Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Two Worlds II zalicza pierwszy milion

08.12.2010 15:40
Matysiak G
1
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Nie ma co porównywać sprzedaży Wieśka i Dwóch Światów Dwa bo ten pierwszy wyszedł tylko na pc.

08.12.2010 15:45
2
odpowiedz
maks215
4
Junior

Dobra gra = dobra sprzedaż
Ale wieśek lepszy

08.12.2010 15:48
3
odpowiedz
zanonimizowany570098
54
Konsul

Gra jest dobra i to chyba najładniejszy rpg jaki powstał, optymalizacja też jest świetna, można by powiedzieć że nawet za świetna bo czasem gra mi przyśpiesza :D
Wypuślili by jakąś łatkę która by ograniczała ilość Fps

08.12.2010 15:54
Mortalking
4
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

WOW jestem w ogromnym szoku że TW 2 zaliczyło aż milion sprzedanych kopii.Twórcy zapewne nie mogą się doczekać premiery w USA i GB, można już śmiało stwierdzać że Two Worlds 2 będzie najlepiej sprzedającą się grą wyprodukowaną przez Polaków.

08.12.2010 16:08
5
odpowiedz
swenor
23
Centurion

Och Pan Seaman bzdury gada - dla frajdy i pasji to gry robią modderzy, a firmy robią gry dla kasy. A co do ilości sprzedaży samej gry to zajeboza. Nie interesuje mnie ten tytuł, ale cieszy fakt, że polska produkcja sprzedała się w takiej ilości w tak krótkim czasie. Powodzenia.

08.12.2010 16:11
6
odpowiedz
lynn
39
Centurion

WOW. Ale przydałyby się statystyki, jak to procentowo na poszczególnych platformach wygląda.

08.12.2010 16:14
Kreek
7
odpowiedz
Kreek
65
Senator

nieźle - gra niespecjalnie reklamowana, w dodatku nieidealna jeśli chodzi o samą rozgrywkę a tu taki ładny wynik - w dodatku jest on osiągnięty bez udziału Wielkiej Brytanii i USA(które przecież mają największy rynek gier na świecie) pogratulować:)

08.12.2010 16:17
los_hobbitos
8
odpowiedz
los_hobbitos
70
Rojiblanco

Cholibka, jestem pod wrażeniem. Sam mam zamiar kupić sobie tę grę za jakiś czas, więc dołożę skromną cegiełkę do tego wyniku :)

08.12.2010 16:20
👍
9
odpowiedz
Michael88PL
43
Pretorianin

Super gierka polecam!!!

08.12.2010 16:39
Koktajl Mrozacy Mozg
10
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

Mam wrazenie ze Niemcy rzucili sie na ta gre bo dosc sporo tego typu gier wychodzi wlasnie od nich

08.12.2010 16:45
Chriso25
11
odpowiedz
Chriso25
137
Generał

Swietny wynik, nic tylko pogratulowac, chociaz jak dla mnie sama gra jest tylko srednia. Ciekawe jak jak sprzedal sie, najwiekszy konkurent Two Worlds II, czyli Arcania, bo jakos nie slyszalem zeby JoWooD chwalil sie wynikami sprzedazy.

08.12.2010 16:47
Marcines18
12
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Pozdro, porównujecie Wieśka do TWII, szkoda że ten pierwszy wyszedł tylko na PC, a twII na każdą z większych platform..Ale ciesze się, bo grałem i przeszedłem Two Worlds 2 i na prawdę gierką jest dobrą :)

08.12.2010 17:07
13
odpowiedz
mati2109
64
Konsul

a kto CDP zabronił wydawać gry na konsolach ? Sami sobie samobója strzelili i przy wiedźminie 2 zapewne zrobią to samo.

08.12.2010 17:09
Vender
14
odpowiedz
Vender
25
Vendetta

Tak tyle że Wiesiek pokonał barierę miliona po roku na wszystkich rykach świata, a TW2 po trzech tygodniach tylko w europie i to bez WB :D

08.12.2010 17:09
15
odpowiedz
Demilisz
165
Generał

@lynn

Lepiej nie. Przynajmniej nie ma żadnych podstaw do kolejnej wojny platform. Jest dobrze tak jak jest. :)

08.12.2010 17:10
przemas478
16
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Kurde w końcu ja muszę zainwestować

08.12.2010 17:32
Henrar
17
odpowiedz
Henrar
99
Generał Whiskas

@mati2109: tak, tak, bo gry na konsolach sprzedają się w milionach - przykład Enslaved i Alan Wake (nawet nie dobiły tego poziomu). Czy ludziom się wydaje, że gry na konsolach schodzą od razu tak jak Halo czy CoD?
@Vender: Wiedźmin 2 będzie miał łatwiej, bo już jest dość znany - o jedynce na Zachodzie nikt praktycznie nie wiedział.

