The Sims 4 - poradnik do gry

Gotowanie | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Gotowanie

Gotowanie to jedna z podstawowych, codziennych czynności, którą rozwijasz automatycznie poprzez życie Sima i przygotowywanie posiłków - Gotowanie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Gotowanie to jedna z podstawowych, codziennych czynności, którą rozwijasz automatycznie poprzez życie Sima i przygotowywanie posiłków. Jest ona potrzebna w karierze kulinarnej, ale na co dzień nie pełni ważnej roli (chyba, że zależy Ci na przyrządzaniu zróżnicowanych potraw). Wraz z rozwijaniem wyższych poziomów dysponujesz nowymi daniami możliwymi do przygotowania. Aby gotować i rozwijać swoją umiejętność najlepiej kliknąć na lodówce i wybrać "Gotuj...", a następnie na liście wybrać danie. Warto przygotować danie dla rodziny albo na przyjęcie i taki półmisek schować do lodówki na później (kliknij na przyrządzonym daniu i wybierz "Odłóż").

Początkowo Sim przygotowuje potrawy dość niezdarnie, z czasem nabiera wprawy, jakość potraw jest wyższa, a zjedzone dania przynoszą Simom pozytywne nastrójniki - Gotowanie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Początkowo Sim przygotowuje potrawy dość niezdarnie, z czasem nabiera wprawy, jakość potraw jest wyższa, a zjedzone dania przynoszą Simom pozytywne nastrójniki. Zdobywając 5. poziom umiejętności gotowania odblokujesz umiejętność wykwintnego gotowania.