Forum: muve.pl ? Nie, dziękuję.

20.03.2012 14:50
1
Egao
9
Konsul

muve.pl ? Nie, dziękuję.

Chciałbym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami oraz przykrych rzeczy jakie mnie spotkały ze strony sklepu Cenegi - muve.pl

Jedną z rzeczy, która mnie zirytowała jest informacja przy grze: Dostępny zwykle w 24 godziny. Zamawiając grę w czwartek około godziny 9:30 wysyłka nastąpiła dnia następnego, czyli w piątek. Co oczywiście skutkowało tym, że paczka dotarła do mnie w poniedziałek. Już sprzedawcy na Allegro radzą sobie z tym lepiej... Dla jednych to szczegół, dla mnie nie.

Co więcej? Inna sytuacja: zamawiam dwie gry. Jedna ze statusem Dostępny zwykle w 24 godziny oraz druga Dostępność: 3-5 dni. Po trzech dniach (roboczych oczywiście). Dostałem informację przez telefon, że nie mogą dostarczyć jednej z gier. Tak więc pracownik muve.pl mówi mi o planowanym terminie odbioru (wybrałem odbiór osobisty). Ja się pytam więc czemu, skoro chciałem dwie gry, a nie jedną? Oczywiście zdecydowałem się anulować zamówienie i natychmiast zapytałem kiedy pieniądze i w jaki sposób zostaną mi zwrócone, gdyż płaciłem przelewem poprzez mTransfer (PayU). Usłyszałem odpowiedź, że wrócą na to samo konto, z którego dokonywana była płatność. Po 6 dniach (swoją drogą moim zdaniem trochę długo) pieniądze trafiły na moje konto, tyle że pojawiło się jedno ale... wróciła do mnie kwota tylko za jedną grę (tą, którą mogli zrealizować). Zdziwienie niesamowite. W tym momencie postanowiłem zadzwonić (preferuję tą formę kontaktu, przynajmniej odpowiedź mam natychmiast) do muve.pl (dziś, 20-03-12)... i na tym się kończy ta część. Powód? Powiem dalej.

Na stronie muve.pl w sekcji Kontakt możemy przeczytać:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 9:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku.

Postanowiłem zadzwonić (już kilka razy wcześniej miałem nieprzyjemność dzwonić tam). Telefon głuchy... I tak jest w muve.pl o różnych porach dnia. Kilka dni temu postanowiłem porównać dostępność telefonu sklepu muve.pl oraz konkurencyjnego sklepu - Gram.
Zadzwoniłem trzy razy, w trzy różne dni tygodnia, o trzech różnych godzinach. Efekt? w Sklepie Gram zawsze telefon był dostępny, zaś muve.pl za każdym razem głucho...

W tej chwili jestem na etapie dzwonienia co 30 minut do muve.pl i słuchania sygnałów oczekiwania na połączenie, które kończą się brakiem kontaktu z pracownikiem.

muve.pl teoretycznie jest w fazie "beta", jak to można zobaczyć na ich logo. Moim zdaniem zaś to jest bardzo wczesna faza "alfa". Bądźmy poważni. Faza "beta" w sklepie, gdzie w grę wchodzą pieniądze klienta? Trochę to niepoważne...

Sklepu muve.pl nie mogę polecić nikomu, chyba że osobom ze stalowymi nerwami i dużą ilością czasu na bawienie się z obsługą... Reklamować produkty na stronie jako "Dostępność w XXX" jest moim zdaniem zbyt bardzo naginane. Sądzę, że lepszym wyjściem byłoby proste "Niedostępny"... Po co niepotrzebnie wprowadzać klienta, który płaci pieniądze, w błąd?

Jeśli od kogoś w przyszłości usłyszę "kup te gry w muve.pl" albo podobne słowa, jedyną i najbardziej sensowną odpowiedzą będzie proste "muve.pl ? Nie, dziękuję."

BTW. Jeśli ktoś chce wiedzieć, to obie gry kupiłem ostatecznie w morele.net z odbiorem osobistym. Towar był do odebrania następnego dnia po złożeniu zamówienia.

BTW2. Po raz kolejny przed chwilą zadzwoniłem do muve.pl i testowo do sklepu Gram. Efekt do przewidzenia: pierwszy nie odpowiada, w drugim zaś po 4 sekundach rozmowa z konsultantem.

20.03.2012 14:53
2
odpowiedz
gnoll
91
Simple Man

Raz kupiłem coś u nich, i towar miałem następnego dnia, dobrze zapakowany, wszystko było OK... ale jednak coraz więcej słyszę o nich "złego", więc wolę wybierać sram.pl czy GOL'a.

pecet

Ale ty k..wa trollujesz...

20.03.2012 14:54
3
odpowiedz
pecet007
162
~

tylko steam, ewentualnie inna e-dystrybucja, śmieszą mnie ludzie którzy w XXI wieku wybierają pudełka

20.03.2012 14:56
4
odpowiedz
Matt
166
I Am The Night

pecet - ja tez wole elektroniczna dystrybucje, nie wiem jednak co jest niby smiesznego w tym, ze ktos chce miec na polce pudelko od ulubionej gry (ktora czesto i tak podpina sie pod steam / origin)?

20.03.2012 14:58
5
odpowiedz
QamilekQ
97
Wisła Kraków

Ja zamawialem MW3 na ps3. Premiera byla w czwartek, zamowilem we wtorek, za pobraniem. Myslałem ze gre bede miec max w piatek. W Czwartek wieczorem wkurzylem sie i pojechalem do MM i kupilem. A oni wyslali dopiero... w poniedzialek. Oczywiscie nie przyjalem paczki. Wiecej nie chce miec z nimi nic wspolnego.

20.03.2012 15:00
6
odpowiedz
RoBerCiK29
33
Wanted

Ja jednak wole pudełko. Sentyment jest i wolę czuć produkt jaki zakupiłem, móc go pomacać i oczywiście dodać do mojej kolekcji, ale to inna sprawa. Tematem jest muve, a nie pierdzielenie o takich rzeczach. Ja jedynie w jakich sklepach kupuję i mogę zaufać to:
gram - chyba najszybsza wysyłka i czas dotarcia paczki. Ceny w miarę dobre, czasami nawet tanio. Koszt dostawy za pobraniem chyba najtańszy. Raz miałem przyjemność zadzwonić do obsługi i jest bardzo dobra, zero czekania.
ultima - szybka realizacja zamówień i ogólnie szybka wysyłka jak i czas dotarcia paczki. Promocje, cena. Sklep jak najbardziej w porządku.
gry-online.pl - swego czasu z tym sklepem zacząłem swoje pierwsze zamówienia itp., lecz niestety ceny są już nie takie same i można łatwo znaleźć taniej. W dodatku razi fakt, że trzeba zamawiać przed 15 by wysłali jeszcze tego samego dnia.
3kropki.pl - jedyny jaki minus to, to że czasami wysyłają paczkę dopiero drugiego dnia od chwili zamówienia, nawet jak się zamówi o 10 rano. Za to chyba najlepsze ceny potrafią tam być, bynajmniej niektóre produkty są na prawdę tanie i to jest cholernie wielki plus.

A do muve się nie tykam. Za dużo podobnych historii się nasłuchałem. To tyle ode mnie i te sklepy polecam, jeszcze na uwagę zasługuje morele.net

Edit:
BTW2. Po raz kolejny przed chwilą zadzwoniłem do muve.pl i testowo do sklepu Gram. Efekt do przewidzenia: pierwszy nie odpowiada, w drugim zaś po 4 sekundach rozmowa z konsultantem.
A mówiłem, obsługę na prawdę dobrą mają.

20.03.2012 15:01
7
odpowiedz
GBreal.II
136
floydian

Ja u nich zamawiałem tylko filmy na blu-rayu i z 3-5 dni oczekiwania zrobiło się jakieś 15. Ale nie mam im tego za złe, bo musieli pewnie czekać, aż paczka z Amazona do nich dojedzie. W każdym razie, jak tylko dostali paczkę, to już im się spieszyło, bo nawet nie przepakowali, tylko w amazonowym pudełku obklejonym ich taśmą paczka pojechała kurierem do mnie.
Aha - i maila "wysłaliśmy" dostałem 2 godziny przed przyjazdem kuriera, ale to już najmniejszy problem po 2 tygodniach czekania :)

Nauczyli mnie przynajmniej, że filmy warto zamawiać na amazonie bezpośrednio.
Ale, odpukać, negatywnych skojarzeń u mnie nie wywołują.

20.03.2012 15:01
8
odpowiedz
kain1
21
Rammstein

Pecet to raczej ty jesteś śmieszny. Może niektórzy tak jak ja kolekcjonują gry razem z pudełkami ? Ja wszystkie swoje gry mam w wersjach pudełkowych i nigdy żadnej nie kupiłem poprzez dystrybucje elektroniczną...

20.03.2012 15:05
9
odpowiedz
Egao
9
Konsul

Jeśli chodzi o pudełka, to ja nimi nie gardzę, nawet lubię. Ale lubię także Steam.

Tak więc zamawiając Total War: Shogun 2 - Zmierzch Samurajów na Gram, najpierw zadzwoniłem do nich (oczywiście konsultant odebrał telefon) i dostałem odpowiedź, że wersja pudełkowa współpracuje ze Steamem.

Ale nie odbiegajmy od tematu głównego - muve.pl

20.03.2012 15:06
10
odpowiedz
koosa
72
Senator

Od siebie polecam ultime, zwłaszcza w kwestii pre-orderów, które docierają do nas nierzadko 2-3 dni przed oficjalną premierą.

20.03.2012 15:18
11
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
61
Strogg

Cholerka zamówiłem na muvie.pl pre-order Wiedźmina 2 na x360 bo skusiłem się na "darmowego kuriera".Teraz nie wiem czy nie odwołać tego.Co mi radzicie?Odwołać na muvie.pl i zamówić na gramie z odbiorem osobistym?Bo chcę grę mieć najpóźniej w dniu premiery :)

20.03.2012 15:20
12
odpowiedz
RoBerCiK29
33
Wanted

[11] ----> Ja bym zapewne tak zrobił. Wolę już nawet 1 dzień po premierze dostać na gramie, niż na muvie czekać parę dni...

20.03.2012 15:21
13
odpowiedz
Llordus
170
exile

Cóż. Jako że muve to wciąż cenega - nigdy w życiu nie wpadł bym na pomysł, żeby cokolwiek tam zamawiać, nawet gdyby za darmo rozdawali. I tyle w temacie.

20.03.2012 15:23
14
odpowiedz
kapciu
98
kapciem

I mi muve podpadło. Przy okazji jakiegoś tam zamówienia chciałem je anulować. Podobno jest przycisk anulowania zamówienia. Podobno - bo nikt go nigdy nie widział. Trzeba specjalnie pisac maila z powodem anulowania zamówienia :D Heeeh. To już wole gram i ich 'potłuczone' kolekcjonerki ;)
Co zaś do sklepu GOLa - nistety nie wyróznia się on niczym. całkowity przeciętniak. jakos nie ma pomysłu, w jaki sposób powiązac sam serwis ze sklepem.

[11] powodzenia w anulowaniu zamówienia. zobaczym jak szybko ci sie uda :D

20.03.2012 15:25
15
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@Quake Wars 256 :D
Jeśli wybrałeś opcję "za pobraniem" to ja natychmiast zrezygnowałbym na Twoim miejscu. Jeśli już zapłaciłeś, to w wypadku anulowania zamówienia możesz mieć trochę zabawy z odzyskaniem pieniędzy jak ja...

Ja akurat mieszkam w Warszawie i 7 stacji metrem nie stanowi dla mnie problemu, jeśli chodzi o odbiór osobisty. Zawsze też możesz w marketach kupić. Saturn ma całkiem niezłe ceny w przeciwieństwie do Empika...

20.03.2012 15:29
16
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
61
Strogg

Zamówiłem za pobraniem.Da się anulować?

20.03.2012 15:31
17
odpowiedz
RoBerCiK29
33
Wanted

Empika...

Weź mi człowieku o tym nie mów. Ceny mają takie, że lepiej od razu na stronę nie wchodzić. Wszystko drogie jak .... . Ktoś tam w ogóle kupuje z GoL'a?

Quake Wars 256 :D -----> Pewnie da radę. Dzwoń, pisz. Do premiery jeszcze jakiś czas, więc może się wyrobią. Ew. jak się nie wyrobią, a już dostarczą paczkę to odmów przyjęcia. W tej sytuacji szkoda kuriera, bo może mieć przypał za nic...

Co zaś do sklepu GOLa - nistety nie wyróznia się on niczym. całkowity przeciętniak. jakos nie ma pomysłu, w jaki sposób powiązac sam serwis ze sklepem.

Z ciężkim bólem, ale po części muszę się zgodzić z tą wypowiedzią. Ceny nie zaskakują, bo jeszcze chwila a pod empik będą podpadać. Jedynie wysyłka w dobra jeżeli chodzi o czas dostarczenia, ale jak mówiłem, ta 15:00..... Obsługa jest też bardzo dobra, w dodatku punkty i prezenty za nie. Jak mówiłem, po części się zgadzam, bo jednak w niektórych rzeczach wyróżnia się ten sklep.

[20] -----> Współczuję. Sporo się nasłuchałem na ten temat i 3/4 jak nie wszystkie opinie, były złe.

20.03.2012 15:32
18
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@Quake Wars 256 :D
Za pobraniem, jeśli jeszcze nie zostało wysłane, musi się dać.

