Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Kampania i solucja. Poradnik do taktycznej strzelaniny „Brothers in Arms: Hell’s Highway” składa się z obszernego opisu kampanii dla pojedynczego gracza. Zawiera informacje na temat sposobu zaliczenia głównych celów oraz podaje dokładne lokalizacje bonusów.

Witaj w nieoficjalnym poradniku do taktycznej strzelaniny Brothers in Arms: Hell's Highway - Brothers in Arms: Hells Highway - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do taktycznej strzelaniny Brothers in Arms: Hell's Highway. Tekst ten składa się w całości z obszernego opisu dziesięciu rozdziałów gry, pełniących rolę kampanii dla pojedynczego gracza. W poradniku szczególny nacisk położyłem na przedstawienie skutecznych metod eliminacji oddziałów wroga. W większości przypadków do szczęścia potrzebne jest umiejętne wydawanie rozkazów podwładnym oraz używanie zasłon. Niekiedy trzeba się też jednak wykazać odrobiną sprytu. Poradnik zawiera także informacje na temat sposobu zaliczenia głównych celów oraz podaje dokładne lokalizacje bonusów. Mowa tu o punktach rekonesansu (zielony kolor) oraz malunkach na ścianach (niebieski kolor). Powodzenia!

"Stranger"

Informacje o Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 86, ilustracje: 401 .

Popularne strony w Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry