Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nieukończona wersja polskiej gry Dead Island dostępna na amerykańskim Steamie

06.09.2011 13:44
crazy_race
👎
1
crazy_race
52
Pretorianin

Dali ciała przez chwilę myślalem że gra jest równie kiepska jak Call of Juarez The Cartel uff

06.09.2011 13:45
2
odpowiedz
mati3004
84
Hunter

sporych rozmiarów FAIL zrobili

06.09.2011 13:46
jaxon
3
odpowiedz
jaxon
89
Infidel

Przynajmniej Techland szybko zareagował.

06.09.2011 13:55
Mortalking
😁
4
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

Nieszczęścia chodzą parami, najpierw fatalne Call of Juarez:The Cartel a teraz to.

06.09.2011 13:57
Conath
5
odpowiedz
Conath
176
Senator

jak mogli przeslac na steam`a wersje developerska?:O mi to bardziej wyglada na probe wytlumaczenia sie z duzej ilosci bledow... widac, ze deadline ich mocno pocisnal...

06.09.2011 13:59
Koktajl Mrozacy Mozg
6
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

Bugi w naszych grach na start tytulu to standard ale niechlubny.

06.09.2011 14:05
Mortalking
7
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

A w jakiej grze tych bugów nie ma zaraz po premierze.
Wszyscy piszą to tak jak by to była domena tylko Polskich gier.

06.09.2011 14:09
8
odpowiedz
MarbiR
28
Centurion

na gametrailers Dead Island dostała 8.5/10 co jest całkiem niezłym wynikiem, zarzucali głownie słaba fabułe niedorastającą do wielkiego swiata gry ale tak to reszta im sie podobała wiec bedzie dobrze ;)

06.09.2011 14:24
kaszanka9
9
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Mortalking, ale nie aż takie.

Niezła wtopa na całego.

06.09.2011 15:09
Mortalking
10
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

Tą wtopę można traktować tylko jako nieodpowiedzialność ludzi którzy do tego dopuścili, wersja która miała trafić na Steam aż taka zabugowana nie jest.

06.09.2011 15:09
Feess
11
odpowiedz
Feess
39
VILLAGE IDIOT

Mogli przecież przełożyć datę premiery o tydzień i by naprawili, co trzeba.

06.09.2011 15:20
Piotr44
👎
12
odpowiedz
Piotr44
180
Generał

Typowe polskie partactwo i tyle...

06.09.2011 15:23
Xartor
13
odpowiedz
Xartor
122
Konsul

@Piotr44, typowe polskie biadolenie.

06.09.2011 15:31
😍
14
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

Wiadomo że chodzi o kasę (i to dużą) ale mnie i tak przeraża taki stan rzeczy (który jest wręcz normą w dzisiejszych czasach)... Jak w ogóle można (w sposób świadomy i celowy) wydawać gry z poważnymi błędami i sprzedawać nieukończone produktyi?!?. Rozumiem że czas goni, marnują się pieniądze (z każdym dniem zwłoki), ale ludzie odpowiedzialni za to powinni mieć w sobie trochę rzetelności i profesjonalizmu - jakieś poczucie przyzwoitości. To tak jakby powiedzieć: "Sprzedamy panu pół Ferrari, a resztę doślemy pocztą, bo się w fabryce nie wyrobili w terminie...".
W sumie to trochę nasza wina (graczy) bo sami im na to pozwoliliśmy... Gra powinna wchodzić kiedy jest ukończona, a nie wtedy kiedy ustalono termin (typu: ma wyjść 01.01.2012, i nie ważne że developerzy ukończyli dopiero 80% produkcji, mają połatać co się da, by grę można było sprzedać zgodnie z założeniem... Patrz Gothic 3). Tyle że konsument i tak kupi co mu się wciśnie.

06.09.2011 16:00
shexpheer
👎
15
odpowiedz
shexpheer
14
Centurion

kurcze jakby to była cenega to rozumiem, ale techland, uosobienie profesjonalizmu? nie wierzę

06.09.2011 16:04
16
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Piotr44 [ gry online level: 86 - Generał ] >Typowe polskie partactwo i tyle...

typowo polskie to na pewno nie. Wszystkim zdarzaja sie wpadki, wieksze lub mniejsze. To nie jest domena tylko polakow.

06.09.2011 16:33
Piotr44
😈
17
odpowiedz
Piotr44
180
Generał

Drau--> Owszem nie tylko, ale jakoś częściej przytrafia się to Polakom niż innym nacjom (nie mówię tu tylko o grach), wystarczy rozejrzeć się po tym biednym i zapyziałym kraju nad Wisłą aby zobaczyć bezmiar partactwa:-/

06.09.2011 16:42
😁
18
odpowiedz
flakonik12
10
Centurion

A takie dobre gry jak DEUS EX nie dostaly przy premierze odrazu 8 patchy ;D , nie zdarzaly sie katastrofalne crashe i wiele bugow ;]

06.09.2011 16:59
19
odpowiedz
wcogram
125
Generał

Czemu to polscy deweloperzy nie potrafią przetestować dobrze gry przed jej wypuszczeniem. Można zrozumieć, że coś umknie ale to jest nagminne i nie świadczy za dobrze o twórcach.