Zawsze też jest opcja odmowy odebrania przesyłki, tylko nie wiem jak wtedy sklepy postępują. Chociaż mówie, skoro data premiery Twojego Wiedźmina to 17.04.2012, to zobacz w historii zamówień czy masz możliwość rezygnacji. Jeśli nie, napisz na e-maila...

@RoBerCiK29
Ja z GOL'a nigdy nie brałem. Jeśli kupuję gry to Saturn, czasem Allegro, ostatnio morele.net, Gram oraz głównie Steam (nierzadko rosyjski).

20.03.2012 15:33
19
odpowiedz
pecet007
162
~

jej, ale się poruszyliście cię, dla mnie naturalna kolej rzeczy, CD wypierają winyle, blue-raye wypierają VHSy, e-dystrybucja gierek wypiera nośniki fizyczne

20.03.2012 15:34
20
odpowiedz
s1`
45
Konsul

mam podobną historię o ram.net.pl, jak mi w końcu oddadzą pieniądze to również opowiem, powiem na razie tyle, omijajcie ram.net.pl.

20.03.2012 15:36
21
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
61
Strogg

Ale dziadowski sklep-nie da się anulować...

20.03.2012 15:40
22
odpowiedz
Dennoss
80
Legend

A mam pytanie do tych co kupują pre-ordery na gram.pl Czy jeżeli na stronie mają napisane, że planują wysyłkę w czwartek, to jest szansa, że będę mógł już na następny dzień, w piątek odebrać paczkę (odbiór osobisty w punkcie GO24)?

20.03.2012 15:42
23
odpowiedz
RoBerCiK29
33
Wanted

Egao ----> Jak mówiłem. Tobie polecam m.in. gram, ultima, 3kropki i ew. gol'a.

Quake Wars 256 :D -----> W takim razie dzwoń, pisz. Ja jednak im współczuję. Powinni ogarnąć stronę, produkty, obsługę. Na początek zrobić tylko parę zamówień dla testu i zobaczyć co z tego wyjdzie. A tak to na starcie już sobie opinie wyrabiają, kiedy strona jak i pewnie serwis, wciąż jest podobno w fazie beta.

[22] ----> Mniej więcej tak. Nawet jak raz zamówiłem chyba po 18, to następnego dnia bodajże przed 12, tak mniej więcej 11 rano już paczkę miałem. W dodatku o czym zapomniałem jeżeli chodzi o gram. Czasami super prezenty dają. Ostatnio jak coś (na gramie) zamawiałem, to od siebie dali bodajże 5, lub 4 prezenty. Jakieś audiobooki, książki z wiedźmina i takie tam. Mi się pewnie nie przyda, ale cieszy i na prawdę porządny prezent. Doceniam takie bajery w sklepach. Duży +.

20.03.2012 15:45
24
odpowiedz
EnX
92
White Dragon

Dennoss --->

Ostatnio zamawiałem tam ME3 i dostałem grę dwa lub nawet trzy dni przed premierą, często piszę że planowana wysyłka jest na czwartek, a już w środę paczki zostają nadane. Podobnie będzie z paczkomatami.

20.03.2012 15:45
25
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
61
Strogg

Dobra napisałem ciekawe czy odpiszą i anulują.
PS.Nigdy więcej nie będę "zdradzał" [ link zabroniony przez regulamin forum ] dla jakiejś "darmowej wysyłki".

20.03.2012 15:46
26
odpowiedz
aope
101
Corporate Occult

Każdy sklep ma wpadki, prędzej czy później taka nastąpi. Ja muve nie mam absolutnie nic do zarzucenia. Każde zamówienie było wysyłane tego samego dnia, kody z kampanii graczy z 50 proc. zniżką spisują się bardzo dobrze, czyniąc ofertę naprawdę atrakcyjną, często darmowy kurier (czyli dodatkowe 20 PLN w portfelu). Mucha nie siada. Wpadki jeszcze nie zaliczyli w moim przypadku. Jeszcze, ponieważ zaliczą ją z pewnością. Jak każdy sklep.

Co do sklepu gramu - tutaj wpadka nastąpiła już przy 1 zamówieniu. Mój Dawn of War II doszedł...bez kodu aktywacyjnego (Steam). Ów kod został bezczelnie wyciągnięty z pudełka przed wysyłką (złodziej dobrze wiedział co robi bo widać na pierwszy rzut oka, że coś jest uszkodzone, nie było), tym samym produkt był absolutnie bezużyteczny. Po kilku dniach dostałem nowy kod. Miałem im to za złe, ale wiadomo - wpadki się zdarzają. Nie przekreślam.

