God of War III - poradnik do gry

God of War III - poradnik do gry

God of War III - poradnik do gry

Poradnik do gry God of War III zawiera spis wszystkich misji fabularnych wraz z opisem ich przejścia oraz sugestiami dotyczącymi techniki i taktyki walki. Znalazło się w nim też miejsce dla zestawienia wszystkich możliwych osiągnięć, znajdziek i wyzwań dostępnych po jednorazowym przejściu gry. Opisano w nim również sposoby, dzięki którym można ulepszyć wszystkie boskie bronie (czyli jak zdobyć wystarczająco dużo doświadczenia) oraz lokalizację boskich przedmiotów. Całość okraszono dużą ilością ładnych ilustracji i screenów, pozwalających na pełne cieszenie się lekturą oraz samą grą.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia gry oraz wszystkich walk z bossami;
  • Lista znajdziek: piór feniksa, oczu gorgon i rogów minotaurów;
  • Lokalizacja boskich przedmiotów;
  • Porady dotyczące doświadczenia i ulepszania boskiego oręża;
  • Opis wszystkich wyzwań i osiągnięć;
  • Bogate i użyteczne opisy potworów.

Informacje o God of War III - poradnik do gry

Autor : Łukasz Crash Kendryna

Poradnik zawiera : strony: 79, ilustracje: 974 .

Opis przejścia, wyzwania, przedmioty

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Opis przejścia, wyzwania, przedmioty

Trofea

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Trofea

Popularne strony w God of War III - poradnik do gry

God of War III - screen - 2010-03-12 - 182086God of War III - screen - 2010-03-12 - 182085God of War III - screen - 2010-03-12 - 182084God of War III - screen - 2010-03-12 - 182083God of War III - screen - 2010-03-12 - 182082God of War III - screen - 2010-03-12 - 182081God of War III - screen - 2010-03-12 - 182080God of War III - screen - 2010-03-12 - 182079God of War III - screen - 2010-03-12 - 182078

24.03.2010 16:00
bogi1
bogi1
125
The Best in the World

Kolejny super dopracowany poradnik. Że wam chce się je robić. Szacun.

25.03.2010 22:59
dobryziomal135
👍
odpowiedz
dobryziomal135
64
fizyk

Mały błąd w przedostatnim zdaniu! warto ja obejrzeć!!! Tu gdzie pogrubione powinno być "ą"! :) Poradnik, to może się przyda osobą, które biją Platynę,(ja:D) albo jak ktoś jakiejś zagadki nie umie zrobić...

30.03.2010 10:51
odpowiedz
Thorn123
6
Junior

Poradnik fajny ale przydał by się opis trofeów :)

16.04.2010 09:46
19.04.2010 01:11
lubto
😊
odpowiedz
lubto
23
Centurion

Danke

10.12.2014 11:31
odpowiedz
balz137
1
Junior

Cześć. Nie wiem, czy ktoś jeszcze korzysta z tego poradnika, ale jeśli tak to mam pytanie: na początku "Olimpijskiej Cytadeli" podczas zjazdu ze ściany, gra zaczyna mi się "ładować" (jak podczas wczytywania), i trwa to 15 min i.. nic. To normalne, czy mam coś z grą??

24.12.2018 15:00
👎
odpowiedz
Kazak
70
Pretorianin

Wiem, że odkopuję trupa właściwie, ale jeśli zabieracie się za robienie poradników do tego typu gier, to róbcie to porządnie, a nie na odwal się. Chciałem z niego korzystać głównie po to, żeby odnaleźć wszystkie skrzynie, bo przebiec z jednego punktu do drugiego i zrobić po drodze prostą łamigłówkę to nawet dziecko potrafi. Tyle pominiętych rzeczy, że grać mi się odechciało. Darmowe zagraniczne poradniki są lepsze od waszego i mam nadzieję, że dzięki nim znajdę wystarczająco znajdziek, żeby odblokować wszystkie ulepszenia. Wasz poradnik to pieniądze wyrzucone w błoto.

post wyedytowany przez Kazak 2018-12-24 15:00:10
10.04.2019 07:21
odpowiedz
marcin.997
32
Centurion

Wyzwanie w tej grze jest przereklamowane

Także wyzwanie można mieć podobne jak spędza się czas we wc

Masz zbierać artefakty bogów nw po co jak trofea blokują także kolejne klimaty z WC

Żeby gra pozwoliła że po ukończeniu poziomu tyran używasz artefakty bez problemu ... Ale gniot przereklamowany nw co to

18.07.2019 09:03
Pilot_Kamiennych_Świątyń
odpowiedz
Pilot_Kamiennych_Świątyń
1
Junior

dzięki!