The Sims 4 - poradnik do gry

Malowanie | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Malowanie

Rozwinięcie tej umiejętności na maksymalny poziom i malowanie kolejnych obrazów przez Sima może przynieść bardzo duże zarobki - Malowanie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Rozwinięcie tej umiejętności na maksymalny poziom i malowanie kolejnych obrazów przez Sima może przynieść bardzo duże zarobki. Aby najłatwiej nauczyć się tej umiejętności zakup sztalugę i rozpocznij malowanie, jedynego dostępnego na początku, obrazu klasycznego. Każdy obraz możesz namalować w formacie małym (za 50 Simoleonów), średnim (za 75 Simoleonów) bądź dużym (za 100 Simoleonów). Wraz z rozwojem umiejętności otrzymujesz możliwość malowania obrazów w różnych gatunkach: obraz popartowy, realistyczny, abstrakcyjny, surrealistyczny i impresjonistyczny. Nie warto do rozwijania malowania korzystać z książek. Ukończony obraz możesz oprawić i powiesić albo sprzedać (kliknij na nim by zdecydować).

Wraz z rozwojem umiejętności malowane przez Sima obrazy są coraz lepsze - Malowanie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Wraz z rozwojem umiejętności malowane przez Sima obrazy są coraz lepsze. Co więcej będąc w danym nastroju np. skupionym czy pewnym siebie, Sim może namalować obraz wprawiający oglądającego go Sima w taki nastrój. Osiągnięcie wyższych poziomów umiejętności daje bardzo dużą szansę na stworzenie arcydzieła, które możesz sprzedać za o wiele większe pieniądze.