20.03.2012 16:08
27
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@aope
Pamiętaj, że cena -40% zniżki (a nie jak powiedziałeś -50%) liczy się od sugerowanej ceny detalicznej nie jest aż takie dobre, zwłaszcza jeśli mam się z nimi męczyć w taki jak napisałem sposób. Kody przydały mi się jedynie do wymiany za pudełko z Edycji Kolekcjonerskiej Fallout 3.

20.03.2012 16:24
28
odpowiedz
Blackthorn
83
Senator

Ja juz kilka razy zamawialem z muve.pl i zadnego problemu nie mialem, a jesli miala byc jakas obsowa to informowali mnie o tym telefonicznie(gdzie wiekszosc sklepow internetowych nie raczyloby nawet poinformowac mailem). Juz nie mowiac o promocjach ktore sie pojawiaja w ofercie sklepu(ostatnio nawet byly edycje kolekcjonerskie gier na kazda platforme po 50zl za sztuke, a to jest oferta cholernie korzystna).

Pamiętaj, że cena -40% zniżki (a nie jak powiedziałeś -50%) liczy się od sugerowanej ceny detalicznej nie jest aż takie dobre, zwłaszcza jeśli mam się z nimi męczyć w taki jak napisałem sposób. Kody przydały mi się jedynie do wymiany za pudełko z Edycji Kolekcjonerskiej Fallout 3.
Za rejestracje gry dostajesz jednorazowy kod znizkowy na 50% od ceny sugerowanej na gry z dystrybucji Cenegi(najbardziej oplaca sie przy grach na konsole). Dla mnie jest to bardzo fajna oferta, przy grach na konsole za nowosc zamiast 200zl bede musial zaplacic okolo 100zl, wiec bomba :)
Sa tez kody w KG na okres 30 dni(przy pc - 40%, przy konsolach tylko 20%).

20.03.2012 16:40
29
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@Blackthorn
Ale zauważ, że to Ty jesteś klientem i chcesz do nich zadzwonić. Dzwonisz i co? W praktyce nikt telefonu nie odbiera, choć napisali, że:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 9:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku.

Jakoś inne sklepy nie mają problemu z odebraniem telefonu. Rozumiem sytuację, gdy zdarza się ona raz albo dwa, a nie ponad 20 razy o różnych porach dnia!

20.03.2012 17:08
30
odpowiedz
aope
101
Corporate Occult

Egao - nigdy nie miałem problemu, aby się do nich dodzwonić. Może trafiłeś na jakąś awarię? Co do zniżek - tak jak napisał Blackthorn. Zamawiałem u nich The Darkness II ze zniżką. Cena normalna - 129,99 PLN, cena sugerowana - 149,99 PLN, po zniżce 89,99 PLN + darmowy kurier. Bardzo dobra oferta. Musiałeś mieć po prostu pecha, wpadki dopadają każdego.

20.03.2012 17:32
31
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@aope
Trafiam zawsze na awarię dzwoniąc tam od półtora tygodnia, w różne dni, o różnych godzinach i zawsze trafiam na awarię? Nie żartuj sobie. Prawda jest taka, że muve.pl pod względem obsługi klienta po prostu ssie.

20.03.2012 18:11
32
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Co prawda to prawda. Muve jest dobre, jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem (zamawiasz, płacisz, wysyłają, odbierasz i wszyscy zadowoleni). Jeżeli nie, to całość często się sypie... A że podobne doświadczenia mam i z Muve i z poprzednim sklepem Cenegi, sądzę że po prostu tak musi u nich być...

Ze 3 miesiące temu zamówiłem 2 produkty. Oba (teoretycznie) dostępne. Po 1-2 dniach, wysłali mi maila z potwierdzeniem, że przesyłka została do mnie wysłana, a w nim link do kuriera i numer listu przewozowego. Sprawdzam (u kuriera na stronie), a mi cały czas wywala komunikat: "Nie ma takiej przesyłki w systemie, albo została dostarczona". Pomyślałem, że pewnie mają jakiś burdel u siebie i trzeba poczekać. Po tygodniu oczekiwania (i ciągłych prób namierzenia paczki) napisałem im maila - nic, zero reakcji. Po kolejnych 3 dniach napisałem następnego maila, tym razem do "wyższej instancji" (wedle informacji podanej na ich stronie).
Odpisali - sukces. Okazało się, że paczka wcale nie została wysłana, bo jeden z zamówionych przeze mnie produktów, nie jest dostępny w głównym magazynie i szukają po różnych, swoich magazynach w Polsce (już mniejsza o to, że podali mi nieprawdziwą informację, jakoby przesyłka została wysłana. Ważne że była jakaś reakcja...). Po kilku dniach (bez absolutnie żadnego informowania mnie o "postępach"), napisałem kolejnego maila - ale dużo "ostrzejszego" (irytacja dała o sobie znać). 15 minut później zadzwonili do mnie (wow), i powiedzieli że produkt się znalazł, ale w innej edycji (cena ta sama, tylko zamiast jakiejś tam re-edycji z taniej serii, znaleźli premierówkę), i pytali czy może być. Oczywiście się zgodziłem, i paczkę w końcu dostałem...

