Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Horizon Zero Dawn: Na ziemie graniczne (Into the Borderlands) solucja Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2020

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w trakcie zadania Na ziemie graniczne. Znajdziesz tutaj wskazówki, które pomogą ci ukończyć omawiane zadanie możliwie najkorzystniej.

Zadanie pojawi się w dzienniku po zrealizowaniu innej misji głównej - Pole Poległych - Horizon Zero Dawn: Na ziemie graniczne (Into the Borderlands) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Zadanie pojawi się w dzienniku po zrealizowaniu innej misji głównej - Pole Poległych. Aby rozpocząć realizowanie zadania musisz udać się do pałacu w Południku. Tam czeka na ciebie Erend. Przed strażnikami pałacu znajdziesz jednego z dworzan, który wprowadzi cię do budynku. Podążaj za nim.

Po przerywniku filmowym i dialogu nie pozostaje ci nic innego jak udać się na północ do siedziby klanów Oseram - Smolnego Klifu - Horizon Zero Dawn: Na ziemie graniczne (Into the Borderlands) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Po przerywniku filmowym i dialogu nie pozostaje ci nic innego jak udać się na północ do siedziby klanów Oseram - Smolnego Klifu. Tam znajdziesz agenta, który zbiera informacje dla Marad'a. Gdy tylko zbliżysz się do obszaru wskazanego znacznikiem pojawi się krótka scenka. Okazuje się, że agent nie stawił się na spotkanie. Erend proponuje, żebyście zaczęli go szukać. Uruchom Fokus i udaj się w górę osady tam gdzie prowadzą ślady zaginionego.

Agent został zamordowany, ale zdążył narysować mapę, która prowadzi do kryjówki oprawców. Jej położenie wskaże ci znacznik zadania. Podążaj na północ aż do wyznaczonej lokacji. Tam obejrzysz kolejny przerywnik filmowy. Gdy scenka dobiegnie końca nie pozostaje ci nic innego jak wyeliminować wszystkich przeciwników w obszarze.

Najważniejszy jest fakt, ze maszyny mogą cię wykryć, ale nie zaatakują cie do czasu, aż zostaną uwolnione - Horizon Zero Dawn: Na ziemie graniczne (Into the Borderlands) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Najważniejszy jest fakt, ze maszyny mogą cię wykryć, ale nie zaatakują cie do czasu, aż zostaną uwolnione. Twoim zadaniem jest trzymanie bandytów na tyle daleko, żeby nie zdołali uwolnić maszyn. Jeśli ci się uda to nie będziesz miał większych problemów z wyeliminowaniem bandytów. Możesz spróbować przekraść się poprzez ciąg krzaków przed wejściem do obozu. Tym sposobem dostaniesz się do centralnej części kompleksu i będziesz mógł zwabić kilku wrogów w krzaki, by szybko ich wyeliminować. Gdy zostaniesz wykryty twoi sojusznicy zaczną forsować bramę. Erend jest nieśmiertelny w czasie zadania, więc doskonale odwróci uwagę przeciwników w czasie gdy ty będziesz ostrzeliwał ich z ukrycia.

Ostatecznie musisz zbliżyć się do drzwi, które widzisz na powyższym obrazku - Horizon Zero Dawn: Na ziemie graniczne (Into the Borderlands) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Ostatecznie musisz zbliżyć się do drzwi, które widzisz na powyższym obrazku. Zanim jednak to zrobisz wyeliminuj wszystkie maszyny w pobliżu, gdyż ich obecność może działać na twoją niekorzyść w dalszym etapie misji. Podejdź do drzwi, a pojawi się silniejszy bandyta. Jest uzbrojony w wyrzutnię rakiet i za wszelką cenę nie możesz pozwolić żeby wszystkie pociski w ciebie uderzyły.

W trakcie walki Erend będzie pomocny, ale to twoim zadaniem jest obijanie przeciwnika z dystansu. Ten przez cały czas będzie szukał ciebie, zupełnie ignorując twojego sojusznika. Wykończ go i przeszukaj ciało, żeby kontynuować zadanie.

Aloy uzbroiła się w nakładki na uszy, dzięki którym może zbliżyć się do urządzenia przy wejściu do piwnicy i je wyłączyć - Horizon Zero Dawn: Na ziemie graniczne (Into the Borderlands) solucja - Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Aloy uzbroiła się w nakładki na uszy, dzięki którym może zbliżyć się do urządzenia przy wejściu do piwnicy i je wyłączyć. Podążaj w głąb piwnicy. Po kolejnej scence rozejrzyj się po warsztacie w poszukiwaniu śladów Dervahl'a. Skorzystaj z Fokusa, żeby znaleźć elementy związane z zadaniem.

Po zbadaniu ich porozmawiaj z Erendem, a zadanie zostanie zakończone. W dzienniku pojawi się nowa misja - Słońce spadnie.