The Sims 4 - poradnik do gry

Złośliwość | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Złośliwość

To dość niszowa umiejętność niezbędna w karierze przestępczej - Złośliwość | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

To dość niszowa umiejętność niezbędna w karierze przestępczej. Dzięki niej uczymy się nowych interakcji, którymi możemy dopiec innym Simom w interakcjach bezpośrednich (dostępne one są w kategorii "Złośliwe") lub poprzez inne złośliwości np. zatkanie odpływu wody w umywalce czy wannie (poziom 5), czy zatkanie rury wydechowej rakiety (poziom 8). Na 8. poziomie otrzymujesz możliwość wysłania do znajomego prośby o pieniądze korzystając z komputera (możesz wyłudzić nieco Simoleonów).

Rozwijając złośliwość możesz zakupić lalkę voodoo - Złośliwość | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Rozwijając złośliwość możesz zakupić lalkę voodoo. W tym celu kliknij na komputerze i wybierz "Kup lakę voodoo", a znajdzie się ona w ekwipunku Sima. Następnie znajdując się w pobliżu jakiegoś Sima kliknij na niej i wybierz "Powiąż z...", a następnie wybierz jednego z Simów. Lalka zostanie powiązana na stałe. Teraz możesz klikać na nią i korzystać z kilku dostępnych interakcji: "Dokazuj", "Namocz", "Przytul", "Ukłuj" lub "Łaskocz".