LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - poradnik do gry

Poradnik do gry „LEGO Indiana Jones: The Original Adventures” zawiera szczegółowy opis przejścia gry wraz z rozwiązaniem wszelkich zagadek, sposoby odblokowania ukrytych postaci, dodatkowych etapów, spis kodów oraz listę możliwych do zdobycia bonusów.

2 lipca 2008Autor solucji: Marcin Łukański (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam wszystkich w poradniku do gry LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - poradnik do gry

Witam wszystkich w poradniku do gry LEGO Indiana Jones: The Original Adventures. Poza ogólnymi poradami znajdziecie tu pełny opis przejścia wszystkich rozdziałów kampanii.

Pierwsza część poradnika dotyczy "bazy wypadowej", czyli uniwersytetu.

Druga (główna) część poradnika to szczegółowy opis przejścia gry wraz z rozwiązaniem wszelkich zagadek, na które natrafi gracz.

Na samym końcu przedstawiłem sposób odblokowania ukrytych postaci, dodatkowych etapów, spis kodów oraz listę możliwych do zdobycia bonusów.

Życzę miłej zabawy!

Marcin "Del" Łukański

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 lipca 2008.

komentarze czytelników (49)

Darth Father  2009-07-27 - 21:53

no ludzie odpowiedzcie:|

motorola77  2009-08-26 - 16:06

czy ktos moze mi powiedziec jak zebrac wszystkie skrzynki w planszy z jadacymi wagonikami,mam 8 i za kazdym razem konczy sie plansza!!!!!

radek344  2009-11-19 - 06:02

Mam 99,1 % zebrane wszysto w wymaganych ilościach i co dalej ? nic nie mogę ruszyć dalej

Jacques00  2009-12-09 - 22:29

Mam problem z tą grą i mam nadzieje, ze pomozecie. Mianowicie w części 'Into the Mountains' pojawia mi się czarny ekran i tylko lataja po nim biale paski, co wyglada jakbym latal w kosmosie, poza kosmiczną podróża widac jeszcze płomienie pochodni. Nie wiem co z tym zrobic, bo tak chyba nie powinno byc, prawda? Nie wiem, czy to wina karty graficznej? błąd w grze? czy tez cos jeszcze innego? Jak to rozwiazac?

LEGOmister  2010-03-07 - 11:30

Ja kurde nie wiem co mam zrobic w Motorcycle Escape jak mam zdobyc ten skarb ktory jest na drugiej stronie mostu tam gdzie jest pocztowa

LEGOmister  2010-03-11 - 17:53

plis ludzie powiedzcie mam 99,9% i nie moge zdobyc tego artefakta

kiełbasa18  2010-04-09 - 17:46

nie mogę znaleźć artefaktów: 2 w into the mountains, 1 w pursing the ark, 2 w escape from mines, 1 w battle on the bridge, 1 w the hunt of sir richard, 1 w motorcycle escape, 1 w desert ambush. wie ktoś gdzie są?

kiełbasa18  2010-04-09 - 18:40

sorry w into the moutains 1 artefakt

kiełbasa18  2010-04-10 - 18:44

przez ten 1 dzień nazbierałem trochę artefaktów i brakuje mi tylko jeden: w into the moutains kiedy wyjdę z budynku przy pierwszej maszynie do naprawienia(przy tej maszynie jest kosz jak się rozwali ten kosz to będzie klucz francuski do naprawienia) na środku przy deskach w śniegu strzałka pokazuje na deskę. POMÓŻCIE!!

kiełbasa18  2010-04-11 - 14:39

no ludzie odpowiedzcie!!

kiełbasa18  2010-04-11 - 16:28

proszę odpowiedzcie próbowałem wszystkiego i nie mogę zdobyć tego artefakta proszę pomóżcie!!

kiełbasa18  2010-04-11 - 17:13

LEGOmister po drugiej stronie są 2 artefakty: kiedy przejedziesz przez bramę i będziesz na planszy gdzie są działa do rozwalenia to: 1 artefakt jest tam: idź najbardziel w prawo jak możesz, rozwal to działo które tam jest. jak rozwalisz działo i wyjdzie z niego soldier z bazooką to idź do działa i rozwal drzwi działa. artefakt jest w środku. artefakt 2: na tej samej planszy rozwal bazooką niebieskie koła na środku planszy i zasadź wszystkie kwiaty czyli ruszające żółte klocki. artefakt będzie na środku planszy. ...

kiełbasa18  2010-04-12 - 16:55

PISZCIE COŚ!!

kiełbasa18  2010-05-12 - 19:05

nie odpowiadajcie! znalazłem go za pomocą linka który podał kmarkopl. a Warehouse jest tak łatwy że 4-latek to przejdzie bez problemu! w Warehouse

BlackBolt  2010-05-12 - 19:33

a Warehouse jest tak łatwy że 4-latek to przejdzie bez problemu! Całe szczęście, bo ja już myślałem, że żeby przejść wszystkie gry z serii Lego trzeba mieć magistra z matematyki i zdobyć co najmniej 3 złote medale na olimpiadzie. Jaka to dla mnie ulga, że te gry są przeznaczone jednak głównie dla dzieci.

kiełbasa18  2010-05-17 - 14:12

BlackBolt -> gry LEGO są dla wszystkich np. ktoś ma 31 lat i chce pograć w coś innego niż zwykle gra no to wybiera (to zależy czego jest fanem)

Laggerrrrr  2011-01-03 - 22:10

Czesc mam problem w misji Last Crusade, Level 3: Motorcycle Escape gdy chce wyprowadzic ciognic z chaty to automatyczne zrzuca mnie z niego i stoje po za chato POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fosia  2012-03-28 - 23:15

Mam pytanie, czy postacie z Gwiezdnych Wojen są grywalne, tzn. czy można nimi być? I jeszcze jedno. W linku od Kmarkopl dowiedziałem się, że jest jeszcze jakieś 6 dodatkowych postaci, gdzie mogę je znaleźć?

fosia  2012-03-28 - 23:17

PS. te postaci to Dancing Girl 2, Grave Robber 1, Grave Robber 2, Santa, Shanghai Hoodlum 1 i Shanghai Hoodlum 2

ktosiowa18  2012-08-29 - 11:11

Hej mam pytanie bo nie wiem jak zdobyć pocztę w Temple Of Kali. Mam paczkę, ale nie mam tej skrzynki. Wiem, że jest z jednego tego przesuwanego posągu (tego gdzie ludzik siedzi) i nie wiem co z nim zrobić. A jeszcze ktoś wie gdzie są wszystkie postacie z LEGO star wars?