The Sims 4 - poradnik do gry

Umiejętności literackie | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Umiejętności literackie

To jedna z umiejętności twórczych, która może dać Ci dochody - Umiejętności literackie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

To jedna z umiejętności twórczych, która może dać Ci dochody. Pisania uczysz się na komputerze wybierając "Napisz..." > "Ćwicz umiejętności literackie". Potem umiejętność rozwijasz także książki. Ucząc się jej możesz pisać książki w wybranym gatunku, początkowo są to tylko książki dla dzieci, potem wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów pojawiają się kolejne gatunki (poezja, scenariusz, beletrystyka itp.). Rozwinięcie tej umiejętności daje możliwość napisania e-maila miłosnego, zwolnienia ze szkoły dla dziecka czy członka rodziny z pracy.

Na napisanych książkach możesz zarobić na trzy sposoby korzystając ze skrzynki pocztowej - Umiejętności literackie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Na napisanych książkach możesz zarobić na trzy sposoby korzystając ze skrzynki pocztowej. Możesz wydać książkę samemu - opcja "Wydaj własnym sumptem..." (ta opcja pojawia się najwcześniej i jest najmniej opłacalna, dochody są naprawdę marne). Drugi sposób to "Sprzedaj wydawcy", gdzie otrzymujesz już niezłe honoraria. Raz w tygodniu możesz skorzystać z opcji "Wyślij egzemplarz książki do Przeglądu Literackiego" co teoretycznie jest najbardziej opłacalne. We wszystkich trzech przypadkach honorarium otrzymujesz codziennie.

Pisanie kolejnych książęk i sprzedawanie ich wydawcy może przynieść każdego dnia setki, a nawet tysiące Simoleonów - Umiejętności literackie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Pisanie kolejnych książęk i sprzedawanie ich wydawcy może przynieść każdego dnia setki, a nawet tysiące Simoleonów. Jednak w przeciwieństwie do pracy do której Sim chodzi, aby zarobić gigantyczne pieniądze musisz praktycznie cały czas pisać nowe książki.