08.12.2010 17:39
Koktajl Mrozacy Mozg
18
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

Multiplatformowosc pomogla tej grze w "promocji", watpie aby jakas sensowa sprzedaz byla bo ten gatunek i wiele innych nie ma killerow w milionach jak COD, Halo, GTA

08.12.2010 17:41
19
odpowiedz
Powazny_Sam
66
Pretorianin

Henrar mnie wyprzedzil, wlasnie chcialem zauwazyc ze pierwszy wiedzmin byl duzo slabiej promowany, TW2 mialo nie tylko wydeptany grunt przez pierwsza czesc, ale i promocja, wydaje mi sie, byla duzo bardziej intesywna. wydaje mi sie tez ze nadchodzacy wiedzmin przebije w tej 'konkurencji' tw2 i to srogo.

08.12.2010 18:01
aope
20
odpowiedz
aope
162
Corporate Occult

@Powazny_Sam: słabo promowany? Wiedźmin? Gdzie? Ja tutaj w PL odpuściłem go sobie w dniu premiery, bo już nie mogłem znieść tej natarczywej promocji. A teraz odnieś to do gry z newsa. TW2 miało wydeptany grunt? O tym gruncie mówisz? http://www.metacritic.com/game/xbox-360/two-worlds http://www.metacritic.com/game/pc/two-worlds ? To raczej "anty-grunt". TW2 miało lepszą promocję? To interesujące, ponieważ recenzji w zasadzie nie było, newsów też. Two Worlds 2 nie było ani specjalnie reklamowane, ani nie miało łatwego startu po tragedii jaką była część pierwsza. Wszystko działało na jej niekorzyść. A tu prosze, jaki sukces. Weź też pod uwagę, że TW2 nie miało jeszcze premiery na jednym z największych rynków w Europie i najwiekszym światowym.
Jedyny problem sprzedażowy Wiedźmina to ten, że wyszedł tylko na PC. To był strzał w stopę CDPR i powód takiej a nie innej sprzedaży (na blaszaka i tak wysokiej).

08.12.2010 18:16
21
odpowiedz
gamer360
58
Pretorianin

Topware ?! O.o
Czy to nie ta firma która ogłosiła bankructwo jakiś czas temu ?

08.12.2010 18:19
Garret Rendellson
22
odpowiedz
Garret Rendellson
87
Legend

Też mi się tak wydaje :D

08.12.2010 18:51
fan realu madryt i raula
23
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Czy to nie ta firma która ogłosiła bankructwo jakiś czas temu ?

Zamknięcie polskiego oddziału to nie to samo co bankructwo

08.12.2010 19:50
Nolifer
24
odpowiedz
Nolifer
139
The Highest

Miło słyszeć jak na razie rekord polskiej gry :)

08.12.2010 19:53
25
odpowiedz
el.kocyk
148
Legend

gral ktos w wersje na ps3? warto?

08.12.2010 20:12
26
odpowiedz
livarv
16
Chorąży

Ta gra jest gorsza od 1, beznadziejne okno ekwipunku nie wiadomo o co chodzi, w dodatku zlewa się po otworzeniu z otoczeniem więc w ogóle beznadzieja, dziennik misji też do niczego tak samo jak statystyki. Tragiczny angielski dubbing, przy nim nawet polski dubbing średniej klasy to mistrzostwo (głos głównego bohatera to kompletna porażka). Jedynka wciągła mnie na wiele godzin, dwójka ledwie parę. Arcania gothic o wiele lepsza (chociaż to już nie jest ten Gothic co kiedyś). 100 zł wyrzuconych w błoto. Dziwne , że taki szajs się lepiej sprzedaj od Wiedźmina, ale nie ma co się dziwić przy Wiedźminie trzeba myśleć a tutaj wystarczy umysł 5 latka. Wiedźmin 9,8/10 Two Worlds 2 3,5/10.

08.12.2010 22:56
Cainoor
27
odpowiedz
Cainoor
235
Mów mi wuju

Brawo

08.12.2010 23:41
Sebo1020
👍
28
odpowiedz
Sebo1020
142
Generał

Polacy pną się w górę, tylko pogratulować i życzyć kolejnych sukcesów

09.12.2010 00:33
Xartor
29
odpowiedz
Xartor
122
Konsul

Szkoda tylko że gra badziewna, typu Risen, Arcania.

09.12.2010 01:49
30
odpowiedz
Powazny_Sam
66
Pretorianin

no dobra, napisalem 'wydaje mi sie' sam nie gralem i niebardzo mnie interesowal pierwszy tw, ale slyszalem od paru osob dobre slowa. no palnalem, nie wysililem sie zeby sprawdzic. wlasnie teraz patrze, po twojej uwadze, ze chyba natrafilem na jakas dziure w mozgu, bo faktycznie z tego co teraz czytam to wiedzmin byl poprzedzony kilkoma ciekawymi zagrywkami. nvm, to chyba byl dla mnie ciezki czas, bo nic nie pamietam. musialem sie wytlumaczyc, cofam te babole, ale i tak uwazam ze nowy wiedzmin pobije pod wzgledem sprzedazy tw2 a kto wie, moze i pobije da2 w walce o rpga roku, heh.

