Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Poradnik do horroru Silent Hill 4: The Room, oprócz rozbudowanego i kompletnego opisu przejścia gry, zawiera także garść wskazówek, a także zestawienia przeciwników i broni oraz objaśnienia sekretów zawartych w grze.

2 listopada 2004Autor solucji: Roland (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Silent Hill to najsłynniejsza seria horrorów na pecety - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill to najsłynniejsza seria horrorów na pecety. Czwarta część przedstawia historię mężczyzny, który został więźniem własnego mieszkania. Ja postaram się pomóc wam w pomyślnym dobrnięciu do finału gry. Niniejszy poradnik, oprócz rozbudowanego i kompletnego opisu przejścia gry, zawiera także garść wskazówek, a także zestawienia przeciwników i broni oraz objaśnienia sekretów zawartych w grze. Zapraszam,

Artur „Roland” Dąbrowski

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 listopada 2004.

komentarze czytelników

mktiger  2004-11-06 - 10:03

jeszcze tego poradnika nie czytalem ale juz pierwsze zdanie mnie rozbawilo - najslynniejsza seria horrorow na pc ??? jesli juz to tytul ten nalezy sie alone in the dark, szczegolnie ze silent hill to gry typowo konsolowe, przerabiane z PS na PC , wystarczy spojrzec na producenta, ciekawe co jeszcze ciekawego tu przeczytam

Gambit  2004-11-06 - 10:11

No to dziwine, że Cię to rozbawiło...bo Silent Hill JEST najsłynniejszą serią horrorów na PC. To, że ma konsolowy rodowód, nic nie znaczy. A w temacie Alone in the Dark, to jest bardzo dobre, ale na drugim miejscu.

Roland [GOL]  2004-11-06 - 11:41

mktiger ---> Sorry, stary, ale ja nie widziałem głębszego i straszniejszego horroru od Silent Hilla. I co tu ma do rzeczy to, że jego korzenie są konsolowe?

Bili  2004-11-07 - 12:03

Hej Roland. Zglos mala poprawke. W Lesie cz. 2 obok tego siedzacego typka, trzeba przejsc na druga strone tego plotku ze swiecami i wscisnc przycisk akcji. Jest tam Nutrition Drink.

Zodiac  2004-11-07 - 13:07

mktiger --> to że SH jest konwersją z konsoli nie oznacza, że nie jest (bo JEST) jednym z najsłynniejszych survival horrorów na PC. Trzeba czytać ze zrozumieniem jeśli się chce potem błędy wytykać :) ...

Roland [GOL]  2004-11-07 - 17:21

Bili ---> Dzięki za uwagę, ale obawiam się, że już się tego nie da poprawić. Na szczęście bez tego napoju da się spokojnie przejść etap. ...

Pilav  2004-11-11 - 19:55

W poradniku są dwa niedopatrzenia. ...

Vortax  2006-03-29 - 15:05

Najlepsze jednak jest "podwodne więzienie" n/c ^^