Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: World at War - poradnik do gry

Call of Duty: World at War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War poradnik Call of Duty: World at War

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Spotkaj się z oddziałem.

Podbiegnij do sierżanta Roebucka (#209) i poczekaj aż ten wyważy drzwi prowadzące do kolejnego budynku.

1 - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry
Biegnij przed siebie i spełnij życzenie dowódcy, biorąc do rąk ciężki karabin maszynowy (#210) - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry

Zaatakuj zamek Shuri.

Biegnij przed siebie i spełnij życzenie dowódcy, biorąc do rąk ciężki karabin maszynowy (#210). Wytnij w pień wszystkich Japończyków, którzy nawiną Ci się pod lufę. Kiedy skończysz rzeź, odstaw kaem i rozejrzyj się po domu. Sprawdzaj kolejne pomieszczenia i zabijaj chroniących się w nich przeciwników. W ostatniej sali znajdziesz wejście do tunelu (#211). Oczywiście skorzystaj z niego.

2 - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry
Idź cały czas przed siebie i likwiduj wszystkich przeciwników, jakich napotkasz na swojej drodze - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry

Idź cały czas przed siebie i likwiduj wszystkich przeciwników, jakich napotkasz na swojej drodze. W tunelach nie znajduje się zbyt wielu żołnierzy wroga, ale mimo to miej się na baczności. Na końcu trasy skorzystaj ze schodów i wyjdź na górę (#212). Tutaj kończy się Twoja wędrówka. Dotarłeś do zamku Shuri.

Zabezpiecz zrzut na dziedzińcu.

Poczekaj aż Roebuck otworzy drzwi prowadzące na zamkowy dziedziniec i zejdź na dół. Twoi kompani zaczną przepychać się z Japończykami. Pomóż im zabić wrogów i przygotuj się na ciężkie starcie. Już za moment rozegra się tu prawdziwa bitwa.

3 - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry
Na dziedzińcu pojawią się Japończycy - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry

Broń obszaru.

Na dziedzińcu pojawią się Japończycy. Znajdź sobie dobre schronienie (#213) i rozpocznij wymianę ognia z przeciwnikami. Na placu boju leży sporo broni a także znane Ci już pociski do moździerza (#214), więc jeśli masz na to ochotę możesz aktywnie włączyć się do starcia. Lepiej jednak nie wychylać się ze swojej kryjówki. Wrogów jest sporo, są oni dobrze uzbrojeni i na dodatek niektórzy z nich korzystają z kaemów. Poza tym masz na głowie inne zadania, o czym przekonasz się już za kilkadziesiąt sekund.

Użyj radia by wezwać wsparcie powietrzne, jako cel wskazując północny budynek.

Otrzymasz wiadomość, że samoloty są gotowe do bombardowania wybranych przez Ciebie obiektów. Wskaż północny budynek jako cel ataku powietrznego (#215) i poczekaj na przylot myśliwców. W międzyczasie pomóż kompanom w eksterminacji Japończyków, którzy będą chcieli atakować Wasze pozycje.

4 - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry
Odczekaj cierpliwie kilkadziesiąt sekund na możliwość kolejnego ataku, a w wolnej chwili kontynuuj wymianę ognia z nacierającymi Japończykami - Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War - Call of Duty: World at War - poradnik do gry

Użyj radia by wezwać wsparcie powietrzne, jako cel wskazując wschodni budynek.

Odczekaj cierpliwie kilkadziesiąt sekund na możliwość kolejnego ataku, a w wolnej chwili kontynuuj wymianę ognia z nacierającymi Japończykami. Gdy nowy nalot będzie gotowy, użyj go do zbombardowania wschodniego budynku (#216). Pierwszy atak nie zrówna co prawda całego obiektu z ziemią, ale nigdzie Ci się nie spieszy. Poczekaj na następny sygnał do ataku i kiedy go dostaniesz, ponownie wskaż jako cel zamek Shuri. Tym razem budowla zostanie całkowicie zniszczona, a Ty zakończysz zmagania na Pacyfiku. Gratulacje!