Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Kampania i solucja. Poradnik do taktycznej strzelaniny „Brothers in Arms: Hell’s Highway” składa się z obszernego opisu kampanii dla pojedynczego gracza. Zawiera informacje na temat sposobu zaliczenia głównych celów oraz podaje dokładne lokalizacje bonusów.

Witaj w nieoficjalnym poradniku do taktycznej strzelaniny Brothers in Arms: Hell's Highway - Brothers in Arms: Hells Highway - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do taktycznej strzelaniny Brothers in Arms: Hell's Highway. Tekst ten składa się w całości z obszernego opisu dziesięciu rozdziałów gry, pełniących rolę kampanii dla pojedynczego gracza. W poradniku szczególny nacisk położyłem na przedstawienie skutecznych metod eliminacji oddziałów wroga. W większości przypadków do szczęścia potrzebne jest umiejętne wydawanie rozkazów podwładnym oraz używanie zasłon. Niekiedy trzeba się też jednak wykazać odrobiną sprytu. Poradnik zawiera także informacje na temat sposobu zaliczenia głównych celów oraz podaje dokładne lokalizacje bonusów. Mowa tu o punktach rekonesansu (zielony kolor) oraz malunkach na ścianach (niebieski kolor). Powodzenia!

"Stranger"

Informacje o Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 86, ilustracje: 401 .

Popularne strony w Brothers in Arms: Hell's Highway - poradnik do gry

21.10.2008 18:15
👍
karpiu_87
64
Brothers in Arms

Hm... poradnik nice |xD Choć gry jeszcze nie mam, bo czekam na orginała to i tak się przyda!

21.10.2008 18:22
odpowiedz
Shaybecki
30
Legend

stranger - na ile godzin starcza singiel ?

21.10.2008 18:28
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Shaybecki --> Ja grę ukończyłem z potknięciami na poziomie trudności Veteran w około od 11 do 13 godzin (jakoś tak, na pewno nie jest to gra długa), grałem na padzie od X360 ;) (chyba mnie trochę pogięło bo miałem do dyspozycji klawiaturę i mysz, jednak grało mi się bardzo przyjemnie i wcale nie narzekałem, zależy co kto lubi). Mnie się ta gra bardzo podobała i jak będę narzekał na brak innych tytułów przejdę ją sobie raz jeszcze.

21.10.2008 18:42
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Hehe, do czego to doszło... żeby na PeCecie grać z Xboksowym padem. ;)

Shaybecki --> Zapraszam do recenzji :) Dokładnie na trzecią stronę.

21.10.2008 19:29
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Stranger [Gry-OnLine] --> Hehe, do czego to doszło... żeby na PeCecie grać z Xboksowym padem. ;)

Takie czasy ;)

05.11.2008 10:12
odpowiedz
Playa89
14
Centurion

Poradnik niezly i naprawde doceniam prace autora, ale.... Ta gra jest tak zrobiona ze chyba nie trzeba poradnika. Ja rozumiem ktos zaczyna grac to ok przyda mu sie napewno. Natomiast gracze nieco bardziej doswiadczeni poprostu to oleja. Nawet po to zeby sobie zabawy nie psuc.
Pozdrawiam

05.11.2008 18:14
odpowiedz
Miri
65
The Cat Warrior

Ta gra ma jedną ale OGROMNĄ WADĘ - nie da się pominąć filmów. Są fajne za pierwszym razem ale za kolejnymi są NUDNE. Może wiecie jak je pomijać?

05.11.2008 19:49
odpowiedz
SturmovikGSP
24
Centurion

Miri - da sie pominac filmy. Podczas ich wyswietlania naciskach klawisz myszy, albo spacje i wyskoczy Ci podpowiedz. ze nacisniecie "enter", albo "esc" pominie film.

07.11.2008 18:31
😒
odpowiedz
McClane
3
Junior

Niestety nie grałem a szkoda zapowiada się kupa fajnej zabawy

08.11.2008 18:12
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

SturmovikGSP --> Z tego co pamiętam nie jest to możliwe jeśli daną misję przechodzisz po raz pierwszy.

11.11.2008 19:33
👍
odpowiedz
zanonimizowany529774
8
Generał

Kupiłem tę grę i jestem bardzo zadowolony. Gra ma + i - ale więcej plusów. Tak, no grafika jest fenomenalna (zwłaszcza w przerywnikach), a rozmach i swoboda lekko ograniczona. Dużo elementów ulega destrukcji w tym ciało "nazistowskich psów" mam namyśli gdy po strzale wyprowadzonym w czaszkę ulega ona pęknięciu. Lecz nie można okaleczać leżących, martwych ciał- to dla mnie wielki minus. Dalej.. hm... nie dali żołnierzowi do wyposarzenia noża co akurat jest przydatnym elementem do walki. Polecam kupno tej wspaniałej produkcji bo naprawdę cieszy oko.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123284Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123283Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123282Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123281Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123280Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123279Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123278Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123277Brothers in Arms: Hell's Highway - screen - 2008-11-14 - 123276