Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacred - poradnik do gry

Sacred - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wampirzyca w Sacred | Postacie poradnik Sacred

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Wampirzyca / Vampiress

Streszczenie

Wampirzyca za dnia jest walczącym w zwarciu rycerskim wojownikiem, roznoszącym wrogów na ostrzach mieczy, a nocą piekielną drapieżną bestią przemieniającą swe ofiary w bezwolne sługi przesiąkniętymi krwią pocałunkami.

Siła: 28

Wytrzymałość: 22

Zwinność: 21

Fizyczna regeneracja: 22

Mentalna regeneracja: 0

Charyzma: 21

Suma: 114

Statystyki

Podstawowe atrybuty: Siła (Strength), Mentalna Regeneracja (Mental Regeneration)

Drugorzędne atrybuty: Wytrzymałość (Endurance)

Atrybut Mentalna Regeneracja (Mental Regeneration) nie jest wykorzystywany przez postać Wampirzycy. NIE DODAWAJ PUNKTÓW NA ROZWÓJ TEJ CECHY.

Zdolności

Podstawowe zdolności (trzymaj na poziomie podobnym do tego, na którym znajduje się twoja postać): Znajomość broni (Weapon Lore), Wampiryzm (Vampirism), Żądza krwi (Bloodlust)

Drugorzędne zdolności: Budowa ciała (Constitution)

Zdolności (w nawiasie poziom, na którym staje się dostępna)

Wampiryzm / Vampirism (automatycznie na poziomie 1)

Znajomość broni / Weapon Lore (automatycznie na poziomie 1)

Zbroja / Armor (poziom 3)

Znajomość toporów / Axe Lore (poziom 3)

Żądza krwi / Bloodlust (poziom 3)

Koncentracja / Concentration (poziom 3)

Budowa ciała / Constitution (poziom 3)

Rozbrajanie / Disarming (poziom 3)

Parowanie / Parry (poziom 3)

Znajomość miecza / Sword Lore (poziom 3)

Jeździectwo / Riding (poziom 6)

Zwinność / Agility (poziom 20)

Broń tępa / Long-Handled Weapons (poziom 20)

Handel / Trade (poziom 30)

Walka na odległość / Ranged Weapons (poziom 50)

Bronie

Dobrze jest już na początku gry wybrać, jakim będziemy chcieli rodzajem broni się posługiwać.

Polecam wam poniższe kombinacje:

miecz i tarcza

topór i tarcza

oburęczny topór

Tarcza:

Dodaje bonus do atrybutu Obrona i pomaga w zdobyciu rozmaitych odporności

Miecz:

Jest najbardziej popularną bronią, łatwiejszą do znalezienia z gniazdkami.

Topór:

Jest najpotężniejszą z broni, ale trudno jest znaleźć takowy z większą liczbą gniazdek.

Oburęczny topór:

Poświęcasz tarczę, ale otrzymujesz za to naprawdę potężną broń. Przypomina swego jednoręcznego odpowiednika, ale jest od niego znacznie mocniejszy i groźniejszy. Jednak posiada jedną wadę - jest powolny w użyciu. Jeśli wybierzesz to rozwiązanie, bądź pewien, że posiadasz w swoim ekwipunku przedmioty podnoszące atrybut Szybkość Ataku.

Sztuki Walki

Podstawowe Sztuki Walki: Żądza krwi (na jak najwyższym poziomie!). Redukuje on czasy regeneracji wszystkich wampirzych zdolności - jak Wirujące Szpony (Whirling Claws), Rozrywające Szpony (Ripping Claws) i Potężne Uderzenie (Hard Hit) - równie dobrze jak czas regeneracji zmiany w wampirową formę.

Skok Szponów (Claw Jump): Ten Combat Art jest najskuteczniejszy na pierwszym poziomie. Dodatkowe poziomy nie dają wystarczająco dużo bonusów, aby zagwarantować wzrost. Dużo lepiej jest wymieniać kolejne runy u mistrza.

Zaślepienie (Mind Control): Również najlepszy na pierwszych poziomach. Niekoniecznie podstawowa umiejętność dla Wampirzycy.

Wampiryzm (Vampirism): Najwyżej jak się da!

Szerokie Uderzenie (Multi-hit): Szczególnie użyteczne do powstrzymywania większych grupek przeciwników. Utrzymaj czas regeneracji poniżej 4 sekund, aby korzystać z niego jako "pojedynczą" zdolność. Kiedy osiągniesz czas poniżej 4 sekund, będziesz mógł podnieść jej poziom i stworzyć z niej "combo".

Natarcie (Rozrywające Szpony) / Attack (Ripping Claws): Bardzo groźna zdolność na wyższych poziomach, która nigdy nie pudłuje. Może zostać użyta do opanowania sytuacji, kiedy atakuje cię spora liczba przeciwników.

Potężne Uderzenie (Szpony Śmierci) / Hard Hit (Claws of Death): 5 poziom jest optymalny dla tego Combat Art. Zadaje 160% obrażeń i regeneruje się w czasie krótszym od 1 sekundy. Zawsze dobrze jest mieć jedną bądź dwie zdolności, które szybko się regenerują.

Przebudzenie (Awaken Dead): Zdolność na poziomie 2 lub 3, wystarczy do szybkiego wezwania umarłych, którzy odciągną od ciebie przeciwników. Powstali sługusi opuszczą cię, gdy wrócisz do postaci rycerze, stając się mniej efektywnymi niż powszechne nietoperze :).

Władcze Ukąszenie (Master Bite): W zależności od przyjętej taktyki walki ,Master Bite będzie niezastąpione lub prawie bezużyteczne. Dobre aby przejąć kontrolę nad wrogiem w środku dużej walki lecz mało skuteczne przy walce na mniejszą skalę. Optymalny poziom to drugi lub trzeci dla większości Wampirycznych bohaterów.

Wilczy Zew (Wolf Call): Absolutnie niezbędna Combat Art. Warta poświęcenia kilku poziomów jako, że nie tylko Twój wilk zadaje duże obrażenia ale także wprowadza popłoch wśród wrogów. Dodatkowo jeśli zginie łatwo możesz wezwać drugiego na jego miejsce. Pozostaje na czas formy Rycerza.

Combosy

4 x Potężne Uderzenie: Idealne przeciwko silnym, pojedynczym przeciwnikom lub grupom wrogów o średniej sile. Do wykonania tego "comba", korzystaj z twojej najgroźniejszej broni.

4 x Atak: Może niszczyć naprawdę wszystko w zasięgu ataku, ale Attack zdaje się pracować lepiej jako Combat Art z czasem regeneracji sięgającym 2-3 sekund. Jeśli posiadasz takowy na wyższym poziomie - "combo" okaże się średnio efektywną zdolnością.

2 x Potężne Uderzenie + 2 x Atak: Jeśli utrzymasz poziom regeneracji tych Sztuk Walki na poziomie około trzech sekund, możesz liczyć, że będą one współpracować ze sobą bardzo dobrze jako "combo". Atak eliminuje grupkę przeciwników, a Hard Hit tymczasem zadaje poważne obrażenia pojedynczym przeciwnikom lub bossom.

Pamiętaj: Trzymaj napoje koncentracji w dłoni i nie omieszkaj ich użyć!

Konie

Po prostu nie walczy nigdy z pozycji konnej! Leśna Elfka i Mag Bojowy są zdecydowanie lepsi w tym rodzaju walki.