06.09.2011 17:17
20
odpowiedz
komenty
68
Senator

Juz widac ze problemem polskich developerow (a zwlaszcza Techlandu) jest jakosc. Tzn. maja niezle pomysly na gry, potrafia blysnac grafika, muzyka itp., ale nie dopinaja spraw na ostatni guzik. Wszyscy pamietamy jaka wtopa byla premiera Wiedzmina 2 (choc sama gra jest swietna), jakie byly problemy z systemem rejestracji itd. a gry Techlandu. Wyjatkiem jest PCF, moze dlatego, ze jest zarzadzany przez Epic. W Techlandzie zabraklo dobrego zarzadzania i byc moze budzetu na dopieszczenie ostatnich produkcji.

06.09.2011 17:22
drifta
21
odpowiedz
drifta
35
Centurion

Że też takie sytuacje mają jeszcze miejsce...

06.09.2011 17:47
Chriso25
22
odpowiedz
Chriso25
137
Generał

He he, widac ze Techland nie powinien sie brac za produkcje wiecej niz jednej gry. To widocznie przerasta ich mozliwosci i takie kwiatki pozniej wychodza. Szkoda jednak ze tak sie dzieje, bo do tej pory Techland byl firma, ktora miala dobra reputacje a takie wpadki jak The Cartel i teraz z Dead Island, sprawiaja ze w oczach graczy wiele traca.

06.09.2011 18:38
23
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Piotr44 [ gry online level: 86 - Generał ]: a to inna sprawa, ale z polskimi grami to jednak bym nie przesadzal, bugi u nas nie zdarzaja sie czesciej, niz u innych nacji.

06.09.2011 19:36
24
odpowiedz
StoogeR
131
Generał

Tak czy siak wole zabugowane Dead Island, niz perfekcyjnie dopracowany nudny klon np CoD'a, czy innej strzelanki - bez pomyslu i bez polotu. Bugi sie polata bez problemu i bedzie git.

06.09.2011 21:00
25
odpowiedz
koobon
82
Legend

Dwie wielkie premiery polskich gier i obydwie zdupcone. Najpierw Wiedźmin, teraz Dead Island. Jakby nie patrzeć każda wydana w tym roku polska gra zaliczyła falstart.
Mam nadzieję, że Hard Reset będzie porządnie przetestowany.

06.09.2011 21:46
Matekso
26
odpowiedz
Matekso
96
Generał

krytyczny błąd zrobili: źle też powiedziano przepraszamy fanów - powinno być klientów i nabywców- fani to są na blogu, tu w grę wchodzą pieniadzę i marketing to nie dziecinny błąd. nie mniej jednak udana gra i pięknie prowadzony developing i marketing

06.09.2011 22:16
ikul666
27
odpowiedz
ikul666
64
Pretorianin

Nie zauważyliście, że ostatnio masa gier wychodzi "nie dokończonych" lub z masą błędów ?? Twórcy idą sobie na łatwiznę i wciskają nam kit, a potem zasypują masą patchów -.- To zaczyna się robić denerwujące.

06.09.2011 23:54
😐
28
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

@UP
Ja już dawno to zauważyłem. Moim zdaniem patche, update'y i fixy to jedne z gorszych wynalazków... Z jednej strony fajne bo można coś poprawić na bieżąco, z drugiej jest to furtka dla wszystkich nierzetelnych twórców oprogramowania. Mogą dotrzymać terminów i wydać produkt na czas (nawet jeżeli zostało im np. jeszcze 1/3 roboty), bo po premierze zrobią patch... albo i nie (wydanie takowego wszak nie jest ich obowiązkiem). A praca nad łatką jest bardzo "wygodna". Nikt nie popędza (bo nie ma na to terminów), mogą więc babrać się z tym miesiącami. Gdyby mieli jedną, jedyną szansę to by się bardziej przykładali do końcowego efektu. A tak, zawsze jest update i problem z głowy...

07.09.2011 00:43
bone_man
29
odpowiedz
bone_man
187
Omikron Persei 8

Nie da się ukryć, że Techland dał dupy po całości. Najpierw wrzucają nie tę wersję, co trzeba. Później wypuszczają łatkę, która kasuje wszystkie sejwy i sprawia, że gra z całkowicie płynnej staje się lagfestem nawet na potężnych maszynach.

Preorder nadal mam zamówiony i czekam na "naszą" premierę. Mam jedynie nadzieję, że uda im się uporać z najpoważniejszymi błędami do piątku.

07.09.2011 21:14
30
odpowiedz
draizer
12
Legionista

Niektóre polaczki zamiast doczytać do końca i dowiedzieć się, że to nie developer uploaduje grę na steama woli bezsensownie szczekać i robić z siebie debili. Róbcie tak dalej.

Wiadomość Nieukończona wersja polskiej gry Dead Island dostępna na amerykańskim Steamie