Heroes of the Storm - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Heroes of the Storm - poradnik do gry

Heroes of the Storm - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do gry Heroes of the Storm omawia wszystkie najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Pierwszy rozdział tego poradnika zawiera słowniczek dzięki któremu gracz będzie miał możliwość zapoznania się z najważniejszymi zwrotami występującymi w grze. Rozdział drugi w szczegółowy sposób objaśnia podstawy rozgrywki, takie jak: sterowanie bohaterem, używanie umiejętności, wydawanie komend sojusznikom itd. W kolejnym rozdziale gracz będzie miał możliwość poznania wszystkich dostępnych map w Heroes of the Storm: Zatoka Czarnosercego, Smocze Włości, Przeklęta Kotlina, Nawiedzone Kopalnie, Ogród Grozy. W rozdziale tym znajduje się również szczegółowy opis najważniejszych celów do zdobycia na poszczególnej mapie, jak i porady, które mogą przydać się w trakcie trwania rozgrywki. Równie istotną kwestią są bohaterowie, którym został poświęcony kolejny rozdział tego poradnika. W rozdziale tym gracz będzie mógł zapoznać się z dostępnymi rodzajami bohaterów, ich funkcjami w drużynie, mocnymi i słabymi stronami poszczególnych rodzajów bohaterów, jak i rozwojem ich umiejętności i lvlowaniem postaci. Co więcej, opisana została tutaj również darmowa rotacja bohaterów czyli coś na czym każdy początkujący gracz będzie bazował. Po zapoznaniu się ze wszystkimi informacjami na temat bohaterów warto zajrzeć do kolejnego rozdziału w którym opisani są herosi polecani na start. Gra tymi bohaterami nie sprawi dużych problemów początkującemu graczowi, a na pewno przysporzy wiele frajdy i pomoże w poznaniu podstaw rozgrywki. W poradniku wyjaśniono również najważniejsze funkcje głównego klienta gry, jak i interfejs rozgrywki. Całość uzupełniona została o szczegółowe mini mapy, na których zaznaczone są najważniejsze cele do zdobycia w trakcie trwania rozgrywki.

Zawartość poradnika do gry Heroes of the Storm:

  • szczegółowe omówienie podstaw rozgrywki (sterowanie bohaterem, walka, korzystanie z umiejętności i rozdawanie talentów)
  • omówienie rodzajów bohaterów i ich roli w drużynie
  • wyczerpujące omówienie wszystkich dostępnych map wraz ze szczegółowymi mapkami
  • system lvlowania postaci na koncie
  • zadania codzienne i możliwe nagrody do zdobycia
  • opis wszystkich najważniejszych funkcji klienta gry
  • opis interfejsu wraz z objaśnieniami

Łukasz "qwert" Telesiński (www.gry-online.pl)

Informacje o Heroes of the Storm - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 135 .

Popularne strony w Heroes of the Storm - poradnik do gry

Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408606Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408605Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408604Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408603Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408602Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408601Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408600Heroes of the Storm - screen - 2019-12-05 - 408599Heroes of the Storm - screen - 2019-07-30 - 401363