09.12.2010 08:52
li_s
31
odpowiedz
li_s
25
Konsul

Imponujący wynik :)

09.12.2010 09:09
Mortalking
32
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

Wie ktoś z was może ile kosztowało wyprodukowanie Two Worlds 2.

09.12.2010 10:11
33
odpowiedz
Czarny Grabarz
36
Rycerz Ni

To teraz skoro mają kasę to niech zatrudnią ludzi, którzy będą potrafili napisać przyzwoity scenariusz. I kogoś kto zaprojektuje im używalny interfejs.

09.12.2010 10:14
😉
34
odpowiedz
zanonimizowany472379
49
Senator

Wynik imponujący tym bardziej, że gra rewolucyjna nie jest. Dla mnie jest tylko bardzo dobra. To zdecydowanie nie ta liga co Mass Effect 2, ale ciężko porównywać te gry ze sobą. Generalnie TWII jest fajne, ale brakowało mi w nim czegoś. Szczerze mówiąc jestem zdziwiony wynikiem sprzedaży.

To teraz skoro mają kasę to niech zatrudnią ludzi, którzy będą potrafili napisać przyzwoity scenariusz. I kogoś kto zaprojektuje im używalny interfejs.
Całkowicie się zgadzam. Fabuła moim zdaniem taka sobie, a jak pierwszy raz zauważyłem okno ekwipunku to nie potrafiłem tego ogarnąć.

09.12.2010 11:27
35
odpowiedz
zanonimizowany631532
9
Legionista

Tak trzymać.
Dobrze że nie przejmowali się bachorami którzy nie docenili jedynki, bo nie chciało im się zainstalować patchy i zrobili część drugą.

To jest sukces, sprzedać grę w milionie egzemplarzy po 40 Euro (49 $ jak wydzie w USA) a nie 200 tys kopii w Polsce i 400 tys kopii w Rosji gdzie gry są sprzedawane po 30-40 zł, i to wszystko na PC.

Plus kolejne gratulacje za kolejną polską grę na PS3. Trzy platformy to jest siła.

Dzięki temu TW3 zobaczymy.

Wieśka 3 już raczej nie zobaczymy...

09.12.2010 12:48
Mortalking
36
odpowiedz
Mortalking
115
Senator

czlowiek_z_branzy ---> toż się napocił aby napisać te bzdury.
Uświadom sobie że Wiedźmin wyszedł tylko i wyłącznie na PC i był tytułem nie znanym który zaczynał od zera, a koniec końców sprzedał się w nakładzie 1.5 mln kopii, co jest wynikiem rewelacyjnym. Teraz cześć druga będzie miała o wiele większą siłę przebicia w branży gier, gdyż każdy z fanów gier RPG wie czym już jest Wiedźmin.

09.12.2010 15:55
37
odpowiedz
zanonimizowany631532
9
Legionista

Ale to nie o te liczby się rozchodzi :)

Nie oceniam tu gier tylko politykę firm.

1.5 mln egz. na pc, z czego dużo w pl i Rosji, pozwoliło CDPR ledwo odrobić koszty wieloletniej produkcji.

TW1 - 18 miesięcy developingu przez 20-parę osób = 450 tys na XBOXa sprzedanych.
TW 2 - 1 mln po 40 euro.

To są niesamowite wyniki. Dla firmy oczywiście.

1,5 mln to fajna marketingowa opowiastka... ale to Reality Pump zarabia na RPGach.

W dzisiejszych czasach ograniczenie się do pc to strzał w stopę.

09.12.2010 16:01
Koktajl Mrozacy Mozg
38
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

W przypadku Wiedzmina to najczesciej bylo to fanbojstwo, pojawialy sie ankiety na IGN czy innych stronkach Best of E3 game i ludzie spamowali wykop czy swoje fora by oddac glos na ta gre... Podobnie jak "Jakiego kraju obawia sie Brazylia" (nozna) oczywiscie ze Polski :>. Te 1,5mln to duzo, ale denerwuje mnie wszedzie gdzie sie pojawia Witcher2 ze to najlepsza gra choc nikt nie gral, widzial jedynie filmiki, bo to polska gra. O Naildu wieksz pisala negatywnie, slabe, nudne, po co.

Ps. czemu nie robia Witchera na konsoli? Byly problemy z jakims studiem ktore portowalo ale upadlo czy cos, wiec czemu CDR nie zatrudni kogos innego? PCF?

10.12.2010 11:38
raziel88ck
👍
39
odpowiedz
raziel88ck
167
Reaver is the Key!

Wielki sukces i to w pelni zasluzony.

11.12.2010 10:31
mr_nadol
40
odpowiedz
mr_nadol
44
Starkiller

Gratulacje!

Wiadomość Two Worlds II zalicza pierwszy milion