Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w trakcie zadania Kurhan. Znajdziesz tutaj wskazówki, które pomogą ci ukończyć omawiane zadanie możliwie najkorzystniej.

Zadanie pojawi się w dzienniku bezpośrednio po ukończeniu zadania Ustronie Stwórcy. W ramach misji Aloy musi udać się do kolejnych ruin, żeby kontynuować tam swoje badania.

Po drodze do miejsca wskazanego znacznikiem trafisz na oddział kultystów i kilka skażonych maszyn - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Po drodze do miejsca wskazanego znacznikiem trafisz na oddział kultystów i kilka skażonych maszyn. Skorzystaj z ognia, żeby skutecznie się ich pozbyć. Następnie udaj się w głąb ruin. W pierwszej z dostępnych sal trafisz na kolejnych kultystów. Jeden z nich ma na plecach kanister w który warto strzelić, by go podpalić. Z pozostałymi przeciwnikami nie powinieneś mieć większych problemów. W pobliżu znajdziesz kilka nagrań, które warto odsłuchać. Po wszystkim udaj się jedyną możliwą drogą w głąb bunkra.

Ostatecznie dojdziesz do zalanej komnaty - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Ostatecznie dojdziesz do zalanej komnaty. Dalsza eksploracja możliwa jest dzięki uchwytom na ścianie. Wejdź po nich i rusz przed siebie. Po drodze warto obserwować radar, gdyż pojawią się na nim oznaczenia sugerujące położenie nagrań i notatek.

Zbierz wszystkie notatki i zejdź w głąb ruin poprzez widoczną powyżej dziurę w podłodze - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Zbierz wszystkie notatki i zejdź w głąb ruin poprzez widoczną powyżej dziurę w podłodze. Wiedzie ona do kolejnych drzwi w bunkrze. Po zbadaniu ich Aloy zorientuje się, że odcięto od nich zasilanie. Udaj się do sali obok żeby temu zaradzić.

Aby włączyć zasilanie w drzwiach musisz w odpowiedni sposób ustawić przełączniki na dwóch poziomach ruin. Podpowiedź dotyczącą poprawnej konfiguracji możesz uzyskać skanując Fokusem urządzenie, które jest tuż po lewej od przełączników. W przypadku dolnej konfiguracji jest nieco trudniej, gdyż zapisana jest w nagraniu, które znajdziesz przy maszynie kodującej.

Górne piętro - od lewej: góra, dół, lewo, prawo.

Dolne piętro (z nagrania) - od lewej: góra, lewo, prawo, dół.

Dolne piętro - od lewej: góra, góra, dół, dół.

Po wszystkim wróć na górę, żeby kontynuować eksplorację Kurhanu. W kolejnej sali trafisz na większy oddział Kultystów. Musisz ich wyeliminować zanim ruszysz dalej. Nie ma znaczenia sposób w jaki tego dokonasz, ale im dłużej pozostaniesz w ukryciu tym więcej środków leczniczych pozostawisz sobie na dalsze etapy zadania.

Gdy uśmiercisz ostatniego z przeciwników udaj się do dalszej części ruin - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Gdy uśmiercisz ostatniego z przeciwników udaj się do dalszej części ruin. Aby tam dotrzeć musisz wejść po metalowej belce [1] i skoczyć na półkę skalną [2] przed sobą. Gdy będziesz na niej z łatwością zauważysz uchwyty do wspinaczki [3] na przeciwległej ścianie. Rozpędź się i wskocz na nie.

Po drodze możesz odsłuchać wiele notatek, ale ostatecznie trafisz do widocznego na obrazku pomieszczenia - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Po drodze możesz odsłuchać wiele notatek, ale ostatecznie trafisz do widocznego na obrazku pomieszczenia. Użyj konsoli, żeby posunąć zadanie naprzód. Następnie użyj korytarza po prawej, żeby udać się do dalszej części bunkra.

Za drzwiami znajdziesz kilku kultystów, ale towarzyszy im też Uśmiercacz - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Za drzwiami znajdziesz kilku kultystów, ale towarzyszy im też Uśmiercacz. Ważne jest, że platforma na której stoisz rozpadnie się po pojedynczym strzale maszyny, a Aloy zginie od upadku. Schyl się i biegnij w prawo. Tam znajdziesz uchwyt, dzięki któremu Aloy zsunie się po linie.

Jeśli do tej pory maszyna cię nie zauważyła to wiedz, że wykryje cię po pierwszym kultyście, którego postanowisz wyeliminować. W pobliżu nie ma żadnego z liderów kultystów, więc większość z nich powinna zginąć od pojedynczego silnego ciosu włócznią. Ważne jest, że Uśmiercacz nie będzie przebierał w środkach i może ranić też swoich sojuszników.

Walka z maszyną może przebiegać na dwa sposoby, w zależności od tego co masz ze sobą. Możesz podpalać korpus i na zmianę porażać ją prądem jeśli masz wystarczająco dużo zasobów na tworzenie strzał. Możesz też odrywać poszczególne części bojowe maszyny celując w nie. Polecam szczególnie działko na jej prawym ramieniu u góry. Jest wytrzymałe na ciosy, więc nie oderwiesz go za szybko, a za jego sprawą zadajesz spore obrażenia maszynie. Oczywiście możesz celować w pozostałe elementy bojowe maszyny, lub połączyć obie wspomniane strategie. Pamiętaj, żeby robić mnóstwo uników w jedną stronę, szczególnie gdy Uśmiercacz używa rakiet.

Po wszystkim zbierz porozrzucane w pobliżu przedmioty i udaj się do drzwi wskazanych przez znacznik zadania - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Po wszystkim zbierz porozrzucane w pobliżu przedmioty i udaj się do drzwi wskazanych przez znacznik zadania. Za nimi znajdziesz kolejne pomieszczenia w których ukryto pamiątki, a także następny terminal. Użyj go, żeby posunąć zadanie naprzód. Po dłuższej scence opuść Kurhan korzystając z szybu windy.

Na górze pojawi się Sylens - Horizon Zero Dawn: Kurhan (Grave-Hoard) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Na górze pojawi się Sylens. Rozmowa z nim stanowi jednocześnie wprowadzenie do kolejnego zadania i zakończenie bieżącego. Po skończonym dialogu w dzienniku pojawi się nowa misja - Na pohybel ciemności.