Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Wiedźmin 3: Krew i Wino zawiera wszystkie informacje potrzebne do ukończenia tego bardzo bogatego w zawartość rozszerzenia w stu procentach. Największą część poradnika stanowią opisy przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań, jak również wszystkich nowych zleceń wiedźmińskich i poszukiwań skarbów. W omówieniach poszczególnych questów znalazły się między innymi informacje na temat okoliczności ich odblokowania, wszystkich kroków potrzebnych do ich ukończenia, decyzji do podjęcia oraz ich konsekwencji, jak również ewentualnych nagród przewidzianych za ich zaliczenie. Rozdział ten zamyka strona poświęcona wszystkim dostępnym zakończeniom.

Dużo miejsca w poradniku zajmują też mapy księstwa Toussaint, w którym rozgrywa się akcja dodatku. W tej części poradnika można odnaleźć dużę mapę świata oraz mapy mniejszych obszarów, na których zaznaczone zostały miasta, wioski oraz inne ważniejsze lokacje nadające się do zbadania.

Cały odrębny rozdział poradnika przeznaczony został na przedstawienie najważniejszych nowości, które wprowadzone zostały w Krwi i winie. Mowa tu między innymi o nowej kolekcji kart Skellige (lokalizacje kart oraz osób, z którymi można zagrać), o debiutującym mechaniźmie poddawania Geralta mutacjom (sposób odblokowania mutacji, omówienie zasad ich działania, najciekawsze mutacje), o nowych elementach rynsztunku nadających się do odnalezienia, o romansach czy o możliwości zarządzania własną posiadłością (winnica Corvo Bianco).

Całość uzupełniają mniejsze rozdziały skupiające się na omówieniu walk z silniejszymi przeciwnikami pojawiającymi się w dodatku czy na alfabetycznym zestawieniu wszystkich questów, które może okazać się pomocne w skutecznej nawigacji po poradniku.

Krew i wino to drugie duże fabularne rozszerzenie do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Akcja tego dodatku toczy się w księstwie Toussaint rządzonym przez Annę Henriettę. Miejscówka ta doczekała się w grze zupełnie nowej mapy, po której można się do woli przemieszczać i odkrywać jej kolejne sekrety. Dodatek zapewnia ponad 30 godzin gry i oferuje możliwość ukończenia niemal stu nowych questów. Oprócz tego Geralt może między innymi pozyskać nowe elementy rynsztunku, skompletować zupełnie nową talię kart Skellige czy stawić czoła nieznanym do tej pory potworom.

Jacek "Stranger" Hałas, Jacek "Ramzes" Winkler

Informacje o Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 75, ilustracje: 392 , filmy: 11 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 8.

Popularne strony w Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322481Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322480Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322479Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322478Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322477Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322476Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322475Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322474Wiedźmin 3: Krew i wino - screen - 2016-05-25 - 322473

Komentarze Czytelników (101)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
07.06.2016 22:45
-4
odpowiedz
3 odpowiedzi
leaven
56
Pretorianin

Fanboye mnie zminusują, ale niestety W3 zaczął mnie nudzić. Niby ładny świat, ale walka - porażka, historia nachalna, gęba Geralta i jego odzywki "no już już" nie do zniesienia po kilku godzinach rozgrywki, potwory jakoś dziwnie się rozmywają, że w sumie żadna różnica z czym się walczy (może z wyjątkiem golemów). Nawet hełmu założyć nie można żeby tę jego facjatę zakryć. Wracam do Skyrima, tam może świat trochę brzydszy ale przynajmniej bardziej wyrazisty, przeciwnicy z krwi i kości a nie jakieś rozmyte mazy.

07.06.2016 23:00
odpowiedz
6 odpowiedzi
mohenjodaro
30
Lepiej już było

Czy arcymistrzowskie rynsztunki to najlepsze uzbrojenie w grze czy tez wsrod tradycyjnych zbroi i broni mozna zlozyc cos lepszego?

08.06.2016 04:22
odpowiedz
Littleborder
1
Junior

Zdobyłem kuszę i siodło wygrywajac w konkurencjach. Na tablicy wyników mam przed walką zbiorową tylko jedną kreskę. Wygrywamy walkę zbiorową (nawet4/5 do 0/5) a i tak nie staje do finałowego pojedynku. O co chodzi?!