Wcześniej (w starym sklepie) zdarzyło im się przysłać uszkodzony produkt (nie byłem w stanie stwierdzić tego przy kurierze, więc musiałem odsyłać potem na swój koszt).

Innym razem anulowali moje zamówienie (chyba przez pomyłkę), na rzadki produkt z pre-ordera (kolekcjonerka pierwszego Assassin's Creeda). Nie mogłem złożyć zamówienia ponownie (bo produkt był już niedostępny - to było kilka dni przed premierą), a na domiar złego, nie oddali mi kasy...
W końcu tego AC dostałem, ale nie obyło się bez 2-3 tygodniowych przepychanek i wielu telefonów oraz maili.

Oczywiście żeby nie było, ogólnie wpadki Cenegi to zaledwie ułamek, wszystkich moich zakupów u nich (w pozostałych przypadkach wszystko było perfekt). Niemniej gdy coś już nawali, to szykujcie się na ostrą batalię...

20.03.2012 18:14
33
odpowiedz
Blackthorn
83
Senator

Ale zauważ, że to Ty jesteś klientem i chcesz do nich zadzwonić. Dzwonisz i co? W praktyce nikt telefonu nie odbiera, choć napisali, że:
Fakt, do nich nie dzwonilem, ale napisalem do nich maila(w sobote), a w poniedzialek w godzinach poludniowych do mnie zadzwonili w tej sprawie, wiec nie moge sie zgodzic ze obsluga klienta w tej firmie ssie(w innych sklepach jest o wiele, wiele gorzej).

20.03.2012 18:27
34
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@Blackthorn
Widzisz. Ja jestem klientem, ja płacę i wymagam. Nie mam zamiaru czekać, aż ktoś mi łaskawie na e-mail po kilkunastu godzinach odpisze. Wolę szybko sprawę przez telefon załatwić.

20.03.2012 18:33
35
odpowiedz
snopek9
146
Pogrubiony stopień

Egao -> nie oszukuj. Wolicz czekac tygodniami niz dzien na maila. Moze podswiadomnie nie ten numer wpisujesz? To bylby hardcore ale do takiego wniosku mozna dojsc czytajac ten watek. inni pisza, ze odpowiadaja na maila szybko, a Ty piszesz, ze nie wyslesz maila bo trzeba czekac, jednoczesnie marnujesz mase czasu na gluche telefony.

20.03.2012 18:46
36
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@snopek9
Jutro im e-mail napisze, jeśli się do nich nie dodzwonię. Ale dla mnie są niepoważni, skoro mówią, że są w podanych godzinach do dyspozycji, a w rzeczywistości nie są. Nie bawię się w załatwianie spraw w kilkanaście godzin. Chcę wiedzieć od razu, a nie czekać.

20.03.2012 19:15
37
odpowiedz
Pomoc Muve.pl
2
Legionista

W związku z ciagła modernizacją sklepu, otwarciem serwisu społecznościowego swap.muve.pl oraz z bardzo dynamicznym rozwojem oferty muve digital mamy pełne ręce roboty i nie zawsze udaje się nam odebrać każdy telefon czy od razu odpisać na maila. Dodatkowo proszę pamiętać że sygnał dostępności emitowany jest przez telefon nawet gdy prowadzimy rozmowę z innym klientem - więc możliwe że trafił Pan na sytuację kiedy konsultant akurat z kimś rozmawiał. Dostrzegamy oczywiście znaczne zwiększenie zainteresowania naszym serwisem oraz związanych z tym problemami i mogę powiedzieć że od jutra będzie pracowała z nami kolejna osoba, która mamy nadzieję odciąży dział obsługi klienta w codziennej pracy.

