Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Escape from Monkey Island - poradnik do gry

Escape from Monkey Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island poradnik Escape from Monkey Island

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Pokaż mu chusteczkę - nie jest w stanie rozpoznać zapachu właściciela, ale coś ci mówi, że jeśli jest nim Pegnose Pete, to trzeba będzie ten zapach "stworzyć". Do dzieła. Za każdym razem, gdy wąchasz chusteczkę, Guybrush wymienia jeden ze składników. Drogą prób i błędów dojdziesz do pewności, że należy zmieszać (w pustej buteleczce) zdechłą rybę, kwiatek, opiłki drewna, wodę z fontanny [027] oraz wodę z kałuży na bagnach [028]. Tak piorunującą mieszankę użyj na Davie - powie ci prawdziwe imię Pegnose Pete'a.

1 - Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island - Escape from Monkey Island - poradnik do gry
027 - Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island - Escape from Monkey Island - poradnik do gry

027

028

Teraz trudny moment - musisz wykombinować zasadę działania systemu ewidencjonowania [029]. Wbrew pozorom, jest to proste - każdy symbol odpowiada PRZEDZIAŁOWI liter, a nie konkretnej literze. Przedziały są następujące: królik - A do D; palma - E do H; dynia - I do M; małpa - N do T i wreszcie banan - U do Z. Tak więc na przykład nazwisko Yahootie P. Everywhere (takie było w mojej grze) to banan - małpa - palma. Dostaniesz dziwną kartę klienta, z zapisanymi swego rodzaju współrzędnymi [030].

2 - Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island - Escape from Monkey Island - poradnik do gry
029 - Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island - Escape from Monkey Island - poradnik do gry

029

030

Idź teraz na nabrzeże i przy stoliku szachowym pogadaj z grubym graczem [031] - dowiesz się, że chudszy obsesyjnie kocha Brittany, urzędniczkę bankową. Rozmawiaj z nimi tak długo, aż zaczną się ze sobą kłócić i zbijać figury jedna po drugiej - zabierz im zegar [032].

3 - Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island - Escape from Monkey Island - poradnik do gry
031 - Lucre Island (3) | Akt I | Solucja Escape from Monkey Island - Escape from Monkey Island - poradnik do gry

031

032