialem wczesniej napisac, ze zastanawiam sie czy Emisariusz przyjdzie plakac, ze wymagania za male i niegodne jego wszechmogacego kompa ;)
Na Twoim miejscu bym nawet nie odpalal, na pewno porazi Cie konsolwa nedza graficzna i gra bedzie przez to kompletnie niegrywalna... nie wspominajac o tym, ze Twoj radek sie na Ciebie obrazi ;)

07.09.2011 11:02
👍
10
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Małe te wymagania. Ja się cieszę. Zagram na luzie :). Trochę przeraża ilość potrzebnego miejsca na dysku ale da się to przeboleć :).

Czekam do premiery :)

07.09.2011 11:05
11
odpowiedz
wcogram
125
Generał

Jakiś czas po premierze ma być udostępniony DLC z texturami HD i poprawionymi efektami graficznymi, żeby wszystko super działało na DX11. Coś jak miało miejsce z Crysis2. To i pewnie wymagania podskoczą. A wymagania są stosunkowo niskie gdyż lokacje są mała, dalszy plan jest zamazany itp, itd.

07.09.2011 11:05
lordpilot
😁
12
odpowiedz
lordpilot
182
Legend

A mialem wczesniej napisac, ze zastanawiam sie czy Emisariusz przyjdzie plakac,

Ja się nie zastanawiałem, ja byłem pewien ;-) Zdziwiłem się tylko, że nie zdażył już w pierwszym poście, zaledwie czwarta lokata - ech widać nie jest tak szybki jak ten jego radek ;-)

07.09.2011 11:08
13
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Od jakiegos czasu Rage jest "reklamowane" w Breaking Bad. Kto oglada ten serial, to pewnie zauwazyl, ze u jednego z bohaterow na konsoli odpalona jest wlasnie ta gra... Osobiscie jakos specjalnie na nia nie czekam, ale byc moze sprawdze co tam stworzyli.

Radze nie drwic z AsasynX'a, bo zaraz kaze Wam przyjsc pod Tesco (tak jak mi) i bedzie chcial Wam spuscic lomot... LOL ;p

07.09.2011 11:11
14
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

widzisz Emisariusz ? ty wybuliles 8 kola na kompa ktorego i tak w polowie nie wykorzystujesz a ja za 3 kola dwa lata temu kupilem i dalej na full jade. Za rok kupie lepszego kompa od twojego za 3x nizsza cene. Ale lama hahahaha

A ty AsasynX myslisz ze jestes fajny ze masz 2tb? pewnie i tak wiecej niz 500gb tam nie masz zajetego...

07.09.2011 11:15
15
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

8 kola, buachacha przestan kupowac u ruskich bo Cie lekko ru** w dupsko jezeli twoj komp u nich 3 kosztowal.

lordpilot i stooger jak zwykle ogrom wnosza do dyskusji i maja mnostwo do powiedzenia na "temat".

07.09.2011 11:20
16
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

odezwal sie ten co duzo wniósl do tematu. Co niby przeplacilem? lol Odezwał sie ten co malo zaplacil.

07.09.2011 11:25
😉
17
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

Jakbys nie skladal kompa w tesco to bys wiedzial ze moj PC nie kosztuje wiecej niz 2500k. No coz brak wiedzy rzecz ludzka. Nastepnym razem chociaz sie wysil i wpisz w google a potem zacznij pier**.

A co do wnoszenia do tematu: Przynajmniej komentuje temat newsa a nie po raz kolejny pokazuje kompleksy ktore mnie gnebia jak panowie powyzej ( bo jak to inaczej nazwac ? )

07.09.2011 11:37
Dead Men
18
odpowiedz
Dead Men
147
Generał

a zauważyliście wymagania kart i minimalnych i rekomendowanych HD 4200 i GeForce 8800 miedzy tymi kartami jest przepaś wydajnościowa tak samo jak i przy zalecanych GeForce 9800 GTX i HD 5500. Nie wiem jak to rozgryźć ?!?

07.09.2011 11:38
19
odpowiedz
Przemoman
40
Pretorianin

Wymagania nie będą rosły, dopóki nie wyjdą nowe konsole stacjonarne. Twórcy nie pozwolą sobie żeby np. COD, NFS czy FIFA wyglądała sporo lepiej na PC, bo wtedy gry nie będą się dobrze sprzedawać na konsole. Ja się cieszę, że jest lekki zastój. Dzięki temu mój Radon 4850 nadal daje radę. I zamiast po 2 latach zmieniać go na Radeona z serii 68xx lub 69xx zmienię go na Radeona 88xx lub 89xx :)
Tak samo procek... Athlon x2 6000. Niby na dzisiejsze czasy słaby proc a i tak ze wszystkim daje sobie radę łącznie z GTA IV i ArmaII (średnie/niskie detale).

