Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2 poradnik Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy

Misja 16 - The Return of His Majesty

Legenda - Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2 - Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

Legenda:

[Z] - zamek (miejsce startu)

[W] - wrogie kryjówki

[S] - miejsca na świątynie

[H] - miejsca na składy handlowe

Cele główne:

- (#3) Zabij Barona Logik i (Kill The Baron of Logic)

Cele dodatkowe:

- (#1) Wybuduj świątynie Daurosa, Agreli i Helii (Build Temples to Dauros, Agrela and Helia)

- (#2) Wybuduj świątynie Fervusa, Krolma i Krypty (Build Temples to Fervus, Krolm and Krypta)

Czas na ostatnie zadanie, które wbrew pozorom nie jest takie trudne, na jakie wygląda - Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2 - Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

Czas na ostatnie zadanie, które wbrew pozorom nie jest takie trudne, na jakie wygląda. Od samego początku posiadasz multum złota i nieźle rozbudowane miasto. Od razu postaw gildię łowców oraz dobuduj jeszcze po jednej gildii kleryczek i wojowników. Najmij wszystkich możliwych bohaterów i postaraj się rozwinąć ich umiejętności oraz oręż w kuźni. Zacznij niszczyć wszystkie pobliskie kryjówki przeciwników [W] i stawiać składy handlowe [H] . Po kilku chwilach do twojego miasta zawita główny wróg - Baron Logiki. Nie przejmuj się, że początkowo zniszczy ci kilka budynków (obrazek powyżej) .

Kiedy następny raz będzie zbliżał się do miasta, skorzystaj z Korony Ardanii (czwarta opcja w lewym górnym narożniku), wskaż miejsce przy Demonie i kliknij, dzięki czemu przyzwiesz ducha potężnego wojownika, który zacznie walczyć z wrogiem (obrazek powyżej) - Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2 - Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

Kiedy następny raz będzie zbliżał się do miasta, skorzystaj z Korony Ardanii (czwarta opcja w lewym górnym narożniku), wskaż miejsce przy Demonie i kliknij, dzięki czemu przyzwiesz ducha potężnego wojownika, który zacznie walczyć z wrogiem (obrazek powyżej) . Po takiej potyczce piekielny Baron przejdzie przez twoje królestwo nie niszcząc niczego po drodze, chyba że zostanie zaatakowany na przykład przez wieżyczki. Wtedy może zrównać z ziemią kilka budynków, dlatego lepiej nie inwestować w struktury obronne oraz nie uzbrajać składów handlowych w strzały, które również mogą sprowokować demona. Po chwili Baron wróci na ścieżkę i będzie po niej chodził. Kiedy znów zacznie zbliżać się do miasta, ponownie przyzwij ducha wojownika i tak w kółko. Musisz być czujny, ponieważ jeśli nie skorzystasz w odpowiedniej chwili z Korony Ardanii, Demon zaatakuje miasto.

W tym czasie eksploruj bohaterami mapę, jak najszybciej pozbywaj się wrogów i stawiaj nowe składy handlowe - Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2 - Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

W tym czasie eksploruj bohaterami mapę, jak najszybciej pozbywaj się wrogów i stawiaj nowe składy handlowe. Dzięki temu nie będziesz musiał martwić się o gotówkę. Zacznij też budować pierwsze świątynie w wyznaczonych miejscach [S] . (#1) Najpierw postaw świątynie Daurosa, Agreli oraz Helii . W ten sposób zablokujesz Demonowi możliwość portali, z których wychodzą żywiołaki. Baron będzie jednak próbował niszczyć twoje świątynie (obrazek powyżej) . Postępuj tutaj identycznie jak w przypadku miasta, to znaczy kiedy przeciwnik zacznie zbliżać się do budynku, przywołuj ducha wojownika. Po potyczce demon powróci na ścieżkę. W międzyczasie awansuj swoich wojowników na paladynów, kleryczki na kapłanki Agreli, a łuczników na łuczników Helii.

Cały czas odpędzaj demona, korzystając z Korony Ardanii, a następnie (#2) wybuduj jeszcze świątynie Fervusa, Krolma i Krypty - Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2 - Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry

Cały czas odpędzaj demona, korzystając z Korony Ardanii, a następnie (#2) wybuduj jeszcze świątynie Fervusa, Krolma i Krypty . W ten sposób znacznie osłabisz zdolności ofensywne i defensywne Demona. Kiedy uzbierasz sporo złota, a bohaterowie zaopatrzą się w dobre zbroje i oręż, przystąp do ataku (obrazek powyżej) . Oczywiście kiedy tylko będziesz mógł, przyzywaj ducha wojownika. W czasie starcia na bieżąco lecz swoje jednostki oraz przyzywaj z cmentarza te, które poległy. Bardzo ważną rolę w bitwie odgrywają kleryczki i kapłanki Agreli, które na bieżąco muszą leczyć swoich współtowarzyszy. Warto zatem mieć ich jak najwięcej. Chociaż początkowo Demon może wydawać się nie do pokonania, to z czasem zacznie tracić punkty życia, a twoi bohaterowie będą awansować na kolejne poziomy, zadając coraz większe obrażenia. Przygotuj się również na to, że słabsi herosi zaczną ginąć, a na placu boju pozostaną jedynie najsilniejsi. Po kilkunastu dniach walk (#3) Baron w końcu polegnie , a ty odniesiesz ostateczne zwycięstwo i odzyskasz tron Ardanii.