08.06.2016 13:07
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
koobun
31
wieszak

Przydałby się poradnik dotyczący tego skąd wziąć składniki na arcymistrzowskie zestawy wiedźmińskie.

08.06.2016 17:31
odpowiedz
Alias19
9
Legionista

Wie ktoś może jak odblokować mutacje bez robienia questu z nimi związanego, mogą to być kody, mody, cokolwiek.

08.06.2016 19:54
odpowiedz
3 odpowiedzi
delko18
1
Junior

Mam mały problem nie posiadam oleju na wampiry
Mam ulepszony i mistrzowski brakuje podstawy gdzie go znajdę ????

09.06.2016 16:50
odpowiedz
1 odpowiedź
Alias19
9
Legionista

Wie ktoś może jak odblokować mutacje bez robienia questu z nimi związanego, mogą to być kody, mody, cokolwiek.

09.06.2016 23:14
odpowiedz
4 odpowiedzi
małysz deep
8
Legionista

Wie ktoś czy gdzieś można kupować obrazy czy tylko te 2 są możliwe do powieszenia ?

10.06.2016 11:57
odpowiedz
Lukasz20202
13
Chorąży

Autor poradnika w ogóle zapomina o takim elemencie mechaniki jak kontra, w pierwszym spotkaniu i generalnie w pierwszej formie Dettlaff jest bardzo na nią podatny, dobre skontrowanie ogłusza go na kilka sekund i wtedy można wyprowadzać ciosy.

11.06.2016 09:14
odpowiedz
Fifulek
1
Junior

Ja nie mogę dokończyć zadania odbudowa Corvo Bianco. Musi być jakiś bug bo czekam już pare dni i brak odpowiedniej linii dialogowej z tym Majordomusem i stajnia i ogród nieukończone....

post wyedytowany przez Fifulek 2016-06-11 09:14:58
12.06.2016 20:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Hazdor
36
Centurion

Poradnik ukończony w 55%

Czy za rok zostanie ukończony?

14.06.2016 23:01
odpowiedz
Pepebboy
1
Junior

Czy ktoś z wam ma bug z tą misją ? U mnie w piwnicy Corvo Bianco nadal stoi szafa która blokuje mi użycie mocy żeby zniszczyć ścianę :/

18.06.2016 17:34
odpowiedz
piter1977
2
Junior

Poradnik jest gotowy w 75%. Planujemy zakończenie prac nad poradnikiem na 17 czerwca 2016.

Minął 17, mija 18 czerwca, poradnika nie ma.
Może łaskawie jakiś update?

Np. będzie 22, albo 30.....

20.06.2016 09:25
odpowiedz
J-Marcin
1
Junior

Nie mogę rozpocząć zadania portrecista. W oznaczonym miejscu w południe nie ma tego malarza, z którym trzeba porozmawiać. Próbowałem wiele razy. Czy ktoś miał taki problem?

21.06.2016 20:15
odpowiedz
1 odpowiedź
IzI008
19
Legionista

Może to głupie pytanie ale czy da się zakończyć Krew i Wino tak żeby

spoiler start

Królowa wraz z jej siostrą i Dettlaff przeżyli ?

spoiler stop

Dostępne zakończenia przypominają wybór mniejszego zła.

post wyedytowany przez IzI008 2016-06-21 20:16:02
22.06.2016 15:48
odpowiedz
RaphaelOne
20
Digital Warrior

Fuck. Mialem dzis rano zle zakonczenie. Niewiele brakowalo do dobrego, jedna pieprzona linia dialogowa i wyszla kupa. Dobrze ze mam sejwa z basniowej krainy to zagram z tamtad jeszcze raz. Chce miec happy end na koniec przygód z Wieskiem !!

23.06.2016 15:08
odpowiedz
RaphaelOne
20
Digital Warrior

Warto bylo zagrac jeszcze raz ostatnie dwie czy trzy misje aby uzyskac dobre zakonczenie. Milo bylo patrzec jak siostry sobie wybaczaja i sie do siebie tula. Piekna scena

23.06.2016 15:15
odpowiedz
gothmok
142
Generał

Poradnik nie jest jeszcze pełny ale ujdzie. W zadaniu "Wszędzie dobrze..." brakuje jeszcze Shani.