Wg. mnie grafika nie musi się tak rozwijać, ważniejszy jest gameplay, fabuła i klimat. Dobrym przykładem jest nowy Deus Ex, który mimo iż nie ma grafiki najwyższych lotów, jest dla mnie jedną z najlepszych gier ostatnich lat.

07.09.2011 11:43
Matysiak G
20
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Przemoman

W sumie to masz rację.

Ja mam GF8800 gt. A jak mi coś słabo chodzi, to kupuję wersję na Xboxa i jest git.

Ale za parę dni wyjdzie Hard Reset i zapowiada się, że znowu paru graficznych onanistów zacznie psioczyć, że pc rulez, a konsole to zuo.

07.09.2011 11:45
kaszanka9
21
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

"Jakbys nie skladal kompa w tesco" - tesco, haha nie moge...

07.09.2011 11:52
22
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

Ja kompleksy? hahah a kto ciagle w kazdym temacie pisze jaki to ma komp i placze jakie to wymagania niskie? Przynajmniej nie robia gier dla debili takich jak ty i idzie pograc na 3 letnim kompie... a nie plakac ze grafa hu... itp. Idz sobie pracuj w tym tesco.

PS. fajnie masz jak mowisz ze w tesco da sie kompa skladac, czyzbys z tamtad mial?

07.09.2011 12:01
23
odpowiedz
Chiczkok
65
Pretorianin

Ja złożyłem kompa za lekko ponad 2 tysiące nie są to duże pieniądze za taki sprzęt a przynajmniej nie muszę się martwić o wymagania gier wszystko mi płynnie działa na maksymalnych detalach

07.09.2011 12:06
Crisi91
24
odpowiedz
Crisi91
42
Centurion

no to pogramy na max detalach ;] niskie ma te wymagania sprzętowe oby nie okazało się że grafika jest średnich lotów;/

07.09.2011 12:07
25
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

@kiupa chociaz sie wysil na swoj zart a nie podlapujesz Kaszanki, widac ze jestes kolejna osoba ktorej trzeba wszystko opisac bo nie zrozumie. Podpowiem: wez sobie to slowo skladac w cudzyslow. Widzisz roznice ?

W sumie co ja sie dziwie skoro nawet z czytaniem posta masz problemy. Gdybys nie mial zrozumial bys ze kompleksy byly w sprawie panow wyzej. Ty z tego co widze jestes nowiutki na tym forum i widze twoje pierwsze posty ( swietne wrazenie zrobiles niema co ) wiec po cholere mialbym sie odnosic do Ciebie ?

"a kto ciagle w kazdym temacie pisze jaki to ma komp i placze jakie to wymagania niskie"

w jakim temacie pisze jaki to mam komp ? Zaczynam podejrzewac ze jednak masz kompleks z ta moja sygnatura. Nie placze ze niskie, ubolewam nad tym ze grafika na takim kompie jak w wymaganiach nie zaskoczy mnie niczym nowym.

@Matysiak G nie ujmujac HR ale najblizszym produktem jak to mowisz "dla onizatorow" ( niewiem jak wy ja sie przy kompie nie onanizuje ) jest BF3.

@Przemoman a powiedz mi czy dobra fabula i dobry gameplay jest jakims przeciwstawnikiem dla dobrej grafiki ? Te rzeczy sie odbijaja od siebie ze niemozna ich polaczyc ?

@chiczkok bo tak jest w rzeczywistosci, i zaraz ta roznica pomiedzy konsola - pc zwroci Ci sie w grach. Ale ten argument nie trafia do konsolowcow zaraz wyrzucaj kolejny : "na konsoli gra sie wygodniej" - tak jakbys Ty gral na kompie siedzac na betonowym klocu w ciemnej piwnicy. :)

07.09.2011 12:23
Ictius
26
odpowiedz
Ictius
112
Judgement Kazzy

GRYOnline.pl

@Emisariusz

Tyle, że Ty non-stop pieprzysz jakie to gry mają niskie wymagania, że to, że sramto. Zamiast się cieszyć, że możesz grać na najwyższych detalach to nie, musisz płakać. No bo przecież każda nowa gra ma grafikę ciut lepszą niż gry z Amigi. Dorośnij, nie wszytko kręci się wokół pięknych tekstur i grania w full HD.

