Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far Cry 5 - poradnik do gry

Far Cry 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jakie talenty na początek w Far Cry 5? Far Cry 5 - poradnik, solucja

Zastanawiasz się, jakie talenty wybrać na początek gry Far Cry 5? Poniższe porady pomogą doskonale odnaleźć się w nieprzyjaznym świecie amerykańskiej ziemi.

Ostatnia aktualizacja: 26 marca 2018

Talenty to inaczej umiejętności w grze Far Cry 5 i możesz dzięki nim uzyskać dostęp do nowych technik walki, unikalnych gadżetów czy po prostu przyczynić się do wzmocnienia bohatera. Nowe umiejętności odblokowuje się dzięki punktom talentów. Jako że nie zdobywa się tych punktów w bardzo dużych ilościach warto zaplanować sobie kolejność pozyskiwania talentów i najpierw zdobyć te najcenniejsze. Poniżej zamieściliśmy nasze rekomendacje jakie talenty pozyskać w początkowych godzinach spędzonych z grą Far Cry 5.

Najważniejsze talenty do odblokowania

Zdolności przywódcze (Leadership) - 6 punktów, 3 zrekrutowanych specjalistów - To prawdopodobnie najbardziej pomocny talent w Far Cry 5. Zakupienie go pozwala na podróżowanie z dwoma różnymi specjalistami i znacząco wpływa to na obniżenie poziomu trudności rozgrywki. Sugestie odnośnie doboru sojuszników znajdziesz na stronie Specjaliści w naszym poradniku. Uwaga - Musisz mieć zrekrutowanych co najmniej 3 spośród 9 specjalistów żeby możliwe było pozyskanie tej umiejętności!

Dodatkowy futerał (Additional Holster) - 8 punktów - Zakupienie tego talentu odblokowuje trzeci slot na broń. Jest to niezwykle przydatne, gdyż oprócz broni podręcznej możesz mieć też od tego momentu w inwentarzu dwie "główne" bronie. Najlepiej jest zabierać ze sobą różne pukawki żeby być przygotowanym na każdą sytuację (np. snajperkę do walki na dystans i strzelbę czy ciężki karabin na wypadek wykrycia przez wrogów). W dalszej fazie gry zakup też talent Kolekcjoner broni, który odblokowuje czwarty slot na broń.

Wzmocnienie zdrowia 1 (Health Boost 1) - 6 punktów - Jeśli grasz na wysokim poziomie trudności to talent ten jest sprawą priorytetową. W przypadku prowadzenia gry na normalnym poziomie trudności jego szybki zakup nie jest aż tak ważny. Talent ten ma kilka kolejnych poziomów, ale wymagają one poświęcenia jeszcze większej liczby punktów i lepiej odłożyć je na później.

Kotwiczka (Grapple) - 1 punkt - Jest to jeden z najtańszych talentów i właśnie to przemawia za szybkim odblokowaniem go. Kotwiczka może ci pomóc w docieraniu do wyższych skalnych półek. Jest to pomocne gdy chcesz np. odnaleźć jakiś dobrze ukryty skarb czy zakraść się do wrogiego obozowiska od mniej oczywistej strony.

Kolejne talenty do zdobycia

Palnik naprawczy (Repair Torch) - 5 punktów - Talent ten może ci się przydać jeśli rozgrywasz misję, w której musisz ukraść jakiś pojazd (np. cysternę) i jeśli on został poważnie uszkodzony w wyniku wcześniejszych walk. Jego drugim zastosowaniem jest możliwość otwierania sejfów odnajdywanych w świecie gry.

Król dżungli (King of the Jungle) - 6 punktów - Talent ten ułatwia przede wszystkim podróżowanie po świecie gry, bo nie musisz się tak bardzo obawiać nagłego zgonu w wyniku nagłych ataków ze strony dzikich zwierząt. Może ci on też pomóc w eliminowaniu zwierząt w ramach polowań mających na celu pozyskiwanie ich skór.

Czarny rynek (Black Market) - 6 punktów - Główną zaletą tego talentu jest to, że po jego odblokowaniu możesz kupować specjalne rodzaje amunicji u handlarzy (np. zapalającą). Jest ona bardzo przydatna w pozbywaniu się wrogich pojazdów czy silniej opancerzonych kultystów. Oprócz tego w sklepach pojawiają się inne czarnorynkowe towary - nowe rodzaje przedmiotów do rzucania.

Niszczyciel pojazdów (Vehicle Buster) - 7 punktów - To ciekawy talent jeśli preferujesz agresywny styl gry. Szybsze zniszczenie jakiegoś wrogiego pojazdu może niejednokrotnie uchronić bohatera przed śmiercią. Zgodnie z sugestią gry warto dodatkowo zaopatrzyć się w amunicję przeciwpancerną, dzięki czemu ataki będą jeszcze bardziej skuteczne.

Automatyczna naprawa (Auto Repair) - 6 punktów - Jest to całkiem przydatny talent, którego posiadanie można docenić np. podczas dłuższych przejażdżek. Nie musisz zmieniać środka transportu ani korzystać z palnika po zatrzymaniu auta.

Mistrzostwo karabinów (Rifle Mastery) - 7 punktów - To jeden z kilku talentów powiązanych z używaniem różnych odmian broni palnej. Talent dotyczący używania karabinów jest naszym zdaniem najbardziej przydatny, ale możesz wybrać któryś z pozostałych jeśli bardziej preferujesz inne rodzaje pukawek.

Cichy sprint (Sneaky Sprint) - 4 punktów - Zainteresuj się tym talentem jeśli dużo i często skradasz się. Dzięki możliwości szybszego poruszania się w trybie skradania o wiele łatwiej jest zakradać się do przeciwników i dzięki temu zmniejsza się ryzyko przedwczesnego wykrycia. W dalszej części gry odblokuj też pokrewny talent Duch.

Mistrzostwo eliminacji (Takedown Mastery) - 6 punktów - Dodatkowe odmiany eliminacji są zawsze bardzo mile widziane. Szczególnie pomocna jest odblokowywana przez ten talent opcja eliminowania przeciwników w serii. Nie musisz już odwracać ich uwagi ani po cichu eliminować tylko tych wrogów, którzy przebywają w odosobnionym miejscu.

Ślusarz (Locksmith) - 6 punktów - Głównym zastosowaniem dla tego talentu są sejfy odnajdywane w świecie gry. W przypadku drzwi nie możesz niestety polegać na wytrychach gdy wymagane jest odnalezienie klucza. Rozważ odłożenie sobie tego talentu na później jeśli wcześniej odblokowałeś już umiejętność Palnik naprawczy (ona również pozwala na otwieranie sejfów).

Worek podróżny (Journey Pack) - 7 punktów - To talent odpowiedzialny za zwiększenie pojemności inwentarza. Mowa tu w głównej mierze o apteczkach, gdyż dzięki tej umiejętności możesz ich przenosić maksymalnie pięć. Jeśli grasz na wysokim poziomie trudności to rozważ zakupienie tej umiejętności już w początkowej fazie gry.