Włamanie do muzeum | Rozdział 10 w Lego City: Tajny Agent
Aktualizacja:

Dostań się w pobliże muzeum. By dostać się do środka, musisz wejść na dach. Dokonasz tego przelatując tam z budynku galerii nieopodal. Aby wejść na górę skorzystasz z kostiumu farmera podlewając roślinki przy ścianie.

W najbliższym pomieszczeniu wybierz zielony zmieniacz kolorów, by napełnić pistolet, strzelić w czerwony guzik i przejść przez drzwi. Dotrzyj na dach, tam jedyne co musisz zrobić to zniszczyć trzy wiatraczki pośrodku dachu i przebudować je w jeden duży. Potem przeleć już tylko do muzeum.
Wnętrze muzeum

W muzeum najpierw przejdź do zamkniętego sklepiku, gdzie znajduje się dźwignia. Zamontuj ją w lewej, dolnej części muzeum, na ścianie. Potem używając liny uwolnij rajdówkę na wystawie. Przebuduj ją na automat do dynamitu w miejscu, gdzie się rozbiła.

Używając dynamitu wysadź srebrny blok koło lokomotywy, z pozostałych klocków dobuduj rurę do pieca. Teraz zniszcz kolejny obiekt we wnęce koło torów, z którego wybudujesz mały wózeczek na torach. Przepchaj go i dobuduj do niego kilka klocków z kolejnego obiektu we wnęce. Przepchaj go po raz kolejny, weź zawór z otwartej teraz wnęki zamontuj go i przekręć na owym wózeczku, a otrzymasz schody na piętro.

Dalsza sprawa jest prosta. Na piętrze zniszcz dwa duże silniki i przebuduj je na zmieniacz kolorów, po czym strzel w czerwony przełącznik zieloną farbą. Weź skrzynkę i zanieś ją na prawo, obok pompy ropy i dobuduj brakujące części, po czym wespnij się wyżej. Na prawo od statku znajdziesz miejsce na konstrukcję (21 000 klocków). Jeden Duży Super Klocek dostrzeżesz obok, na prawo.

Aby znaleźć drugi super klocek zejdź niżej. Obok miejsca, skąd wziąłeś skrzynkę leży dziwny obiekt w beczce. Weź go i zanieś do maszyny na poziomie niżej, koło zamkniętych wrót. Po włożeniu do środka owego obiektu otrzymasz klucz, którym otworzysz wrota. Za nimi właśnie znajduje się drugi Duży Super Klocek.

Po wybudowaniu konstrukcji przejdź na statek i wespnij się na maszt po drabince. Przejdź na prawo i wskocz do pomieszczenia z wystawą księżycową. Zbadaj ślady i wrzuć znaleziony obiekt do koszyka, po czym przebuduj skrzynię na teleport. Za drugą szybą wystawy musisz użyć dwóch zaworów i przekręcić je tak, by strzałka na zegarze powyżej ustawiona była na zielonym polu dla obu przypadków. Dopiero wtedy możesz użyć dźwigni i wydostać się stąd.
Wyskocz do góry korzystając z wentylatora. Użyj zmieniacza kolorów, by uzyskać barwę czerwoną i zeskocz w dół. Przycisk do zamalowania znajduje się na prawo od wystawy księżyca, w miejscu gdzie leżał wcześniej Super Klocek. Przejdź do drugiej sekcji muzeum.
Wystawa dinozaurów

Najpierw idź do lewego rogu i zniszcz duży klocek na trawie, koło budki strażnika po czym rozpocznij podążanie po śladach ze skanerem. Znajdziesz pióro. Użyj go na dinozaurze po prawej stronie muzeum. Potem wejdź przez wybitą szybę do pokoju ochroniarza. Zabierz stamtąd dynamit ii wysadź nim drzwi do drugiego budynku ochrony po lewej stronie. Tam znajduje się terminal, dzięki któremu otworzą się szyby do wszystkich wystaw na piętrze.

Pierwszy Duży Super Klocek odnajdziesz na wystawie ulokowanej najbardziej na lewo na piętrze, przedstawiającej ludzi pierwotnych. Zniszcz znajdujące się tam obiekty i wybuduj drugiego ludzika. Użyj terminalu przed wystawą i uderzaj klawiszem akcji w kręcące się koło, by usunąć wszystkie szare elementy i utworzyć równy kształt. Gdy ci się to uda, pojawi się przed tobą klocek do zebrania.

Przejdź na sąsiednią wystawę z Robin Hoodem. Tak samo, zniszcz skrzynię, wybuduj terminal, skorzystaj z niego. Musisz trafić strzałą w tarczę, gdy będzie w pobliżu miejsca, do którego figurka cały czas celuje. Dobry refleks i Super Klocek jest twój.

Ostatni - trzeci - Super Klocek odnajdziesz na wystawie po prawej stronie schodów, z Indianinem. Korzystając z terminalu po każdym jego użyciu zakręcisz trzema figurkami na wystawie. Ustawiają się w losowej kolejności. Musisz naciskać klawisz na terminalu tyle razy, aż któraś z figurek przyjmie formę taką, jak na obrazku za nią. Wtedy naciśnij przycisk, by ją zablokować, i obracaj kolejne figurki - wszystkie trzy musza mieć wzór, jak na obrazkach. Tylko wtedy otrzymasz trzeci Super Klocek.
Na koniec udaj się na środek schodów, gdzie znajduje się miejsce do budowy T. Rexa (30 000 klocków). Po jego zbudowaniu zadanie zostaje automatycznie ukończone - upewnij się, czy wykonałeś wszystkie zamierzone czynności w tej lokacji.
0
Komentarze czytelników
maciejb258 Junior
Co mam zrobić jak kupiłam prom na wyspę albatros i mi się nie pojawia ani nie mogę kupić biletu?
tomhe6547793698 Junior
Dzień dobry, mam takie pytanie - mam nadzieję że ktoś to jeszcze czyta i jest w stanie pomoc.
Jestem na rozdziale 6. Ale nie wiem nadal czym lub kim i jak mam podlewać kwiaty, jak mam gasić płonące beczki i grille itp? O co chodzi, co muszę zrobić aby muc wykonywać te czynności?
Oraz takie krople wody też nie wiem ktoś może robić z nimi interakcje.
mys_steryo Junior
Ukończyłem całą grę, wszystkie dzielnice i misję mam na 100%.
Niestety nadal brakuje mi 1 postaci, ale nigdzie jej nie ma!
Może ktoś pomóc?
szyrmon1 Junior
Mega fajna gra lecz gry grałem z kolegą nie zapisała nam się (mam 4 sloty) pomoże ktoś mi z zapisem gry bo nie wiem jak to się robi
martas25811 Junior
Pomocy. Jak można odblokować taką ilość szczegółów na mapie? Gramy już w trybie gry swobodnej, ale tak na prawdę pokazuje nam na mapie klocki, wyścigi. Takich zadać jak pożar, koty już nie. Jak to odblokować?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.