07.09.2011 12:30
👎
27
odpowiedz
dmcNero92
86
Konsul

Małe wymagania:)
optymalizacja pewnie będzie dobra ID to nie R*
i na sprzęcie pomiędzy minimum a rekomendowanym będzie szlo grac na "HIGH"
Dajcie spokój z tymi kłótniami bo oczy bolą jak się to czyta....

07.09.2011 12:38
28
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

@Ictius "cieszyc sie ze moge grac na full detalach" a widzisz jak te "detale" wygladaja ? :P

Po za tym ja z wielka przyjemnoscia gram sobie w Deus Ex'a i narazie jak dla mnie jedynym minusem jest wlasnie poziom grafiki. I ja nie marudze/chwale/placze/itp.itd. tylko komentuje czyt. wyrazam swoje odczucie na dany temat ze swojej perspektywy. Nie obrazam nikogo piszac swoje zdanie. Mozesz sie z nim zgadzac lub nie ale staranj sie przedstawic jakies argumenty, cokolwiek procz zbednego gadania jak to ja placze. I tak w wiekszosc czasu gram w WoT'a, LoL'a itp Gdzie IMO niema grafiki najlepszej a nawet w tych kategoriach mozna uznac ze jest slaba ale te gry sa GRYWALNE.

07.09.2011 13:05
Koktajl Mrozacy Mozg
29
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

Jak sie chce to mozna dac nowoczesna gre z niskimi wymaganiami a nie jak BO ktory powiekszyl wymagania po MW2 a jego najwieksza nowoscia byly cutsceny z udzialem ludzi tzw mocap

07.09.2011 13:35
A.l.e.X
30
odpowiedz
A.l.e.X
138
Alekde

wymagania małe, a gra jak widać będzie duża :]

07.09.2011 14:05
drifta
31
odpowiedz
drifta
35
Centurion

Rage na 25 gb? Trochę sporo. Wymagania jak najbardziej ok, a trochę się bałem żeby nie były zbyt wysokie.
Dla mnie obecna grafika w grach mogłaby się jeszcze utrzymać ze 2-3 lata co najmniej - taka w zupełności mi wystarcza (np. taka jak w Rage, patrząc na gameplaye) a lepszej jak na razie nie potrzebuję.

07.09.2011 14:21
32
odpowiedz
pajkul
93
Senator

Jedna wątpliwość - 25 GB miejsca na dysku, a gra wychodzi na 1 DVD, ktore moze pomiescic maksymalnie 9 GB?

07.09.2011 14:35
33
odpowiedz
rafixxx123
38
Chorąży

Z ceną na PC troszkę pokpili, szczególnie biorąc pod uwagę niedługo później wydawany Batman AC, który nie dość ze już jest okrzyknięty "grą roku" to jest tańszy. Deusa potrafią wydać w Media Markt za 99zł...

07.09.2011 14:48
34
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

Emisariusz wlasnie ty pokazales swoj poziom. Ze co musze byc od 10 lat na tej stronce i nabitych miliard postow aby cos znaczyc? Prawde mowiac mam to w dupie ale jak widze ty nie bo jak klepiesz wszedzie to samo to pewnie o posty choidz...

Po twoich postach zaczynam miec wrazenie ze jestes wlasnie jednym z tych dzieic neo co tylko patrza na grafike, bo tylko calyczas klepiesz o tej grafice i o niczym wiecej. Nie wszyscy maja dostep/mozliwosci aby zrobic to na silniku crysisa albo innym. Idzi sobie zagraj w diablo 1 albo red alert-a, to sa gry a nie jakies syfy z grafika i zerowa fabula i gameplayem.

Pisz sobie juz co tam chcesz bo i tak nie mam zamiaru odpowiadac.

07.09.2011 15:29
35
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

I kolejny raz NIE ZROZUMIALES posta. Ale tym razem proponuje przeczytaj jeszcze raz ( albo i nie czytaj sram na to ) a potem sie zastanow. Poradz sobie z tym.

07.09.2011 15:41
36
odpowiedz
zanonimizowany655049
62
Generał

Całkiem niezłe wymagania.

07.09.2011 15:41
37
odpowiedz
WlodarW
83
Generał

NISKIE !!! :-D Widać tu nie ma oszustwa, jak przy innych portach z konsoli, grafika uboga a wymagania wyższe niż w Crysis 1, w większości ostatnich portów z GTA IV na czele.

07.09.2011 15:57
piotr432
38
odpowiedz
piotr432
86
Warrior

Ale małe te wymagania .