Na maile odpisujemy w ciągu 24h, więc jeśli przysłał Pan maila dzisiaj to do jutra do 17. na pewno dostanie Pan odpowiedź. Tak czy inaczej przepraszamy za kłopot. Proszę napisać do mnie na prv o jakie zamówienie konretnie to postaram się Panu jeszcze Ci dzisiaj udzielić informacji. Pozdrawiam!/ Maciek, Muve.pl

20.03.2012 19:38
38
odpowiedz
Pomoc Muve.pl
2
Legionista

Przejrzałem jeszcze raz dzisiejsze maile i nie widzę sprawy, którą Pan (Egao) opisuje. Bardzo proszę o kontakt mailowy na pomoc@muve.pl - jutro z samego rana do Pana zadzwonie i poinformuje o statusie zwrotu.

20.03.2012 19:40
39
odpowiedz
Blackthorn
83
Senator

@Blackthorn
Widzisz. Ja jestem klientem, ja płacę i wymagam. Nie mam zamiaru czekać, aż ktoś mi łaskawie na e-mail po kilkunastu godzinach odpisze. Wolę szybko sprawę przez telefon załatwić
.
A co to za problem napisac maila? Zamiast czekac tygodniami(jak sam napisales) na wolna linie to nie lepiej napisac tego maila i miec pewnosc ze ktos sam sie z toba skontaktuje? Oczywiscie, najlepiej narzekac na forach niz czasem logicznie pomyslec i rozwiazac swoj problem w jak najlepszy sposob.

Tak czy siak, ja osobiscie nie mam powodow do narzekania na ten sklep i mimo ze przy jednym zamowieniu(konsoli PS3) mialem tygodniowa obsowe to wszystko zostalo zalatwione bez najmniejszych problemow. Konsole dostalem 5 dnia roboczego(wiec w terminie) od zlozenia zamowienia.

Pomoc Muve.pl -> Jesli faktycznie jestes pracownikiem muve.pl to postarajcie sie o dostepnosc nowosci, bo to faktycznie to zakrawa na kpine. Ile razy chcialem cos od was kupic gierke, do kilku miesiecy po premierze(i o dziwo wiekszosc z tych gier byly wydawnictwa Cenegi) to zawsze trafialem na wiadomosc "Brak produktu w sklepie". Nie mozecie wprowadzic uslugi, dzieki ktorej klient w latwy sposob moglby sie dowiedziec w mniej wiecej jakim terminie bedzie dostawa danego produktu(z jakas przyblizona data)?
Mam nadzieje ze Dragon's Dogma bedzie u was dostepna w sprzedazy po premierze.

20.03.2012 19:45
40
odpowiedz
Limbo92
6
Konsul

pecet---> mnie śmieszą ludzie którzy płacą za to żeby ściągnąć grę z sieci...To są dopiero frajerzy nie? Zaraz...przecież ty tak robisz

PS. Post " troll" w odpowiedzi na post " troll" żeby mi tu jakis oburzony gimbus nie bluzgał, że jestem piratem

20.03.2012 19:52
41
odpowiedz
snopek9
146
Pogrubiony stopień

Egao -> widzisz, napisalem do z Move.pl i w ciagu kilkunastu minut odpisali mi, ze odpisza Ci na GOLu, jak widac zrobili to. Mam nadzieje, ze pomoglem :)

Pomoc Muve.pl -> dziekuje za odpowiedz/

20.03.2012 20:02
42
odpowiedz
adrem
73
The King

na dwa zamowienia premierowych gier, dwie z nich otrzymalem przed premiera. standardowe zamowienie zrealizowali w standardowym czasie oczekiwania, nie moge narzekac.

20.03.2012 20:11
43
odpowiedz
Egao
9
Konsul

@Pomoc Muve.pl
Proszę Pana, jeśli chodzi o coś, gdzie w grę wchodzą pieniądze klienta sprzedawca (sklep) powinien być bardziej uważny na wpadki. Wątpię, że dostałbym zwrot pełnej kwoty, gdybym tej sytuacji nie zauważył. Jeśli zaś chodzi o telefony, to o różnych godzinach w różne dni do Państwa dzwoniłem i tylko raz udało mi się dodzwonić. Właśnie napisałem e-mail na podany adres, z opisem sytuacji i numerem zamówienia.

21.03.2012 10:11
44
odpowiedz
Egao
9
Konsul

Dostałem przed chwilą telefon z wyjaśnieniem, że zwrot powinien być dziś na moim oraz dużymi przeprosinami. Mogę powiedzieć, że sprawa rozwiązana. Ale na przyszłość mimo wszystko wypada polepszyć kontakt z klientem. W końcu to dzięki nim się biznes (w różnej postaci) utrzymuje.