24.06.2016 22:09
odpowiedz
wito123456
1
Junior

W zadaniu "O damie i jej rycerzu" w wariancie 1 (usunięcie klątwy na własną rękę) jest możliwość odczarowania daphne poprawnie ale trzeba mieć kość rycerza.

26.06.2016 11:31
odpowiedz
2 odpowiedzi
Aro_G
5
Junior

"ZLECENIE: ŁACIATE KŁOPOTY - Odbierz nagrodę za rozwiązanie zagadki krowy". Miał ktoś z Was problem z tą misją? Otóż gdy przychodzę do brygadzisty po zapłatę za wykonanie zadania Łaciate kłopoty, ten jest nieaktywny, tzn. nie mogę wejść z nim w konwersację. Na każdą moją zaczepkę brygadzista odpowiada jedynie "Tylko jak wyjaśnić inwestorowi, że trzeba będzie przesunąć kamień milowy?" - więcej szczegółów w załączonym screenie. Ktoś wie jak odebrać zapłatę za rozwiązanie zagadki krowy? A może ktoś spotkał się już z takim błędem/bugiem?

post wyedytowany przez Aro_G 2016-06-26 11:32:33
30.06.2016 11:58
odpowiedz
Awelo20
1
Junior

Co mam zrobic jak nie uda mi sie zrobic proby madrosci ?
Mam przechodzic cala gre od nowa ?

04.07.2016 18:51
odpowiedz
1 odpowiedź
MarBie
1
Junior

Nie mogę uruchomić megaskopu. Mam zebrane 2 kamyczki, 3 białka od kreatur i nic. Wyświetlają mi się opcję interakcji, jednak nic się nie dzieje.

29.07.2016 16:53
odpowiedz
KociBolec
27
Centurion

Po przejściu nowej gry plus byłem w stanie wykupić wszystkie nowe mutacje ale niestety nie odblokowała mi się ostatnia kieszeń na umiejętność. Ktoś wie co zrobić?

19.08.2016 09:28
odpowiedz
1 odpowiedź
simonsvip
1
Junior

Czy ktoś może mi pomóc? Mam problem z kartą do gwinta Król Bran z tego co wyczytałem to powinienem ją dostać od Kamerariusa, ale najwidoczniej dał mi inną kartę skoro nie mam w/w Króla, a grając z nim ponowie dostaję tylko kasę i surowce :/ może ktoś z Was ma ten sam problem?

25.08.2016 14:39
odpowiedz
1 odpowiedź
Kyuubixdd
1
Junior

Jaki można zdobyć cnotę : mądrość ?? Niestety akcja z braci mi nie wyszła a zaszedłem za daleko żeby cofać save.

29.08.2016 17:46
odpowiedz
hebus
1
Junior

Po skończeniu doatku krew i wino spotkalem Triss pogadaliśmy i powiedziała, że musi odpocząć czy da sie wejść jeszcze w jakoś interakcje z nią jakoś misje lub ciul wie co? czy po prostu będzie tam leżeć w nieskończoność:p

17.09.2016 19:02
odpowiedz
1 odpowiedź
JUAREZ
21
Legionista

Czy ktoś mógłby usunąć filmik ze spoilerem na stronie początkowej? Poradnik otworzyłem jedynie, aby sprawdzić jak obszerny jest sam dodatek, w który to jeszcze nie miałem przyjemności zagrać, i od razu zepsułem sobie zabawę :(

25.10.2016 13:47
odpowiedz
1 odpowiedź
Darka21
1
Junior

Hej, mam problem jestem na 15 poziomie i zaczelam kolejne zadanie Poselstwo z krainy wina, i.mialam.za zad cyt " pomoz Palimerinowi i Miltonowi pokonać bandytow" bylo to ciezkie bo.moj poziom.doswiwdczenia byl za niski jednak udalo mi sie ich pokonac ogniem znak IGNi z ukrycia. Wszyscy sa zabici a zadanie nie zaktializowane, wydostac sie z tetenu nie moge nawet jak przelacze gre na inne zadanie. Kompletnie nie wiem.co dalej i zaczyna mnie to denerwowac moze jakies rady?

25.10.2016 19:47
odpowiedz
Darka21
1
Junior

Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina

09.01.2017 17:06
odpowiedz
Guru567
40
Centurion

Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.