Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill to najsłynniejsza seria horrorów na pecety - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill to najsłynniejsza seria horrorów na pecety. Czwarta część przedstawia historię mężczyzny, który został więźniem własnego mieszkania. Ja postaram się pomóc wam w pomyślnym dobrnięciu do finału gry. Niniejszy poradnik, oprócz rozbudowanego i kompletnego opisu przejścia gry, zawiera także garść wskazówek, a także zestawienia przeciwników i broni oraz objaśnienia sekretów zawartych w grze. Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Informacje o Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Autor : Artur Roland Dąbrowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 80, ilustracje: 302 .

Popularne strony w Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34301Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34300Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34299Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34298Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34297Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34296Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34295Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-10-07 - 34294Silent Hill 4: The Room - screen - 2004-06-28 - 27770

06.11.2004 10:03
mktiger
38
Chorąży

jeszcze tego poradnika nie czytalem ale juz pierwsze zdanie mnie rozbawilo - najslynniejsza seria horrorow na pc ??? jesli juz to tytul ten nalezy sie alone in the dark, szczegolnie ze silent hill to gry typowo konsolowe, przerabiane z PS na PC , wystarczy spojrzec na producenta,
ciekawe co jeszcze ciekawego tu przeczytam

06.11.2004 10:11
odpowiedz
Gambit
141
le Diable Blanc

No to dziwine, że Cię to rozbawiło...bo Silent Hill JEST najsłynniejszą serią horrorów na PC. To, że ma konsolowy rodowód, nic nie znaczy. A w temacie Alone in the Dark, to jest bardzo dobre, ale na drugim miejscu.

06.11.2004 11:41
odpowiedz
Roland [GOL]
18
Gladiator

mktiger ---> Sorry, stary, ale ja nie widziałem głębszego i straszniejszego horroru od Silent Hilla. I co tu ma do rzeczy to, że jego korzenie są konsolowe?

07.11.2004 12:03
odpowiedz
Bili
103
Senator

Hej Roland. Zglos mala poprawke. W Lesie cz. 2 obok tego siedzacego typka, trzeba przejsc na druga strone tego plotku ze swiecami i wscisnc przycisk akcji. Jest tam Nutrition Drink.

07.11.2004 13:07
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

mktiger --> to że SH jest konwersją z konsoli nie oznacza, że nie jest (bo JEST) jednym z najsłynniejszych survival horrorów na PC. Trzeba czytać ze zrozumieniem jeśli się chce potem błędy wytykać :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-08 17:26:18]

07.11.2004 17:21
odpowiedz
Roland [GOL]
18
Gladiator

Bili ---> Dzięki za uwagę, ale obawiam się, że już się tego nie da poprawić. Na szczęście bez tego napoju da się spokojnie przejść etap.

Zodiac ---> Trochę zawile się wypowiedziałeś, ale rację Ci przyznać muszę ;).

11.11.2004 19:55
odpowiedz
Pilav
87
Konsul

W poradniku są dwa niedopatrzenia.

Pierwsze uchybienie to takie, że wogóle nie opisano wykorzystania srebnej kuli. Opis pokonania bossa DeSalvo jest długi i prezentuje trudniejszy sposób. Natomiast tak naprawdę można go pokonać w 5 sekund strzelając do niego ze srebnej kuli (o czym w poradniku nie wspomniano). Drugie uchybienie jest już poważniejsze.

Otóż w "świecie budynków poraz drugi" nie opisano wogóle jak użyć piłki do siatki. Ktoś kto korzysta z opisu krok po kroku zdziwi się, że zegar nie chce bić, a to dlatego że nie wrzucił piłki do kosza (a nie wrzucił bo nie ma o tym wzmianki w poradniku).

29.03.2006 15:05
odpowiedz
Vortax
1
Junior

Najlepsze jednak jest "podwodne więzienie" n/c ^^