05.08.2013 16:17
45
odpowiedz
csella
2
Junior

Ja w ogóle wspieram mniejsze sklepy, gdzie pracują ludzie, z którymi można na miejscu zamienić dwa słowa, do których można się bez problemu dodzwonić, a czasem nawet odebrać grę po godzinach pracy sklepu... Często kupuje w robsonie, a od jakiegoś czasu odkryłem też projektkonsola.pl - bardzo fajnie i przyjemnie tam u chłopaków.

05.08.2013 16:25
46
odpowiedz
Punisher1
60
Konsul

csella [45] http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11972187&N=1#post0-12831104

Nie ma to jak autoreklama
Do tego -->

07.02.2014 20:24
47
odpowiedz
Astereth
2
Junior

A ja powiem, że z muve nie mam żadnych problemów. Zamówiłam u nich Assassin's Creed: Liberation i przyszło bez żadnych problemów, dobrze zapakowane etc. Fakt faktem podali błędną datę premiery i pewnego dnia wchodząc na konto zauważyłam, że gra została wysłana, ale zaliczam to do szczęśliwych niespodzianek.

Aktualnie zamówionego mam u nich Thief'a.

W mym przypadku muve i gram jeszcze mnie nie zawiodło.

10.02.2014 12:00
48
odpowiedz
dudek101
136
redneck

@Pomoc Muve.pl - w grudniu testowo kupiłem w muve 2 gry w cyfrowej dystrybycji
muve downloader (koszmarnie wolny dodam) jedną pobrał i pozwala zainstalować, druga pod sam koniec wyrzuca błąd i pokazuje status 'nie pobrano'

do dziś czekam na reakcję, kontakt z działem obsługi klienta (tak przynajmniej wynika ze stopki maila człowieka z muve) urwał się pod koniec stycznia...

płakać specjalnie za grą nie mam zamiaru bo raz że kosztowała grosze a mam ją też na płycie

w każdym razie dystrybucja cyfrowa muve.pl mojego testu nie zaliczyła

10.02.2014 12:07
49
odpowiedz
DanuelX
66
Kopalny

[47]
Tak na marginesie - to dobrze płacą w dziale marketingowym? Są jakieś wakaty?

10.02.2014 12:12
50
odpowiedz
nagytow
130
Firestarter

Ja sie jeszcze nie spotkalem w Polsce z lepszym supportem niz muve (i Techland, ale to nie o nich mowa).

10.02.2014 12:55
51
odpowiedz
Dragon_666
58
Get Twiztid

Tak na marginesie - to dobrze płacą w dziale marketingowym? Są jakieś wakaty?

Nie musza.

Support bardzo dobry, kontakt mailowy jeszcze w tym samym dniu. Wiadomo zdarzaja sie wpadki jak np.dostałem do Hitmana kijową wersje Stalkera i sobie po pol roku o tym przypomnialem i na nastepny dzien juz mialem nowa wersje.

A downloader faktycznie kijowy.

10.02.2014 13:00
52
odpowiedz
fenfir
88
Generał

Pytanie tylko po co korzystać z ich downloadera jak większość dzisiejszych gier jest podpinane do steama i z niego bez problemów ściągniemy grę?

10.02.2014 13:03
53
odpowiedz
dudek101
136
redneck

faktycznie za...ty suppport - tego samego dnia po zgłoszeniu problemu dostałem odpowiedź tj. podziękowanie za zgłoszenie i sugestię zapoznania się z forum :)

10.02.2014 14:13
54
odpowiedz
john_himself
115
krush, kill n' destroy

Ja tam z Muve'a ogólnie jestem zadowolony. Boxy przychodziły szybciutko a z dystrybucji cyfrowej kupuje tylko z DRM Steam - oczywiście wyłącznie podczas promocji, a boxy ze zniżką 40%. Z Muve Downloadera nie korzystam bo z tego co się nasłuchałem to prędkość modemu oferuje.

Nie mniej pamiętam iż miałem jedną sporną sprawę o Diablo 3. Była promocja za 99 zł i kupiliśmy z kumplem tego samego dnia po egzemplarzu. On dostał wydanie PL a ja EU. Na pytanie do supportu dlaczego nie dostałem polskiego wydania dotrzymałem odpowiedz "a co za różnica?". Nie chciało mi się z nimi użerać bo kumpel wymienił się ze mną boxem. Nie mniej lekki fail z ich strony.

Podobną sytuację mam teraz z Agito, zamawiałem Uncharted 3 na PS3 w wydaniu premierowym a otrzymałem Essentials, złożyłem reklamację, jak na razie wolno odpowiadają ale wygląda na to że bez problemu wymienią.

Forum: muve.pl ? Nie, dziękuję.