07.09.2011 16:11
39
odpowiedz
Adi-C
66
Pretorianin

wcogram [ gry online level: 9 - Centurion ]
Jakiś czas po premierze ma być udostępniony DLC z texturami HD i poprawionymi efektami graficznymi, żeby wszystko super działało na DX11.
------------------------------------------

Nie wprowadzaj ludzi w błąd- nie ma mowy o żadnym dx11, jedyne co mogą dać to pack z lepszymi teksturami. O dodawaniu takich rzeczy jak dx11 do gry dx9 Carmack się już wypowiadał- niezbyt pozytywnie.

07.09.2011 16:19
shexpheer
👍
40
odpowiedz
shexpheer
14
Centurion

gra na moim starym kompie chodzi bardzo ładnie w full detail, a to jakiś rzęch typu quad core i gf8800

07.09.2011 17:50
😊
41
odpowiedz
Nitro2050
100
Generał

[32] pajkul >> to trzeba mieć 2 x lub 3 x DVD9 8,5 GB

To dobrze niskie wymagania :) tak myślałem za kosmos komputer.

07.09.2011 17:54
😁
42
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Przecież to jakiś fake z tymi kartami. Gdzie HD4200 do GF8800, gdzie HD5550 do 9800GTX? Przecież "rekomendowany" Radeon jest sporo słabszy od "minimalnego" GeForca.

07.09.2011 18:19
43
odpowiedz
jawi15
28
Centurion

tez wlasnie o tym pomyslalem, z tymi kartami to ktos sie zagalopowal

07.09.2011 18:32
44
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Lucas: czekaj, czekaj! daj sie Emisariuszowi nacieszyc i powozic ;d W koncu wszyscy wiemy, jak bardzo potrzebuje tego jego ego [coz za rym ;d].

07.09.2011 18:34
Mortalking
45
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

Czyli spokojnie będzie można też pograć na procesorze 2-rdzeniowym przy najwyższych ustawianiach.

07.09.2011 20:03
46
odpowiedz
Bazylisheq
103
Konsul

No to chyba muszę was zmartwić, bo na neogafie trwa dyskusja na temat wymagań sprzętowych i jest link do wypowiedzi kolesia z id, że gra będzie sama się dostosowywała do parametrów kompa i w grze nie ma menu ustawień graficznych! Fuck! Jest tylko zmiana rozdzielczości.

08.09.2011 09:28
Barthez x
47
odpowiedz
Barthez x
177
vel barth89

Niskie wymagania, ale nie da się ukryć, że gra nie wygląda aż tak oszałamiająco, jak możnaby sobie myśleć...

08.09.2011 09:32
mr_nadol
😒
48
odpowiedz
mr_nadol
44
Starkiller

Co się dzieje z branżą? Kiedyś były czasy media vs gracze, a teraz gracze sami stawiają przeciwko sobie. Boję się czytać komentarze, nawet gdyby były pod artykułem "jutro będzie padać" bo bym czytał co będzie chodziło w 60 klatkach, a co nie, i w jakiej rozdzielczości.
Nie mam szacunku do osób którzy nie wiedzą, że przed znakami interpunkcyjnymi nie daje się spacji. Tak, papierki na bezmózgowie są, rozumiem.
Dlaczego nie można porozmawiać normalnie, na poziomie? Zaledwie kilka osób zdało sobie sprawę właśnie z "Gdzie HD4200 do GF8800, gdzie HD5550 do 9800GTX? Przecież "rekomendowany" Radeon jest sporo słabszy od "minimalnego" GeForca". To jest dyskusja, zalążek, a nie obrzucanie się błotem.

Ja o Rage pomyślę gdy skończy mi się lista tytułów które czekają w kolejce.

08.09.2011 09:34
shexpheer
😉
49
odpowiedz
shexpheer
14
Centurion

sprawdzę, ale afair co najmniej ustawienia FSAA można było zmienić. zresztą, co w tym złego - grałbyś na super max detail jakby gra chodziła 5kl/sek na twoim kompie?

08.09.2011 09:49
50
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

Ja napewno sprawdze gre, nigdy nic nie wiadomo i co siedzi w niepozornym produkcie :) .

08.09.2011 14:30
przemas478
51
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Jednak kupię na PS3 xd

08.09.2011 23:13
stefanel
👍
52
odpowiedz
stefanel
77
Centurion

Saturn Lubin pokazał gołą konsole PS3 za 899!!!!!!!!!!!!!!
mistrzostwo świata :)

Wiadomość Rage – znamy wymagania sprzętowe nowej gry twórców Doom i Quake